Leikkiikö tämä mies mun kanssa? Mitä teen? Auttakaa nyt mua, kun en itse pysty nyt ajattelemaan järkevästi.

  • Viestiketjun aloittaja "unnajunna"
  • Ensimmäinen viesti
"unnajunna"
Tapasin miehen netissä huhtikuun lopussa. Me asuttiin silloin vielä todella kaukana toisistamme, mutta tiesin muuttavani syksyllä kotipaikkakunnalle takaisin, josta olisi enää 60km miehen kotikuntaan. Me juteltiin koko kesä lähes päivittäin netissä. Välillä oli parin viikon tauko. Ei mitään kauhean syvällisiä. Mies rakensi ulkorakkennusta ja puhui paljon siitä ja minä muutostani, uudesta työstäni yms. Aika sellaista pinnallista small talkia.
No syyskuussa me sitten tavattiin. Ensimmäisen treffit kesti melkein 3h. Meillä on kummallakin lapsi, joten ei ihan joka päivä voida nähdä. 1-3 krt viikossa olemme tapailleet. Olemme puhuneet suhteestamme ja kumpikin tykkää toisistaan ja haluamme katsoa mitä tapahtuu. Olemme kerran nähneet myös porukalla lasten kanssa. Se oli tosin järjestetty siten, että törmäämme ihan "vahingossa" hesessä ja jäädään "äitin kaverin" pöytään syömään, kun kerran törmättiin. Kerran kävin miehen luona päiväkahvilla, kun lapsi oli siellä.
Mies on maininnut minusta myös lapsensa äidilleen. Kuulemma siksi, että jos tyttö jotakin puhuu minusta, niin ei ihmettele. On myös ohimennen maininnut parille kaverilleen tapailevansa mua.
Viimeksi, kun kävin miehen luona, hän ajelutti mua pitkin kotikaupunkiaan ja esitteli lapsuudenkotiaan ja kertoi innoissaa "hei toi on se kivi mistä aina hypittiin" yms.
Nähdessä kävellään käsikädessä, mies tykkää ottaa mua paljon syliinsä yms.

No tähän asti kaikki kuulostaakin todella hienolta?

No mä kuitenkin eilen huomasin, että mies pyörii edelleen deittipalstalla. Mä tiedän, etttä olen äärimmäisen lapsillinen nyt, mutta oli pakko. Tein feikkiprofiilin nettiin ja lähetin sillä miehelle flirtin ja katsoin vastaako. No flirtti tuli takaisin. Mun oli pakko tehdä tuo, sillä kyseessä on mun ja mun lapseni elämä ja mä olin jo miettinyt isojakin ratkaisuja miehen vuoksi. Mä teen vuorotyötä uudessa työpaikassa, mutta olen etsint jo taas uutta työtä, joka olisi päivätyö, jotta voisin nähdä enemmän miestä.
Mulla tuli illalla itku tuon flirtin ja deitin takia. Tuli niin paha mieli.. kun mä tosiaan luulin muuta. Sitten muina miehinä kysyin mieheltä puhelimessa, onko hänellä vielä se ilmoitus netissä. Mies sanoi, että on unohtanut poistaa. No näytti olevan onlinessa illalla siellä deitissä ja nyt aamulla näyttää profiili olevan EDELEEN siellä. Voihan se toki olla, että poistaa tänään? Mutta jos poistaa, niin mistä mä tiedän, ettei ensin kerää mielenkiintoisimpien yhteystiedot ja ala pitää yhteyttä muulla tavoin? Mä olisin eilen halunnut miehen kanssa jutella tilanteestamme, mutta mies sanoi olevansa tosi väsynyt ja kysyi voidaanko jutella tänään..

Mä olen 26 vuotias. Mies täyttää joulukuussa 40. Mulla on todella rankka ero takana, josta olen miehelle puhunut. Mies tietää, että mua on paljon satutettu ja olen edelleen aika epävarma itsestäni. Voisiko mies siis oikeasti käyttää mua hyväkseen? Tietää, että olen rikki ja ajattelee, että takerrun helposti vähän heikkoina hetkinä? Mä olen myös sellainen aika kiltti ja lempeä. Helppo hyväksikäytön uhri? Toisaalta myös muiden silmissä aika hyvä statustyttöystävä. Nätti, nuorempi ja sellainen, jolla on "paljon" rahaa.

