Onko teistä ok, että mies edelleen pyörii nettideitissä tässä vaiheessa?

  • Viestiketjun aloittaja "ninnipinni"
  • Ensimmäinen viesti
"ninnipinni"
Täällä on aikaisemminkni ollut näitä samantyylisiä keskusteluita, joten avaan minäkin omani:

Olemme tapailleet viitisen viikkoa. Viime sunnuntaina tapasin miehen lapset ensimmäistä kertaa. Kävin siis miehen luona ja kumpikin lapsi oli kotona. Olin heillä ehkä kolmisen tuntia.
Ollaan nähnyt miehen kanssa pari kertaa viikossa, sillä välimatkaa on kuitenkin 50km kotiemme välillä. Mies ei ole koskaan käynyt vielä mun luona, mutta mä olen ollut pari kertaa miehen luona yötä.

Mä poistin profiilini heti ekan tapaamisen jälkeen. En tosin yksin miehen takia, vaan siksi, etten jaksanut maksaa uutta jäsenkautta ja roikkua deitissä enää.
Mulla on siellä joku vanha profiili myös, jonka olemassaoloa en muistanut edes aluksi. Siinä profiilissa ei ole kuvaa. Eilen kävin poistamassa sen profiilin ja kappas.. mieheltä oli tullut sinne flirtti ja viesti EILEN!

Me emme tosiaan seurustele, joten mies ei ole tilivelvollinen tekemisistään. Toisaalta mulle tuli sellainen olo, että mies ei silti ihan sisimmässään koe, että mun kanssa voisi jotakin tulla. Vai onko huoleni aiheeton?
 
"hmmm"
No toisaalta joo ja toisaalta ei. Mä en esittelisi omille lapsilleni ketään sellaista, jota en voisi sisimmässäni jo pitää naisystävänäni, vaikka varsinaisesti ei seurustelusta olisi sovittukaan.
En ainakaan kotiini toisi. Jotkut pikakahvit abc:llä voisin juoda lasten läsnäollessa. Toki suhteen syntymiseen vaikuttaa oleellisesti varmaankin kaikilla se, miten se toinen käyttäytyy lasten kanssa.
Eli se ihaninkin mies tai nainen voi dissata lapsia, ei osaa olla yhtään niiden kanssa, eikä edes yritä yms. Silloin saisi kenkää.
 
"jjjj"
No mitä siinä viestissä oli ja millon se oli tullut?
Voin sanoa, että toi nettideittailu on naisten markkinat. Miehillä menee todella huonosti sillä saralla. Mun mies sanoi, että hän etsi netistä seuraa 4 vuotta ja mä olin toinen jonka kanssa pääs treffeille.
Sitä suuremalla syyllä aika käsittämätöntä jos vielä etsii seuraa, tulee mieleen että olet vain "paremman puutteessa" oleva nainen.
 
Ekanakaan minä en vielä tuossa vaiheessa sotkisi ketään ihmistä lasteni elämään, sillä ettehän te vielä edes tunne toisianne. Herranen jumala viis viikkoo !!!

Toiseks miusta työ olette vielä sinkkuja (tietääkseni) ja teillä on molemmila oikeus tapailla ihan mitä ihmisiä haluatte. Tuo on kyllä niin lyhyt aika, et tuskin mies vielä on sinuun sitoutunut tarpeeksi halutakseen keskittyä vain sinuun. Puhuminen varmaan tässäkin auttaa. Ja olihan sullakin toinen profiili käytössäsi, ihan sama millä verukkein sitä olet käyttänyt.
 
"vieras"
Mä tekisin niin, että vastaisin viestiin livenä. Siinä sitten näet, miten mies reagoi. Siitä voi sitten päätellä, että onko vielä saalistamasa vai mikä on meininki.
 
"rrr"
No ainoa mikä tossa tuntuu oudolta on tosiaan se että lapset on otettu kuvioon mukaan ja silti ilmeisesti kokee että kyseessä ei ole edes seurustelu.

Muuten noissa profiilien poistoissa mennään kai vähän sopimuksen mukaan ja te ette ilmeisesti ole aiheesta vielä edes keskustelleet.
 
"Sini"
No minä ajattelisin että asiat on jo sillä tasolla, että halusi lapset esitellä. Mutta luultavasti onkin joku pelimies, kerta lähettelee viestejä sieltä. Huoli on siis aiheellinen. Eikun vaan reilusti asia esiin. En kyllä tajua miksei siltä miehellä voi kysyä miksi sillä on edelleen profiili?
 
"ninnipinni"
Mies ei siis tiedä, että mä tiedän, että hänellä on se profiili, koska olenhan mä poistanut omani, sen siis mihin aikoinaan vastasi ja minkä kautta tavattiin. Poistin kyllä eilen sen toisenkin.
 
