Miksi kaikki naiset kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä nykyisin kaikki näyttää ikäistään nuoremmalta. Lapsena kun on opetellut sitä miltä näyttää esim. 50 vuotias, niin muutos nykypäivään on huima. 50 nykyisin on ihan eri juttu kuin 30 vuotta sitten. Ehkä ilmiö johtuu siitä.

Jotkut on oikeasti nuorennäköisiä, kuten eräs yli 30 vuotias tuttu, jolle tarjottiin lentokoneessa lasten puuhapakkausta

En tiedä, nuorekkuus tuntuu olevan monelle pakkomielle.
Kai ne siksi haluavat kertoa eteenpäin jos joku sanoo nuoreksi tms. Ovat tavallaan saavuttaneet ripauksen unelmastaan. Totta kai monet näyttävät oikeastikin nuoremmilta tai vanhemmilta mikä oikea ikä on.
Kutsui minuakin yksi pappa viime viikolla nuorisoksi, mutta en silti näytä 20 veeltä. Olen tietysti nuori itseäni tuplasti vanhemman mielestä. Mutta oikeasti odotan innolla että näytän vielä vanhemmalta kuin nyt, tuntuu että mitä vanhemmalta näyttää, sen parempi.

Mielestäni vanhemmat ihmiset tai rosoiset ja rumat ihmiset ovat mielenkiintoisempia kuin täydelliset nuoret nukkenaamat. Vauvanaamoja ei tule otettua kovin vakavasti. Niin se vain on.
Mutta totta kai nukkenaamakin voi olla hieno ihminen, TAI rosoinen ja ruma voi olla tylsä taikka älykääpiö.Koskaan ei voi tietää. Sitä paitsi IHAN SAMA.
Pitäkää tunkkinne. :LOL:

Viimeksi muokattu:
En usko, että ihmiset näyttelevät, kun todella yllättyvät iästäni jatkuvasti. Minulta myöskin kysytään papereita ihan raha-arpojakin ostaessa. Olen 38v ja luullaan parikymppiseksi. Itse asiassa näyttäisin ihan mielelläni ikäiseltäni, koska tuntuu usein, ettei minua oteta niin todesta kuin ikätovereitani.

No luulee ja luulee. Kyllä niitä (meitä) luonnonoikkujakin on, jotka ihan oikeasti näyttävät ikäistään paljon nuoremmilta. Olen 28v ja mua kyllä oikeastaan poikkeuksetta luullaan nuoremmaksi, usein jopa kymmenenkin vuotta nuoremmaksi. Olen pienikokoinen ja kasvot lapsekkaat. Tämä nuoremmaksi luuleminen ei oikeastaan ole edes mikään mukava juttu. Se vaikuttaa mm. ammattiuskottavuuteen (luullaan opiskelijaksi), luullaan teiniäidiksi ja suhtautuminenkin on sitten sen mukaista, tytötellään, jne.

Tämän ketjun osanottajista tiedän myös, että Peyote näyttää ainakin 10v todellista ikäänäs nuoremmalta. En usko, että kukaan, joka hänen kuvansa on nähnyt, on asiasta eri mieltä.

Samoin varmaan jokainen yhtyy siihen mielipiteeseen, että meteorologi Mette Mannonen on ainakin vuosikymmenen biologista ikäänsä nuoremman näköinen.

Kaikkia 28vuotiaita tytötellään. Olen aina ollut ikäiseni näköinen. Tytöttely alkoi loppua siinä 34v hujakoilla. Nyt mun 28-31v työkaverit kertovat, miten he ovat vieläkin joka paikassa tyttöjä. Mä en tytöttele ketään, mutta kyllä näin 42 vuotiaan mielestä 28-29v on tyttö ja positiivisella tavalla.

Kun mä olin ylipainoinen niin kukaan ei luullut mitään, nyt kun olen laihduttanut niin luullaan nuoreksi. Jotkut naiset epäkohteliaasti sanoneet "pikkutytön näköiseksi". Mutta ei tuo haittaa, nautin tästä kun saan miehiltä enemmän huomiota kuin koskaan. :D On ihanaa olla hoikka ja on kyllä kasvotkin kaunistuneet tässä, ei enää kaksaria ja pulloposkia. :)

Minä en kuvittele yhtään mitään, mutta yksi mies juuri sanoi minulle, että hän ei kehu, jos ei oikeasti tarkoita sitä. Menisin kuulemma ihan täydestä 35-vuotiaana.

Minulle on ihan sama, minkä ikäiseltä näytän muiden silmissä. Pääasia on, että olen itse tyytyväinen olemukseeni ja ulkomuotooni.

Eivät kaikki naiset kuvittele näyttävänsä ikäistänsä nuoremmalta.
Mutta suurin osa yli 25 v. naisista toivoo, että he näyttäisivät ikäistänsä nuoremmalta, koska tietävät, että miehet on seksuaalisesti kiinnostuneimpia 18-25-vuotiaista. Siksi heidän korviaan hivelee sokerikuorrutettu "näytätä ikäistäsi nuoremmalta"-valhe silloinkin, kun he tietävät sen olevan tyhjää imartelua. Meikit ja muotimaailma palvelevat näytä-aina-seksuaalisesti-halukkaalta-25-vuotiaalta-tarkoitusta, eikä niistä mitään muuta hyötyä olekaan.

Nainen ei siis ensisijaisesti halua näyttää nuorelta vaan haluttavalta, vaikka ei itse tätä aina ymmärräkään.

Yhteistyössä