Toisaalta tuo ensimmäinen kappale puoltaa, että mies olisi tosissaan. Tuo deittihärdelli taas sen, että olisi peluri ja jopa suhteessa ollessaa "pettäjätyyppiä" ?

Haluaisin vaan sydämeeni nyt rauhan. Haluaisin voida luottaa mieheen. Jos mies ei ole minusta varma, vaan haluaa vielä heitellä verkkoja muuallekin, niin sanoisi edes..
 
Näin
Muu ei tuossa välttämättä ole hälyttävää, mutta miehen valehtelu on. Siis että on muka unohtanut poistaa profiilin, mutta kumminkin pyörii siellä. Ei vaikuta siltä että olet hänen elämäsi rakkaus. Valitettavasti :(

Aika pitkän ajan olette kuitenkin jo tunteneet ja pitäneet yhteyttä.
 
"aSDF"
Ihan vaan se, että pyörii edelleen nettideittipalstalla onlinessä säännöllisesti JA vastailee siellä flirtteihin, on minun silmissäni siinä määrin raskauttavaa, etten hyväksyisi sitä. En edes selitysten kanssa.

Jos mies haluaa avoimia suhteita, niin olkoon hyvä. Minä en ole sellaisessa halukas olemaan mukana. Jos sinä et ole, niin tiedät mitä tehdä.

Ja sitä paitsi, jos olet ollut miehen kanssa noin vähän tekemisissä, et ole tavannut hänen ystäviään tai perhettään, et ole ollut miehen arjessa mukana yhtään mitenkään, niin älä tee vielä suuria päätöksiä. Ei, vaikka tuota koko deitti-ilmoitusepisodia ei olisikaan.
 
Määä
Tuntuu olevan oikea ilmiö että ne nettimiehet jäävät koukkuun deittipalstoille. Sieltä voi vaan aina löytyä jotain parempaa. Jollei se nyt sitä poista (tosin voihan se vaihtaa palstaa tai laittaa uuden ilmon eri nimimerkillä, joten koskaan et tiedä, munkin ex-miesystävällä oli useita nikkejä jotka tunnistin tyylistä), niin sinuna jatkaisin matkaa. Onhan toi niin vanhakin, et sä niin epätoivoinen voi olla.
 
"unnajunna"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29216687:
Muu ei tuossa välttämättä ole hälyttävää, mutta miehen valehtelu on. Siis että on muka unohtanut poistaa profiilin, mutta kumminkin pyörii siellä. Ei vaikuta siltä että olet hänen elämäsi rakkaus. Valitettavasti :(

Aika pitkän ajan olette kuitenkin jo tunteneet ja pitäneet yhteyttä.
Tarkemmin mies sanoi "ai pitäisi muistaa poistaa se".. Unohtaa oli siis väärä sana.
 
"Unnajunna"
Mies myös on sanonut, viimeksi eilen, että ajattelee vain mua ja miettii, miten saataisiin asiat järjestettyä, että voitaisin olla yhdessä.

Osa minusta haluaa siis uskoa, että mies on tosissaan kiinnostunut minusta ja tuo deittipalsta nyt vaan on siinä sivussa.. Kun me ei seurustella ja voihan se olla, että mies pyörii sielä senkin takia, että hänen tunteet ovat edenneet liian nopeasti ja hakee sieltä jotakin varmistelua itselleen. Siis siten, että jos nyt ihastuukin johonkin toiseen, koska pelkää, kun mun kanssa on edetty niin rytinällä?

Tai sitten oletta vain oikeassa..
 
"Unnajunna"
Toisaalta tunnen itseni nyt ihan idiootiksi ja peteyksy hyväuskoiseksi reppanaksi. Toisaaalta olen loukkaantunut ja toisaalta vihnainen. Taas toisaalta...toisaalta olen rakastunut ja toivoisin, että kaikelle tälle olisi selitys.
 
