Onko miesystäväni pettäjäainesta? Pastaraati kehiin!

  • Viestiketjun aloittaja "Tohveli"
  • Ensimmäinen viesti
Palstan mukaan kaikki miehet on sikoja ja pettää heti kun selkänsä kääntää. Paitsi tietysti mun oma mies joka on äärimmäisen komea, rikas, omaa ainakin 7 akateemista tutkintoa (huom. Akateemista, ei mitään AMK), siivoaa ja tekee jumalaista ruokaa, on niiiiin ihana lasten kanssa, pitää myös mun edellisten liittojen lapsia kuin ominaan kun ne isät ei oikein osallistu. Osaa lukea mun ajatukset ja seksi on upeinta ikinä.

JÄTÄ SE SIKA! ASAP!!!
 
"Oinas"
Mikä miehesi on horoskooppi- merkiltään? Voi liittyä myös siihen, että mies tykkää flirttailla. Flirttailija saattaa silti olla uskollinen. Tai sitten ei. Tuskinpa tällaisia asioita ennalta tietää. Uskoisin että suurin osa "pettäjistä" sattuu vaan kohtaamaan suuremman rakkauden, ja menee siitä missä aita on matalin. Tuskinpa kukaan sitä etukäteen suunnittelee. Ellei ole täysin krooninen pettäjä, eli on pettänyt myös edellisissä suhteissaan.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletteko puhuneet tulevaisuudesta, ts.onko mies antanut sinulle sen vaikutelman että pysytte yhdessä aina?
 
"Oinas"
mitä hiivatin tekemistä horoskoopilla eli synttäripäivälllä on pettämise kanssa
Liittyy ihan persoonallisuuteen; eli esim tulimerkit Leijona ja Oinas varmasti pitävät pienestä flirtistä, ja lukisin sen osana persoonallisuutta ja huomionhalua ( Leijona haluaa että häntä palvotaan! ), enkä tulkitsisi asiaa niinkään että hän haluaa pettää.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Oinas";29832938]Liittyy ihan persoonallisuuteen; eli esim tulimerkit Leijona ja Oinas varmasti pitävät pienestä flirtistä, ja lukisin sen osana persoonallisuutta ja huomionhalua ( Leijona haluaa että häntä palvotaan! ), enkä tulkitsisi asiaa niinkään että hän haluaa pettää.[/QUOTE]

Kuuluuko oinaan flirttiin toisen naisen hiplaaminen?
 
dtyi
Perusäijä, ei tosiaankaan petä! Ehkä sun kannattaa ymmärtää, ettei esim flirtti tarkoita mitään. Mutta lakkaa murehtimasta ja nauti suhteestanne.
Perusäijä ehkä, jos puhutaan 18-22 vuotiaista. Aikuiset on asia erikseen. Enkä noiden nuorempienkaan kohdalla puhuisi "perusäijästä", miehiä on aika paljon erilaisia.

Jos ei pettäjä, niin ainakin aika moukkamainen, ja kypsymätön. Katselussa ja ihailussa ei ole mitään vikaa, mutta juttu onkin siinä miten sen tekee. Ja tuollainen facekuvien tykkäily on vaan niin outoa.
 
Perusäijä ehkä, jos puhutaan 18-22 vuotiaista. Aikuiset on asia erikseen. Enkä noiden nuorempienkaan kohdalla puhuisi "perusäijästä", miehiä on aika paljon erilaisia.

Jos ei pettäjä, niin ainakin aika moukkamainen, ja kypsymätön. Katselussa ja ihailussa ei ole mitään vikaa, mutta juttu onkin siinä miten sen tekee. Ja tuollainen facekuvien tykkäily on vaan niin outoa.
Miehet ei ikinä tule muuttumaan tuossa asiassa. He kääntyy katsoo automaattisesti kauniin naiseen perään tai jos näkee paljastavassa asussa naisen. He tykkää katsella nuorten naisten kuvia ym. Et sä voi kaikkia maailman miehiä muuttaa.
 
"Tohveli"
Olemme olleet yhdessä vuoden. Mies on sanonut rakastavansa minua ja yhteistä tulevaisuutta kyllä suunnitellaan.

Täällä kun voi anonyymisti kirjoittaa, niin annan nyt palaa:
Mies on nuorempana seurustellut 7 vuotta naisen kanssa, jonka kanssa ei sitten vain osannut oikein edetä ja suhde vain loppui. Jonkun aikaa sen jälkeen seurusteli naisen kanssa, mutta suhde vaan sitten päättyi. Sen jälkeen löysi naisen, jonka kanssa meni naimisiin, sai lapsen ja rakensi talon. Tämä kaikki tapahtui viidessä vuodessa ja sen jälkeen ero, koska nainen löysi uuden. Sen jälkeen on ollut yhdessä lyhyessä suhteessa ennen mua.

