Miehet ja naisetkin. Minkä ikäisenä naiset ovat KESKIMÄÄRIN viehättävimmillään?

  • Viestiketjun aloittaja 45vuotias
  • Ensimmäinen viesti
45vuotias
Luin jostakin, että eri ikäiset miehet arvioivat keskimäärin 28 vuotiaan naisen olevan kaikkein kauneimmillaan ja seksikkäimmillään. Mitä mieltä olette? Toki tapauskohtainen, mutta noin keskimäärin. Minkä ikäiset naiset ovat fyysisesti kaikkein viehättävimpiä?
 
"huihai"
Varmaankin juuri silloin, kun ovat sinut itsensä kanssa. Nuorena on usein liian epävarma tai tyrkky tmv., ja sitten kun ikää ja elämänkokemusta ja itsetuntemusta tulee lisää, niin kyllä se huokuu koko ihmisestä. Joskus 3-kymppisenä se alkaa ja vauhti sen kun paranee...
 
Sulosielu
No minä olin 20-25 -vuotiaana. Miehiä pörräsi ympärillä baarissa. Nyt olen 40-vuotias, kukaan mies ei huomioi minua naisena. Olen mukava ja hauska ihminen, tutut tykkäävät jutella minun kanssani, mutta koskaan ei kukaan vieras mies ihastele minua mitenkään/yritä iskeä.
 
kuumapuuma
Minä olin hehkeimmilläni 32 vuotiaana. Kroppa täydellisessä kunnossa kilpaurheiluharrastuksen ansiosta. Mikään ei vielä roikkunut, ei ollut selluliittia eikä ryppyjä.

Nyt olen 42 v ja edelleen olen viehättävä ja seksikäs pakkaus (miesten kommentteja lainatakseni) siitä huolimatta, että ryppyjä on jo tullut ja vähän selluliittiakin. Vartalo on kuitenkin timmissä kunnossa ja itsekin olen oikein tyytyväinen itseeni.
 
"osku"
Kyllähän nuoremmat ja vanhemmatkin ovat seksikkäitä, mutta valintani on silti 30-33. Silloin nainen on kaunis, on jo vähän oppinut tuntemaan itseään ja nauttii seksistä. Parikymppiset haluavat enemmän seksiä, mutta eivät vielä osaa mitään, eivätkä nauti niin paljon. Nelikymppisessä naisessa on myös hyvät puolensa, eli nainen tuntee seksuaalisuutensa jo hyvin, ja on innokas harrastamaan seksiä. Viisiikymppinen nainen harrastaisi mielellään seksiä jos joku vain antaisi. Sama tilanne on näin viisikymppisellä miehellä. Onneksi tarve ei enää ole pakottava.
 
"vieras."
Minä olen nyt 34v ja omasta mielestäni olen viehättävämpii kuin koskaan. Nuorena paha finniongelma ja finnejä tuli vielä 20 ikävuoden jälkeenkin ja iho huono laajentuneiden ihohuokosten vuoksi. Tukka aina pitkä ja laittamaton ja vaatteet tyyliin farkut tai lököhousut ja paidat ihan peruspaitoja.

Nykyisin tukka on puolipitkä ja siinä on tietty malli, iho on muuttunut aivan toisenlaiseks eli finnejä ei tule ja ihohuokoset on jo lähes huomaamattomat, pukeutuminen on muuttunut. Käytän kengissäkin korkoja välillä, käytän käsilaukkua ja olen ensimmäistä kertää naisellinen ja välillä tulee mieleen itsellekin, että olen ihan oikeasti kaunis. Tykkään näkemästäni. Aikaisemmin en oikein ajatellutkaan ulkonäköä, mutta tiedän, että hirveän näköinenhän olin.
 
Vierasmies
No ei ainakaan 17v tms yleinen oletus. Monessa suhteessa muiden huomiosta riippuvainen pissis ei ole millään tavalla seksikäs tai viehättävä. Lähinnä säälittävä.
 

Yhteistyössä