"totinen"
[QUOTE="Unnajunna";29216748]Toisaalta tunnen itseni nyt ihan idiootiksi ja peteyksy hyväuskoiseksi reppanaksi. Toisaaalta olen loukkaantunut ja toisaalta vihnainen. Taas toisaalta...toisaalta olen rakastunut ja toivoisin, että kaikelle tälle olisi selitys.[/QUOTE]

Mikä se voisi olla? Miten on voinut unohtaa poistaa profiilin, jos siellä edelleen pyörii? Oikea vastaus olisi, ettei ole vielä halunnut tai ei aiokaan poistaa sitä. Tiedän tuon vaiheen uutta suhdetta, että niille valheille etsii valkoista kylkeä, mutta ei sitä yleensä ole. Minusta tuossa olisi mahiksia, jos mies olisi sanonut, että joo, enpä ole sitä vielä poistanut mutta taitaisi olla jo aika tms.
 
"mmmmm"
No mä en taas vielä maalaisi piruja seinille. Voihan se olla, että se profiili olisi siellä ollut niin kauan, kunne sovitte seurustelusta? Ette ole tavannut toistenne perheitä, ystäviä yms. Aika vähän te olette vasta nähneet. Olette kuitenkin päivittäin tekemisissä?
Ehkä mies haluaa edetä hitaasti ja jopa yrittää hillitä tunteitaan, ettei tule mitään hätiköityjä päätöksiä?
Kyllä niin kauan saa deitissä pyöriä, kunnes seurustelusta sovitaan, mutta silloin siellä ei ole tarvetta pyöriä koko aikaa. Joskus käydä zekkaas mesta, mutta päivittäin ei.
 
menja
no jos mies olisi rakastunut niin miksi hän pyörisi edelleen siellä deittipalstalla? mitä hän tekee siellä online tilassa? miksi hän vastasi "vieraan naisen" viestiin?

älä uskottele ittellesi valheita miehestä vaikka oletkin itse rakastunut.
tollanen ukko ansaitsee potkun takapuoleen!

mut toki jos et usko niin jatka feikki profiililla miehen kanssa jutustelua ja kerro lopulta että olet varattu mutta mies pihtaa et haluisit seksiä... kato miten mies reagoi...
 
menja
[QUOTE="mmmmm";29216773]No mä en taas vielä maalaisi piruja seinille. Voihan se olla, että se profiili olisi siellä ollut niin kauan, kunne sovitte seurustelusta? Ette ole tavannut toistenne perheitä, ystäviä yms. Aika vähän te olette vasta nähneet. Olette kuitenkin päivittäin tekemisissä?
Ehkä mies haluaa edetä hitaasti ja jopa yrittää hillitä tunteitaan, ettei tule mitään hätiköityjä päätöksiä?
Kyllä niin kauan saa deitissä pyöriä, kunnes seurustelusta sovitaan, mutta silloin siellä ei ole tarvetta pyöriä koko aikaa. Joskus käydä zekkaas mesta, mutta päivittäin ei.[/QUOTE]


joo se profiili on voinut olla aiemmin mutta jos on vakavissaan sen kanssa jota tapailee, EI muut kiinnosta!! jos taas on online silloin muut kiinnostaa.
 
"Unnajunna"
No mies siis sanoi, että pitäisi muistaa poistaa se. Kerroinkin jo, että se unohtaa oli multa väärä sana. MUTTA lähetti kuitenkin eilen flirtin sille mun keksitylle profiilille?!

Odotanko vielä, poistaako mies tänään profiilinsa? Jos sen profiilin poiston jälkeen ilmestyykin yllättäen liuta uusia FB kavereita, niin kyllä tämä juttu oli sitten tässä. Toisaalta voihan sielä viestiellä ilman, että on kaverilistalla.

Mitä te minun kysyisitte? Onko teistä liian tunkeilevaa, jos sanon miehelle suoraan tyyliin "Minusta tuntui todella pahalta, kun kerroin, että sulla on vieläkin se profiili siellä. Halusin tietää, että miksi?" Tms...?
 
