Olen 38 vuotias. En nyt ihan nelikymppinen siis vielä. Olen aktiivinen liikkumaan. Hiihdän, käyn kuntosalilla, juoksen, fillaroin, kävelen yms. Hoidan kauneuttani käymällä melko usein kampaajalla, kosmetologilla, käytän laadukkaita ihohoitotuotteita yms. En näytä vanhemmalta, ihan ikäiseltäni. Ehkä ennemmin jopa nuoremmalta?
Osaan meikata mielestäni juuri itselle sopivalla tavalla, mulla on puolipitkät hiukset, olen fiksu, hyvässä työssä, tykkään kyllä hassutella, olen huumorintajuinen, pukeudun asiallisesti ja ihan trendikkäästi yms.
Olen monen miehen kanssa edennyt toisille ja kolmansille treffeille jne. Yleensä mies on ollut se aktiivisempi osapuoli. Miehet ovat flirttaileet, ihastuneet ja ihastus on välillä ollut molemmin puolista, syvääkin.
Silti, nyt oli jo neljäs kerta, kun mut dumpataan jonkun nuoremman naisen takia. Tämä siis parin vuoden sisällä. Mies on ollut oikeasti tosi ihastunut muhun, suunnitelmia on ollut yms ja sitten tulee kuin seinästä. Ei enää tapailla.
Näillä miehillä (miehet 37-45v) on aina syynä ollut joku nuorempi nainen. Jokainen on sitten bongannut käsipuoleensa jonkun 25-30 vuotiaan.
Tämä nykyinen, jonka kanssa meillä oli mielestäni jo ihan suhdekin, vaihtoi tuosta noin vaan minut. Facebookista löysin nopeasti syyn sille, miksi mun seura ei kelvannutkaan. Kaikkien ihanien hetkien jälkeen. Joku -1987 syntynyt naikkonen näytti olevan miehen uusi murunen.
Eikä nämä nuoret naiset ole todellakaan olleet mitään miss suomia. Tämä uusin tapaus. Nainen on pyörempi ja ns. isoluisempi kuin minä, on toki nuorempi, mutta ei mun mielestä mikään erityisen hemaiseva? Pyöreähkö, perusnätti, pitkätukkainen "naapurintyttö".
Onko se nyt kertakaikkiaan niin, että nuoremmat ovat aina kauniimpia ? Vai mikä hitto siinä on, että aina nuo 24-31v naiset vie mun miehet?