Leikkiikö tämä mies mun kanssa? Mitä teen? Auttakaa nyt mua, kun en itse pysty nyt ajattelemaan järkevästi.

  • Viestiketjun aloittaja "unnajunna"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
[QUOTE="Unnajunna";29216804]Jos sanon miehelle, että pahoitin mieleni ja olin ihan varma, ettei hänellä ole enää profiilia ja sanon suoraan, että tunsin itseni idiootiksi, kun mies tunnusti, että sillä on se profiili. Sanon suoraan, että musta tuntuu, että tämä oli nyt tässä. Ihastuneen ihmisen, ei tarvitse etsiä muualta seuraa. Loppuun sanon, miehellä on nyt viimenen mahdollisuus selittää mulle jotain, millä saisi mun luottamuksen. vai??

Mies ei ole verbaalisesti mikään niin sanaseppo ja minä taas olen ja olen sosiaalisesti älykäs. Mä kyllä haistan, tuleeko sieltä selitys vai joku katumuspuhe.[/QUOTE]

Siis sä edelleen jatkat tuota kusetusta.
EI OLE OLEMASSA MITÄÄN SELITYSTÄ sille, miksi miehellä on edelleen deittiprofiili ja miksi hän on kiinnostunut myös muista.
Mikä ihmeen selitys tai katumuspuhe?
Siis mitä sä oikein odotat että mies sanoisi tai tekisi?
Katuisi ja pyytäisi anteeksi ja lupaisi ettei olekaan kiinnostunut muista?
For real?
Meinaatko että olisi hyvä lähteä rakentamaan parisuhdetta tuollaiselle pohjalle, kun mies ei edes alkuhuumassa ole kiinnostunut vain susta vaan myös muista?
Odotahan ensimmäistä ryppyä rakkauteen niin mies on juoksemassa muiden syliin.

Onks se niin vaikeeta olla rehellinen itselleen?
 
tylytäti
[QUOTE="Hanna";29216835]Mun mielestä on hyvä idea, että kerrot loukkaantumisestasi. Mun mielestä voit vaatia miestä nyt laittamaan kaikkensa peliin ja jos hän näkee sinussa potentiaalisen elämänkumppanin, niin hänellä on nyt mahdollisuus selittää ja laittaa kaikkensa likoon siinä selityksessä. Jos siihen ei pysty, niin nostat kytkintä.[/QUOTE]

No olisiko ap tyytyväinen siihen selitykseen? Mikä ihme se voisi olla? Se että mies edelleen etsii naista. Vai joku mielikuvituksellinen, no kun minä oikeastaan teen pientä tutkimusta yhdelle taholle ja siihen kuuluu, että teen tämmöisiä profileita, mutta sinuun minä kyllä ihan oikeasti ihastuin. Bull.

Se olisi ok jatkoa ajatellen, jos ap:lle kelpaisi se vastaus, että mies vielä kalastaa, mutta lopettaa sen nyt. Kelpaako ap sinulle sellainen vastaus?
 
Exä samanlainen
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29216840:
Pahoin pelkään että jos nyt annat miehen selitellä asiat parhain päin, ja asettamalla seinää vasten se poistaa SEN ilmon jonka sä tiedät, niin sä löydät tän asian vielä edestäsi. Et voi ikinä olla varma tuon tyypin touhuista.
Näinpä. Voit ap myös miettiä haluatko miehen joka pitää "pakottaa" tai edes kehottaa poistamaan (tiedossa olevat) nettitreffi-ilmoitukset. Vai haluaisitko sittenkin rakkaakseen ihmisen, joka ei voisi edes kuvitella pitävänsä yhtä aikaa sun tapailun kanssa nettitreffi-ilmoitusta!

Ei rakastunut mies unohda poistaa ilmoitustaan, saatika vastaisi jonkun flirttiin. Miksi haluat miehen joka ei ole sinuun rakastunut?
 
lkjlkj
Mäkin suosittelisin ensimmäisenä avointa keskustelua miehen kanssa. Mutta musta vähän kanssa vaikuttaa, että haluat kääntää kaikki miehen puheet parhain päin, etkä suostu uskomaan, että huonoltahan tämä näyttää. Pitäisikö sun tosiaan ensin laittaa feikkiprofiilista viesti miehelle ja katsoa, miten se reagoi. Ja sen jälkeen puhua avoimesti kaikki?
 