"vierailija"
Nyt realismia peliin.
Älä ala selittelemään asioita parhainpäin, vaan katso niitä mahdollisimman realistisesti.
Kiität itseäsi jälkeenpäin.
Mies etsii edelleen seuraa nettideittipalstalla, jos olisi sinuun tosissaan ihastunut/rakastunut niin EI ETSISI MUUTA SEURAA vaan keskittyisi sinuun.
 
"vierailija"
[QUOTE="Unnajunna";29216788]No mies siis sanoi, että pitäisi muistaa poistaa se. Kerroinkin jo, että se unohtaa oli multa väärä sana. MUTTA lähetti kuitenkin eilen flirtin sille mun keksitylle profiilille?!

[/QUOTE]

Päläpäläpälä.
Mitä ihmeen väliä sillä unohtuiko poistaa vai pitäisikö poistaa?
Ei kertakaikkiaan mitään.
EI OLE HALUNNUT POISTAA JA ON VALMIS VASTAAMAAN FLIRTTIIN JOS JOKU ON HÄNESTÄ KIINNOSTUNUT.
Voisi siis vaikka baaristakin lähteä jonkun kiinnostavan mukaan ja lemppaisi sinut sitten,kun parempi osuisi kohdalle.
Nyt lopetat sen itsesi kusettamisen, nöyryytät itseäsi vapaaehtoisesti.
 
"Unnajunna"
Jos sanon miehelle, että pahoitin mieleni ja olin ihan varma, ettei hänellä ole enää profiilia ja sanon suoraan, että tunsin itseni idiootiksi, kun mies tunnusti, että sillä on se profiili. Sanon suoraan, että musta tuntuu, että tämä oli nyt tässä. Ihastuneen ihmisen, ei tarvitse etsiä muualta seuraa. Loppuun sanon, miehellä on nyt viimenen mahdollisuus selittää mulle jotain, millä saisi mun luottamuksen. vai??

Mies ei ole verbaalisesti mikään niin sanaseppo ja minä taas olen ja olen sosiaalisesti älykäs. Mä kyllä haistan, tuleeko sieltä selitys vai joku katumuspuhe.
 
Exä samanlainen
Ei ole olemassa hyvää syytä tuohon käytökseen, joka toimisi myös lauseen "Mies on sinuun rakastunut" kanssa. Voihan sillä olla kivaa ja mukavaa, mutta ei NIIN kivaa ja mukavaa että se riittäisi poistamaan verkot vedestä.

Jos/kun et nyt suostu näkemään todellisuutta, niin voisit vielä kokeilla lähettää tuolla feikkiprofiilillasi miehelle viestiä. Tyyliin "Hei, sulla on kiva profiili. Mitä sä haet täältä ;)". Katso sitten mitä mies vastaa. Yleensä sanoisin että moinen on lapsellista, mutta ehkä tässä tilanteessa tarvitset sen viimeisen varmistuksen ettei mies ole kanssasi tosissaan.

Itselläni on ollut hieman saman tyyppinen tilanne. Tapailin miestä ja löysin sitten häneltä luokkaa 5 treffi-ilmoitusta eri palstoilta. Vastaavanlaiseen kysymykseen mies sitten vastasi hakevansa tosissaan suhdetta ja oli hyvin kiinnostunut feikkiprofiilistani... Sattuihan se, mutta helpotti huomattavasti sitä että pääsin moisesta kaksinaamaisesta paskiaisesta irti.

Elämässä helpottaa paljon kun ymmärtää etteivät ihmiset ole joko täysin pahoja tai hyviä. Ts. normaalisti/kivasti käyttäytyvät ihminen voi olla myös todella paskiainen. Sinäkin tunnut takertuvan siihen ajatukseen ettei selän takana naisten kanssa peliä pitävä mies voisi olla myös kiva sun edessä. Mutta kun ei se sulle kivuus millään lailla tee mahdottomaksi sitä että mies on MYÖS naisissa juokseva häntäheikki. Sillähän tuollaiset miehet paljon naisia saavatkin, kun ovat "niin mukavia"!
 
