V
vierailija
Vieras
Anu Saagim on hyvä esimerkki naisesta, joka luulee näyttävänsä nuorelle. Hassua, mutta mun mielestä se näyttää ihan ikäiselleen, päälle viiskympiselle naiselle, joka on ihan ok näköinen.
Miten niin luulee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anu Saagim on hyvä esimerkki naisesta, joka luulee näyttävänsä nuorelle. Hassua, mutta mun mielestä se näyttää ihan ikäiselleen, päälle viiskympiselle naiselle, joka on ihan ok näköinen.
Miten niin luulee?
No luulee ja luulee. Kyllä niitä (meitä) luonnonoikkujakin on, jotka ihan oikeasti näyttävät ikäistään paljon nuoremmilta. Olen 28v ja mua kyllä oikeastaan poikkeuksetta luullaan nuoremmaksi, usein jopa kymmenenkin vuotta nuoremmaksi. Olen pienikokoinen ja kasvot lapsekkaat. Tämä nuoremmaksi luuleminen ei oikeastaan ole edes mikään mukava juttu. Se vaikuttaa mm. ammattiuskottavuuteen (luullaan opiskelijaksi), luullaan teiniäidiksi ja suhtautuminenkin on sitten sen mukaista, tytötellään, jne.
Tämän ketjun osanottajista tiedän myös, että Peyote näyttää ainakin 10v todellista ikäänäs nuoremmalta. En usko, että kukaan, joka hänen kuvansa on nähnyt, on asiasta eri mieltä.
Samoin varmaan jokainen yhtyy siihen mielipiteeseen, että meteorologi Mette Mannonen on ainakin vuosikymmenen biologista ikäänsä nuoremman näköinen.
Jossain lehden kannessa se jokin aika sitten keikisteli kertomassa, että se näyttää ihan parikymppiselle. Ei näytä.