"unnajunna"
Miksei voi vaan sanoa suoraan mitä haluaa.

Keskustelkaa, sano miehelle että pidät hänestä, ja haluat jatkaa suhdettanne mutta vain "yksinoikeudella". Jos se ei miehelle käy (tai jos mies siitä ahdistuu), niin eipä olisi muutenkaan käynyt.
Olemme keskustelleet. Mies on sanonut, että haluaa keskittyä vain minuun ja ajattelee paljon minua yms. Ei ole ahdistunut koskaan mun jankkailuista, uteluista, viesteistä tms..

Sen verran vielä, että mies tietää, että mun elämä on monelta osin auki. Ex mieheni siis teki/tekee edelleen kaikista käytännön asioista ihan hemmetin vaikeaa. Voihan siis tämä nykyinen mies ajatella, että ehkäpä minä en sitten ole valmis kaiken keskellä sitoutumaan ja omaksi parhaakseen pitää verkkoja vesillä, ettei halua vielä rakastua liikaa?
 
Exä samanlainen
Tuo on jo aika klassikko, "ei halua omaksi parhaakseen vielä rakastua liikaa". Camooooon nainen, ihan oikeesti nyt. Et voi tosissasi uskoa tuohon että se vain aattelee sun parasta ja pelkää rakastua :D!

Pistä se koeviesti feikkiprofiilista, niin näet.
 
tylytäti
Alkuperäinen kirjoittaja Exä samanlainen;29216867:
Tuo on jo aika klassikko, "ei halua omaksi parhaakseen vielä rakastua liikaa". Camooooon nainen, ihan oikeesti nyt. Et voi tosissasi uskoa tuohon että se vain aattelee sun parasta ja pelkää rakastua :D!

Pistä se koeviesti feikkiprofiilista, niin näet.
Minä en kyllä suosittele mitään omia vastavilunkeja.
 
"Unnajunna"
Onko teidän mielestä sitten mitään, mikä voisi selittää miehen käytöstä? Eli luovutanko vain? Vai voisiko olla vielä joku hyväkin selitys? Voinko teidän mielestänne laittaa miehen ns. kova kovaa vasten ja ihan oikeasti vaatia "nyt sulla on viimeinen mahdollisuus ylipuhua mut" tyylillä seiltystä tms?
 
tylytäti
[QUOTE="Unnajunna";29216882]Onko teidän mielestä sitten mitään, mikä voisi selittää miehen käytöstä? Eli luovutanko vain? Vai voisiko olla vielä joku hyväkin selitys? Voinko teidän mielestänne laittaa miehen ns. kova kovaa vasten ja ihan oikeasti vaatia "nyt sulla on viimeinen mahdollisuus ylipuhua mut" tyylillä seiltystä tms?[/QUOTE]

Ei helkkari. Lue nyt itse uudestaan tuokin.
 
Exä samanlainen
No eihän tuohon ole mitään hyvää selitystä, tiedät itsekin. Ja ihan oman mielenrauhan kannalta suosittelen sitä feikkiprofiilillä vastaamista, siinä saat rauhan. Joko:

* Mies vastaa innostuneena, jonka jälkeen saat varmuuden siitä että hän vain pelaa kanssasi. Et jää jossittelemaan kun heivaat äijän.

* Mies ei vastaa mitään vaan poistaa profiilin ja panostaa sinuun täysillä. Voit olla varma/varmempi siitä että hän on tosissaan kanssasi (epäilen, mutta kai tällekin TODELLA pieni mahdollisuus on).

Älä pistä miestä "kovaa kovaa vasten", haluatko ihan oikeasti sellaisen suhteen johon toinen pitää painostaa?
 
No juttele miehen kanssa. Älä puhu tänään enää siitä profiilista mitään. Unohdat mukamas koko profiilin. Jos se deitti-ilmoitus ei sieltä viikonlopun aikana häviä, niin sitten oikeasti painat kaasua ja ajat eri suuntaan.