Mies on siis fiksu, rauhallinen, mutta sosiaalinen, hyvä työ, korkea koulutus todella kätevä käytännön asioissa, kiva talo, ihan tavallisen näköinen ja pukeutuu ihan kivasti, mukava, ei polttele yms.. eli äkkiseltään pitäisi olla kaiken kunnossa ja jotenkin ihmettelen, ettei sitten ole koskaan päässyt puuta pidemmälle..
 
Pitääkö sitä vaan sitte sietää perusäijäilyn nimissä tollasta? Perusmuijailuun kuulunee miettiä ääneen miehen kavereiden kielten pituudella heidän suuseksitaitojaan sekä lavatansseissa kouraista vierasta tanssittajaa haaroista kun kikkelit on niin ihania tms?
 
"Oinas"
[QUOTE="Tohveli";29833041]Olemme olleet yhdessä vuoden. Mies on sanonut rakastavansa minua ja yhteistä tulevaisuutta kyllä suunnitellaan.

Täällä kun voi anonyymisti kirjoittaa, niin annan nyt palaa:
Mies on nuorempana seurustellut 7 vuotta naisen kanssa, jonka kanssa ei sitten vain osannut oikein edetä ja suhde vain loppui. Jonkun aikaa sen jälkeen seurusteli naisen kanssa, mutta suhde vaan sitten päättyi. Sen jälkeen löysi naisen, jonka kanssa meni naimisiin, sai lapsen ja rakensi talon. Tämä kaikki tapahtui viidessä vuodessa ja sen jälkeen ero, koska nainen löysi uuden. Sen jälkeen on ollut yhdessä lyhyessä suhteessa ennen mua.

Mies on siis fiksu, rauhallinen, mutta sosiaalinen, hyvä työ, korkea koulutus todella kätevä käytännön asioissa, kiva talo, ihan tavallisen näköinen ja pukeutuu ihan kivasti, mukava, ei polttele yms.. eli äkkiseltään pitäisi olla kaiken kunnossa ja jotenkin ihmettelen, ettei sitten ole koskaan päässyt puuta pidemmälle..[/QUOTE]

"Ei ole koskaan päässyt puuta pidemmälle". Mitähän tällä tarkoitat? Onhan mies ollut naimisissa, rakentanut talon,ja tehnyt lapsenkin. Ei ole mielestäni miehen vika jos vaimo löytänyt jonkun muun. Ellei sitten mies ole täysin tollo tai tylsä? Et itse vaikuta kovinkaan rakastuneelta? Näin rivien välistä.

Kun se oikea rakkaus osuu kohdalle, ei tarvitse miettiä ja empiä. Kaikki on täysin selvää molempien puolelta.

Ehkä sinun täytyy vielä pohtia tätä suhdetta. Jos mies on epäkypsä? Jos on vakavassa parisuhteessa, ja yli40v, ei minun mielestäni tarvitse tykkäillä fb.ssä nuorten naisten kuvista. Mutta tyylinsä jokaisella...Jotkut flirttailevat vielä 70-vuotiaanakin. Vaikea sanoa tämän aloituksen perusteella onko miehessä joku vika, vai eikö hän ole sitoutunut sinuun.
 
Pitääkö sitä vaan sitte sietää perusäijäilyn nimissä tollasta? Perusmuijailuun kuulunee miettiä ääneen miehen kavereiden kielten pituudella heidän suuseksitaitojaan sekä lavatansseissa kouraista vierasta tanssittajaa haaroista kun kikkelit on niin ihania tms?
Jos mä voisin ajassa kelata taaksepäin niin en olisi jäkättänyt ja stressannut eksän antamaa huomiota naisille (töissä ja koulussa) koska nuo on luonnonlakeja. Nyt olen lukenut kirjoja aiheesta ja tullut enemmän vain tietoiseksi siitä miten visuaalisia miehet ovat ja että heidän "tsekkaa perse"-jutut on puhdasta automatiota. Kun tuon tajuaa niin välttyisi monilta sydänsuruilta ja oppisi arvostamaan miestään sellaisena kun se on eli hyvin erilaisena mitä nainen.;)
 
"..."
Joo huomioille ei ehkä voi mitään (eikä tarvikkaan voida), mutta kyllä omaan käytökseen voi ja pitää vaikuttaa, ei tarvi parhaansa mukaan loukata toista. Jos näen hyvännäköisen miehen, ei minun sitä tarvitse suureen ääneen hehkuttaa ja jäädä kyyläämään ja tämä toimii myös toisin päin. Mun mielestä ap:n mies kuulostaa vähän lapselliselta, tai sit sillä on joku ikäkriisi.
 