"Vieras"
Minä ja mieheni tavattiin netissä viitisen vuotta sitten. Toisien treffien jälkeen mies sanoi että on poistanut profiilinsa ja kyseli mitä itse aijon. Itselleni oli asia ollut selvä jo ekojen treffien jälkeen :D että keskityn tähän mieheen ja profiili menee poistoon. Olin todella kiinnostunut miehestä ja meillä synkkasi heti ekoilla treffeillä niin miksi olisin alkanut huhuilemaan muita ukkoja netissä.
Mutta ymmärrän jos muut etenee hitaammin tuon suhteen. Monestihan se voi olla alussa epävarmaa että onko kiinnostunut jne. Mutta tuo 5viikkoa tuntuu kyllä pitkältä ajalta..etenkin jos nyt lapset otettu mukaan niin luulisi siinä vaiheessa jo seurustelua olevan.
 
hättä
No ei ole ok.Mä kysyisin suoraan,että mikä on mielessä tai pistäsin kiertoon suorilta.
Jos tosissaan ollaan ja jo lapsia tapaamassa niin ei siinä vaiheessa pitäisi olla haku päällä!
 
Vaikea tilanne. Mies voi kyllä olla totaalisen ihastunut sinuun, eikä välttämättä pidä sua minään väliaikaisena parempaa odotellessa naisena.
Saattaa kuitenkin esim. johtua vaikkapa vähän huonosta itsetunnossa ja miestä hivelee huomio netissä? Tai on vaan jäänyt vähän koukkuun siihen deittipalstaan? Ehkä se on miehelle vähän kuten facebook ?
Tai voihan kyse olla siitä, että mies luulee, että SINÄ et halua oikeasti mitään vakavempaa? Voihan mies pitää sua oikeesti vaikkapa niin kauniina, tasokkaana tms, että epäilee, ettei teistä kuitenkaan voisi tulla mitään?

Sitten on tietenkin ikävämmät vaihtoehdot. Olet sallainen "ehkäpä" nainen ja mies kuitenkin varmuuden vuoksi etsii vielä, josko olisi joku vähän ihanempi vielä. Tai mies tykkää deittailla sua,teillä on hauskaa, mutta ei ehkä ne sinussa vaimoa? Lasten esittely kenties oli vain siksi, että haluaa jatkossakin sulta piparia?

Ei voi tietää. Mä sanoisin, että joko A. Kysyt asiasta suoraan ja juttelette tai kohta B. odotat vielä pari tapaamista ja jos ei profiili poistu, niin siirryt seuraavaan kaksilahkeiseen.
 
Mä annan miehenä sulle neuvon:

Älä puhu asiasta mitään. Mies ei nimittäin nyt tiedä, että sinä tiedä, että miehellä on edelleen profiili. Jos menet nyt sanomaan asiasta, mies saattaa poistaa profiilin sinun takiasi, vaikka olisi itse halunnut vielä jäädä. Mies saattaa jopa tehdä uuden profiilin ilman kuvia ja vaihtaa paikkakunnaksi vaikkapa naapurikaupungin. Tai mies jatkaa flirttailuaan netin ulkopuolella. Poistaa profiilin ja sinä jäät väliaikaisheilaksi pelimiehelle.

Mä neuvon myös, että olet nyt hiljaa. Odota vielä vaikkapa viikko tai pari. Jos mies ei itse älyä poistaa profiiliaan, niin sä nostat kytkintä. Tuossa vaiheessa voit lähtösi syyksi sanoa suoraan sen, että mies ei ole poistanut profiiliaan. Ellei mieheltä tule joku pirun hyvä selitys, niin se on hei hei sulta sitten.

Nyt sulla on oikeasti oiva tilaisuus selvittää onko mies pelimies vai ei. Sanoisin, että 90% tapauksissa mies hoksaa ite poistaa profiilin ja teidän tapauksessa olettaisin sen pian käyvän.
 
.........
Toi voi olla ihan hyvä vinkki. Eli et puhu mitään. Tapaatte vielä kerran pari. Jos mies ei ole itse älynnyt poistaa profiiliaan niin lähdet lätkimään ja sanot syyn. Ellei mieheltä oikeasti tule joku aivan helkkarin hyvä selitys, niin et edes mieti enempää.
 
[QUOTE="ninnipinni";29100681]Mies ei siis tiedä, että mä tiedän, että hänellä on se profiili, koska olenhan mä poistanut omani, sen siis mihin aikoinaan vastasi ja minkä kautta tavattiin. Poistin kyllä eilen sen toisenkin.[/QUOTE]
Miksi ihmeessä menit poistamaan sen toisenkin johon äijältä oli tullut juuri flirttiä.
Olisit jatkanut peliä ja katsonut miten pitkälle äijä menee. Sitten olisit sopinut treffit ja TADAA.. kukas se täällä.
 