Mun mielestä sulla on oikeus vaatia mieheltä selitys. Jos toinen heittelee flirttejä netissä niin sun ei tarvitse nyt nöyristellä yhtään. Sanot sille miehelle suoraan kaikki. Kerrot tunteistasi, kerrot ettet halua kahlita miestä ja haluat, että hän tekee itse omat päätyöksensä. Lopulta sinä SAAT vaatia mieheltä selityksen, jolla ylipuhuu sinut. Voit sanoa ihan suoraan, että mikäli mies oikeasti kokee, että haluaa sinun kanssasi elämän jakaa ja näkee sinussa potentiaalisen elämänkumppanin, nyt on viimeine hetki vakuuttaa se sinulle. Pistä se jätkä ahtaalle! Oikeasti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joxu
tylytäti
No juttele miehen kanssa. Älä puhu tänään enää siitä profiilista mitään. Unohdat mukamas koko profiilin. Jos se deitti-ilmoitus ei sieltä viikonlopun aikana häviä, niin sitten oikeasti painat kaasua ja ajat eri suuntaan.

Mun mielestä sulla on oikeasti vaatia mieheltä selitys. Jos toinen heittelee flirttejä netissä niin sun ei tarvitse nyt nöyristellä yhtään. Sanot sille miehelle suoraan kaikki. Kerrot tunteistasi, kerrot ettet halua kahlita miestä ja haluat, että hän tekee itse omat päätyöksensä. Lopulta sinä SAAT vaatia mieheltä selityksen, jolla ylipuhuu sinut. Voit sanoa ihan suoraan, että mikäli mies oikeasti kokee, että haluaa sinun kanssasi elämän jakaa ja näkee sinussa potentiaalisen elämänkumppanin, nyt on viimeine hetki vakuuttaa se sinulle. Pistä se jätkä ahtaalle! Oikeasti.
Eihän se ole mikään selitys. Selitys on asia, jolla kerrotaan miksi tekee jotain. Ei selitys ole se, että lopetan jonkun asian tekemisen.
 
"Nisu"
Mä neuvoisin AP:ta

-Kerrot loukkaantuneesi siitä, että miehellä oli edelleen profiili ja kerrot miksi loukkaannuit --> sinulla on tunteita miestä kohtan, haluat keskittyä vain häneen, olet tosissa yms.. mitä nyt siis koet tarpeelliseksi sanoa.

- Sanot miehelle suoraan, että hän saa pitää profiilinsa, jos kokee tarpeelliseksi. Kerrot, ettei hänen tarvitse sinun takia sitä poistaa. Sano, että jos mies ei koe vielä varmuutta teidän jutustanne, niin sinä et voi sille mitään. ---> annat miehelle ovelasti ikäänkuin luvan pitää profiilia netissä. Jos profiili poistuu "luvastasi" huolimatta, niin se on minusta hyvä merkki. JOS mies jättää profiilin nettiin, niin nosta kytkintä.

- KEskustelun sujuvuudesta riippuen, voit kysyä mieheletä ihan suoraan myös sen, miksi hän tapailee sinua. --- > joutuu perustelemaan vastuksia. Näet vähän myös, miten paljon näkee vaivaa perusteluihin.

- Mun mielestä tuo ei ole huono idea sanoa "Sinulla on viimeinen mahdollisuus nyt vakuuttaa minut" tms..
 
  • Tykkää
Reactions: X-man
Tuo on loistava idea sanoa, että annat miehelle viimeisen mahdollisuuden vakuuttaa.
Tietenkin oikeaan kohtaan ja oikeaan aikaan. Idea on huono, jos yhtäkkiä kaasutat fordillasi pihaan ja juokset ovesta sisään ja huudat, että nyt on kuule jätkä last chance!