"..."
Jos mä voisin ajassa kelata taaksepäin niin en olisi jäkättänyt ja stressannut eksän antamaa huomiota naisille (töissä ja koulussa) koska nuo on luonnonlakeja. Nyt olen lukenut kirjoja aiheesta ja tullut enemmän vain tietoiseksi siitä miten visuaalisia miehet ovat ja että heidän "tsekkaa perse"-jutut on puhdasta automatiota. Kun tuon tajuaa niin välttyisi monilta sydänsuruilta ja oppisi arvostamaan miestään sellaisena kun se on eli hyvin erilaisena mitä nainen.;)
Mitäs tykkäät sellasesta ajatuksesta että mihillä on evoluution myötä patologinen tarve lisääntyä, joten raiskaaminen on vaan lajityypillistä käyttäytymistä? Toi luonnonlakiargumentti nyt vaan vähän ontuu, vaikka miehet ja naiset onkin erilaisia.
 
[QUOTE="...";29833214]Mitäs tykkäät sellasesta ajatuksesta että mihillä on evoluution myötä patologinen tarve lisääntyä, joten raiskaaminen on vaan lajityypillistä käyttäytymistä? Toi luonnonlakiargumentti nyt vaan vähän ontuu, vaikka miehet ja naiset onkin erilaisia.[/QUOTE]

Tarve ja halu mutta ei pakko. Eikä toisia saa satuttaa eli raiskausta ei voi selitellä millään. Kuule hei, se ei onnu - oli mies minkä ikäinen hyvänsä ja vaikka työpaikkallaan niin hän katsoo kyllä naisen tissit ja perseen jos ne silmää miellyttää. Sille he ei voi mitään.
 
vieras*
Kuule hei, se ei onnu - oli mies minkä ikäinen hyvänsä ja vaikka työpaikkallaan niin hän katsoo kyllä naisen tissit ja perseen jos ne silmää miellyttää. Sille he ei voi mitään.
Kyllä mäkin katson miehiä, jotka mun silmää miellyttää. En kuitenkaan kirjoittele niille mitään läähätyskommentteja netissä, roiku hauiksessa, vihjaile mitään, kouri ohimennen perseestä tai mieti kavereiden kanssa ääneen, millanen tyyppi olisi sängyssä. Koska mun mielestä kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista muilta kuin puolisoltaan, eikä puolison tarvitse sietää sitä, että kumppani käyttäytyy noin.

On eri asia olla kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta kuin käyttäytyä moukkamaisesti.
 
"..."
Tarve ja halu mutta ei pakko. Eikä toisia saa satuttaa eli raiskausta ei voi selitellä millään. Kuule hei, se ei onnu - oli mies minkä ikäinen hyvänsä ja vaikka työpaikkallaan niin hän katsoo kyllä naisen tissit ja perseen jos ne silmää miellyttää. Sille he ei voi mitään.
mut pointti olikin siinä, että luonnonlaki-argumentilla voidaan perustella ihan mitä tahansa :D
kyllä mä sen uskon että iso osa ne tsekkaa ihan suht refleksinä (kyllä mäkin kivoja pyllyjä tms nään aina sillon tällön), mutta siitä ei tarvi tehdä numeroa ja hehkuttaa sit naisystävälle/vaimolle että ku sillä Pirkolla töissä on muuten pikkusen hyvät hinkit... sen voi jättää ihan havaintotasolle.
 
"..."
Kyllä mäkin katson miehiä, jotka mun silmää miellyttää. En kuitenkaan kirjoittele niille mitään läähätyskommentteja netissä, roiku hauiksessa, vihjaile mitään, kouri ohimennen perseestä tai mieti kavereiden kanssa ääneen, millanen tyyppi olisi sängyssä. Koska mun mielestä kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista muilta kuin puolisoltaan, eikä puolison tarvitse sietää sitä, että kumppani käyttäytyy noin.

On eri asia olla kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta kuin käyttäytyä moukkamaisesti.
Tässähän tää tulikin harvinaisen hyvin ja selkeästi.
 
En mä kyttää muita naisia. Olen 37 vuotias ja alle kolmekymppiset naiset ovat yleensä liian tytön näköisiä mun makuuni. Saatan kiinnittää huomiota, että uusi palkanlaskijamme on kaunis nainen, mutta en mä häntä kyyläämään. Naispuolinen työkaverini myös pukeutuu hienosti käyttäen aina hameita ja mekkoja, mutta en minä häntä millään tapaa himoitse.
En mä oikeasti edes sen suuremmin kiinnitä huomiota naisiin. Edes rannalla.
 

Yhteistyössä