Määä
Juu niin, kyllä oli mullekin järkytys lähempänä neljääkymppiäkin todeta että seurustelusta ilmeisesti edelleen sovitaan erikseen. Jotenkin käsittämätöntä silti että tapaillaan monta kertaa viikossa, harrastetaan seksiä, lapsetkin tapaavat toisensa ja niiden äiti tietää tapailusta, ja silti pitäisi jossain vaiheessa erikseen sopia että nyt ollaan sitten yksinoikeudella, eikä enää etsitä muita:eek: Vai meneekse nykyään niin, että uskollisia ollaan vasta kun se parisuhde on facessa vahvistettu.
 
tylytäti
[QUOTE="Unnajunna";29216804]Jos sanon miehelle, että pahoitin mieleni ja olin ihan varma, ettei hänellä ole enää profiilia ja sanon suoraan, että tunsin itseni idiootiksi, kun mies tunnusti, että sillä on se profiili. Sanon suoraan, että musta tuntuu, että tämä oli nyt tässä. Ihastuneen ihmisen, ei tarvitse etsiä muualta seuraa. Loppuun sanon, miehellä on nyt viimenen mahdollisuus selittää mulle jotain, millä saisi mun luottamuksen. vai??

Mies ei ole verbaalisesti mikään niin sanaseppo ja minä taas olen ja olen sosiaalisesti älykäs. Mä kyllä haistan, tuleeko sieltä selitys vai joku katumuspuhe.[/QUOTE]

En minä sinuna tuollaista ryöppyä heittäisi.

Ensinnäkin, sinäkin teit vähän keljusti, kun menit sen feikkiprofiilin tekemään, joten sinullakaan ei ole puhtaan jauhot pussissa, ei se ansan asettaminen toiselle ole hyvä juttu sekään. Jospa aloittaisit siitä kertomisella, miten se mahtaisi vaikuttaa?
 
Exä samanlainen
[QUOTE="Unnajunna";29216804]Loppuun sanon, miehellä on nyt viimenen mahdollisuus selittää mulle jotain, millä saisi mun luottamuksen. vai??
[/QUOTE]

Miksi? Voitko itsekään keksiä yhtään selitystä joka olisi tarpeeksi hyvä? Eihän tuohon OLE mitään hyvää selitystä. Nyt vain yrität vain huijata itseäsi ja "pelata aikaa" ennen kuin joudut myöntämään että mies ei ollut se miksi hänet luulit.
 
gdhdgh
Sä oot kyselly tätä juttua täällä monta kertaa ennekin ja jos se mies ei ole nyt tähän päiväänkään mennessä poistunut sieltä deittipalstalta niin unohda koko juttu.
 
Ken guru
Miksei voi vaan sanoa suoraan mitä haluaa.

Keskustelkaa, sano miehelle että pidät hänestä, ja haluat jatkaa suhdettanne mutta vain "yksinoikeudella". Jos se ei miehelle käy (tai jos mies siitä ahdistuu), niin eipä olisi muutenkaan käynyt.
 
"Hanna"
Mun mielestä on hyvä idea, että kerrot loukkaantumisestasi. Mun mielestä voit vaatia miestä nyt laittamaan kaikkensa peliin ja jos hän näkee sinussa potentiaalisen elämänkumppanin, niin hänellä on nyt mahdollisuus selittää ja laittaa kaikkensa likoon siinä selityksessä. Jos siihen ei pysty, niin nostat kytkintä.
 
Määä
Kuten jo ketjussa neuvottiin, laitapa sillä feikkiprofiilillasi lisää viestiä niin luulenpa että saat varmistuksen, jos otat silmän käteen ja katsot.
Pahoin pelkään että jos nyt annat miehen selitellä asiat parhain päin, ja asettamalla seinää vasten se poistaa SEN ilmon jonka sä tiedät, niin sä löydät tän asian vielä edestäsi. Et voi ikinä olla varma tuon tyypin touhuista.
Kuten sanoin, on se vähän vanhakin sulle, älä pilaa elämääsi ripustautumalla ensimmäiseen sankariin joka eron jälkeen tulee vastaan.
 

Yhteistyössä