Ensin kerrot, että loukkaannuit syvästi, sillä olit varma, että miehellä ei ole enää profiilia. Kerrot syyt loukkaantumisellesi. Sitten ihan asiallisesti kerrot, että et halua pakottaa miestä mihinkään ja miehellä on oikeus päättää mitä haluaa. Kerrot, haluat olla rehellisyyttä puolin ja toisin. Sanot, että mies on vapaa tekemään päätöksensä itse ja kunnioitat miehen päätöksiä. Ymmärrät kyllä, oli päätös mikä tahansa. Kun vakuutat miehelle, että hän saa itse päättää, et pakota mihinkään, et suutu mistään yms, niin miehen on helpompi sanoa rehellsiesti ajatuksensa.
Näiden jälkeen voit kertoa miettineesi, että tämä oli tässä, mutta toivot kuitenkin edelleen, että suhteellanne olisi tulevaisuutta. Sitten sanot napakasti "joten jos sinä koet haluavasi, niin nyt saan viimeisen kerran vakuuttaa minut" tms..
 
Exä samanlainen
[QUOTE="Nisu";29217003]
- Sanot miehelle suoraan, että hän saa pitää profiilinsa, jos kokee tarpeelliseksi. Kerrot, ettei hänen tarvitse sinun takia sitä poistaa. Sano, että jos mies ei koe vielä varmuutta teidän jutustanne, niin sinä et voi sille mitään. ---> annat miehelle ovelasti ikäänkuin luvan pitää profiilia netissä. Jos profiili poistuu "luvastasi" huolimatta, niin se on minusta hyvä merkki. JOS mies jättää profiilin nettiin, niin nosta kytkintä.
[/QUOTE]

Saa olla todella tyhmä mies jos ei älyä että tuo on ansa. Todennäköisesti mies sen kyllä hoksaa ja piilottaa/poistaa tuon profiilin, eikä se kerro ap:lle yhtään mitään muuta kuin sen että mies hoksasi kyseessä olevan testin.

Kuulisin mielelläni mikä olisi se selitys joka ei kumoa "koska olen rakastunut sinuun"? Ainoa todellinen selityshän on ettei mies ole ap:hen ihastunut, tykkää varmaan kyllä hänen seurastaan mutta ei vakavissaan. Siksi mies pitää vielä profiilia ja vastailee flirtteihin.

Mutta, taaskin mies kyllä tietää että tuolla vastauksella AP lähtee kävelemään, joten hän varmasti yrittää keksiä jotain parempaa, kuten juurikin "ihan vahingossa painoin flirttinappia", tai "ohjelma tekee sitä itse, en minä!" tai "olen sinuun niin ihastunut että säikähdin tunteitani, ja halusin paeta niitä nettitreffiin" tai tai tai... Kyllä useimmat tietää mikä paska naisiin uppoaa.
 
tylytäti
Alkuperäinen kirjoittaja Exä samanlainen;29217032:
olen sinuun niin ihastunut että säikähdin tunteitani, ja halusin paeta niitä nettitreffiin" tai tai tai...
:D :D :D toivottavasti kukaan ei ihan näin ilmiselvään paskaan uppoa. Se on sukua sille, kun sanotaan suhdetta päätettäessä, että "ei tämä johdu sinusta, vaan minusta, minun on saatava olla nyt yksin ja selviteltävä ajatuksiani" ja seuraavaksi tyyppi menee baariin iskemään uuden tai menee jo sen uuden valmiiksi katsotun luokse.
 
"unnajunna"
Alkuperäinen kirjoittaja Exä samanlainen;29217032:
Saa olla todella tyhmä mies jos ei älyä että tuo on ansa. Todennäköisesti mies sen kyllä hoksaa ja piilottaa/poistaa tuon profiilin, eikä se kerro ap:lle yhtään mitään muuta kuin sen että mies hoksasi kyseessä olevan testin.

Kuulisin mielelläni mikä olisi se selitys joka ei kumoa "koska olen rakastunut sinuun"? Ainoa todellinen selityshän on ettei mies ole ap:hen ihastunut, tykkää varmaan kyllä hänen seurastaan mutta ei vakavissaan. Siksi mies pitää vielä profiilia ja vastailee flirtteihin.

Mutta, taaskin mies kyllä tietää että tuolla vastauksella AP lähtee kävelemään, joten hän varmasti yrittää keksiä jotain parempaa, kuten juurikin "ihan vahingossa painoin flirttinappia", tai "ohjelma tekee sitä itse, en minä!" tai "olen sinuun niin ihastunut että säikähdin tunteitani, ja halusin paeta niitä nettitreffiin" tai tai tai... Kyllä useimmat tietää mikä paska naisiin uppoaa.
Ei mies ole koskaan selitellyt tekojaan. On kyllä osannut olla rehellinen. Mieshän ei edes tiedä, että mä tiedän, että miehellä on se ilmoitus edelleen. Omani on poistettu ajat sitten. Mies olisi voinut valehdella mulle eilen, että on poistanut ilmoituksen ja käydä vähin äänin oikeasti poistamssa. Sen sijaan myönsi rehellisesti.