"ffff"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29100989:
Miksi ihmeessä menit poistamaan sen toisenkin johon äijältä oli tullut juuri flirttiä.
Olisit jatkanut peliä ja katsonut miten pitkälle äijä menee. Sitten olisit sopinut treffit ja TADAA.. kukas se täällä.
...jos jaksaa lapsellisia pelejä...
 
Nyt sulla on AP aika hyvä tilaisuus. JOs menet nyt sanomaan miehelle asiasta, hän ehkä osaa tästä lähtien vain varmistaa selustansa varmemmin? Älä nyt ap mokaa. Ellei mies ole sanotaanko noin viikon sisällä poistanut profiliaan niin sinä sanot miehelle asiasta suoraan ja näytät takavaloja. Kuten moni muukin sanoi, niin poikkeuksellisen hyvällä selittelyllä voit jatkaa tapailua tuon jälkeen.
 
"ninnipinni"
Mies ilmoitti mulle äsken, että voisi tulla vaihtamaan mulle talvirenkaat. Kun eilen puhuin, että aamuisin alkaa olla jo pakkasta ja en osaa itse vaihtaa renkaita.
Mä myös etsin uutta autoa ja mies linkitti mulle fb:hen muutaman auton, joita oli mulle katsellut.

Noista tulee mieleen, että mies oikeasti jollain tapaa mitä mua spesiaalina, sillä ei se nyt varmaan millekään "parempaa odotellessa" naiselle noin tekisi? Siis näkisi vaivaa mun takia?

Toisaalta ihmettelen vähän sitä nettideittiprofiilia vieläkin... eli kaksi piippuinen juttu?
 
"Vieras"
Minulla ei ole nettideittisivustoista kokemusta. Mutta tavallisesta elämästä voin kertoa oman tarinani.

Olin tavannut miehen, jonka kanssa tapailtiin ja vierailtiin puolin ja toisin n. kk ajan. Sitten hän kysyi, pitäisikö meidän sitoutua toisiimme jo vakavammin. Olin vähän epävarma vastauksesta, koska pidin miehestä kyllä mutta hän oli aika varautunut, ja minusta tuntui etten tunne häntä vielä kunnolla. Suostuin kuitenkin.

Olin koko tuon tapailun ajan, ja vielä hetkisen aikaa seurustelun alettuakin, pitänyt yhteyttä pariin muuhunkin mieheen. En harrastanut seksiä enkä suudellut, mutta viestittelin ja tapasin heitä baarissa. En ajatellut, että mieheni ei ole riittävän hyvä tai että pidän häntä vain varalla etsiessäni "sitä oikeaa". Jotenkin en vain ollut vielä valmis sitoutumaan häneen niin syvästi, kuin hän halusi sitoutua minuun.

Aika pian lopetin kuitenkin nuo jutut koska mies alkoi tuntua aina vain kiinnostavammalta. Vuoden kuluttua muutimme yhteen, siitä parin vuoden päästä naimisiin ja nyt meillä onkin jo omakotitalo ja vauva. En ole kertaakaan pettänyt miestäni, enkä enää seurustelun alkuajan jälkeen ole edes katsellut muita miehiä.

Eli minä olisin kyllä sitä mieltä, että vielä tässä vaiheessa profiili tai muille naisille viestittely ei haittaa. Anna ajan kulua ja tutustukaa rauhassa. Tuo olisi väärin siinä tapauksessa, jos olisitte yhdessä jo sopineet profiilien poiston ja sitoutumisen toisiinne - toisaalta, minä itse jatkoin tuota sinkkuelämää vielä hetken sitoutumisen jälkeenkin.. Ja nyt en voisi kuvitellakaan pettäväni.
 
"mies"
[QUOTE="ninnipinni";29101468]Mies ilmoitti mulle äsken, että voisi tulla vaihtamaan mulle talvirenkaat. Kun eilen puhuin, että aamuisin alkaa olla jo pakkasta ja en osaa itse vaihtaa renkaita.
Mä myös etsin uutta autoa ja mies linkitti mulle fb:hen muutaman auton, joita oli mulle katsellut.

Noista tulee mieleen, että mies oikeasti jollain tapaa mitä mua spesiaalina, sillä ei se nyt varmaan millekään "parempaa odotellessa" naiselle noin tekisi? Siis näkisi vaivaa mun takia?

Toisaalta ihmettelen vähän sitä nettideittiprofiilia vieläkin... eli kaksi piippuinen juttu?[/QUOTE]


Mitäpä mies ei olisi valmis tekemään pillun eteen. Halvemmaksi tuollalailla tulee kuin käydä huorissa.
 

Yhteistyössä