Mies ei ole verbaalisesti mikään sanaseppo. Ei siis edes osaisi selittää mitään ummet ja lammet tyylillä.

Ehkä mies ei ole tajunnut, kuinka tosissani minä olen ja ei ole uskaltanut itsekään olla sitten niin tosissaan mukana?
Ehkä se poistaa sen ilmoituksen nyt ja tekee sisimmässään päätöksen keskittyä vain muhun 100%sesti?
 
tylytäti
[QUOTE="unnajunna";29217065]Ei mies ole koskaan selitellyt tekojaan. On kyllä osannut olla rehellinen. [/QUOTE]

Mistä sinä sen tiedät? Ethän ole itsekään ollut rehellinen.
 
Exä samanlainen
Miksi et yksinkertaisesti vastaa siihen miehen ilmoitukseen? Pelkäätkö sitä mitä hän saattaisi vastata?

"Ehkä mies ei ole tajunnut, kuinka tosissani minä olen ja ei ole uskaltanut itsekään olla sitten niin tosissaan mukana?"

Tää on just sitä "pelkään rakastumista" bullshittiä. Rakastunut mies on rakastunut, ei se mieti tuollaisia.
 
Ken guru
[QUOTE="unnajunna";29217065]Ei mies ole koskaan selitellyt tekojaan. On kyllä osannut olla rehellinen. Mieshän ei edes tiedä, että mä tiedän, että miehellä on se ilmoitus edelleen. Omani on poistettu ajat sitten. Mies olisi voinut valehdella mulle eilen, että on poistanut ilmoituksen ja käydä vähin äänin oikeasti poistamssa. Sen sijaan myönsi rehellisesti.

Mies ei ole verbaalisesti mikään sanaseppo. Ei siis edes osaisi selittää mitään ummet ja lammet tyylillä.

Ehkä mies ei ole tajunnut, kuinka tosissani minä olen ja ei ole uskaltanut itsekään olla sitten niin tosissaan mukana?Ehkä se poistaa sen ilmoituksen nyt ja tekee sisimmässään päätöksen keskittyä vain muhun 100%sesti?[/QUOTE]

Helppo niitä ilmoituksia on uudelleen tehdä.

Sanot sille miehelle että tiedät että hänellä on vielä se ilmoitus olemassa, ja että teidän suhteen jatkamisen edellytys on että hän poistaa sen. Kerrot että se on sinun puolelta edellytys suhteessa olemiselle. Jos näin siis on.

Mies voi tehdä omat valintansa sen perusteella. Jos kokee että ei ole valmis yhteen ihmiseen sitoutumaan, niin sitten jatkaa pelaamista tai säätämistä. Jokainen itse päättää sitten omalta kohdaltaan haluaako olla siellä muiden joukossa treffikumppanina.
 
"Unnajunna"
Täytyy tänään jutella. Miten teidän mielestänne mun kannattaa aloittaa keskustelu ja mitä kysyä?
Mä olen helposti liian lempeä ja kiltti. Haluaisin kuitenkin antaa sen vaikutelman, että olen tosissani. Antaa myös itsestäni sellaisen kuvan, että olen vahva ja en mikään reppana, jota voi vedättää.

Onko teidän mielestänne suhde jo tuhoon tuomittu? Mies on kuitenkin eilen flirttaillut sille mun valeprofiilile... Kun meidän tunteista on puhuttu tosissaan jo kuukausi sitten.
 
"vierailija"
No helkkari soikoon on tuhoontuomittu, nyt nainen oikeasti.
Sä et vaan selvästikään halua uskoa sitä.
No,mikäs siinä.
Et sä mikään vahva ole jos jatkat tota vaan juurikin se reppana.
Vahva sanois nyt miehelle adios.
 

Yhteistyössä