Hakutulokset

  1. M

    Tekisitkö ilman välikausivaatteita olevasta lapsesta ls-ilmon?

    Tee ihmeessä ilmo. Ja sitten vielä ihmetellään mikä sitä sossua työllistää niin etteivät ehdi oikeita töitään hoitaa, voi jeesus :headwall:
  2. M

    Miks valehtelette facebookissa?

    Suurta vastenmielisyyttä aiheuttaa sellainen "AAAh elämä on ihanaa pullantuoksu sweet sweet naminami rakkaus pusipusi"-meininki, varsinkin jos siihen lisätään vielä "tunnelmallinen järvimaisema syvällisellä mietelauseella ELÄMÄSTÄ"-kuvien jakaminen. Ihan yhtä rasittavia ovat facebookissa...
  3. M

    Seksuaalisesti haluttomat hoi

    Herrantähen miten hyökkäävää tekstiä:whistle:
  4. M

    Hel Looks?

    Sen sivuston tarkoitushan on esitellä helsingin katumuotia. Osa kuvatuista selkeästi pyrkii olemaan räikeän persoonallisia, osa taas selkeästi on sitä tietämättään. Välillä on sitte eri ala-kulttuureita, välillä todella tyylikkäitä ja kaikkea siltä väliltä. Minusta se on erittäin hauska ja...
  5. M

    Kivien hankkimiseen (kiviterapia) hyviä nettikauppoja tiedossa?

    nostanpa vielä, tietääkö kukaan?
  6. M

    ZALANDOSTA TILAAMINEN?Onko joku tilannut, toimiiko palautus?

    Ilman ongelmia olen itsekin palauttanut mekkoja yms.
  7. M

    Kivien hankkimiseen (kiviterapia) hyviä nettikauppoja tiedossa?

    Tai ihan fyysisiäkin liikkeitä keski-suomen alueelta...tietääkö kukaan?
  8. M

    Subwayta ei oikeesti kiinnosta asiakkaiden hyvä ja tasapuolinen kohtelu... Boikottiin!

    No kyllä on perseestä tuollainen ruoan haaskaaminen. Toivottavasti jättävät edes roskikseen siististi dyykattavaksi niille jotka sitä jaksaa harrastaa.
  9. M

    Subwayta ei oikeesti kiinnosta asiakkaiden hyvä ja tasapuolinen kohtelu... Boikottiin!

    Ei jaksa yöllä enää kiukkuuntua. Varsinkaan toisen puolesta. Mut hyvä vaan että ketjuravintolat menettää asiakkaita. Sais joskus jotain kelvollistakin syötävää kaupungilla, jos kaikki liiketilat ei ois jonku s-ryhmän tai subwayn tai mäkkärin.
  10. M

    Yötä myöten hilluvien löpölöö -ketju

    Täällä yks valvomassa. Keittiön seinään en kyllä uskalla puuttua. p.s Vaniljajäätelö terästettynä rommilla on aika hyvää.
  11. M

    miksi juuri sillloin, kun lapset nukkuvat & yrittää hiipiä hiljaa..

    En minäkään. Niillä on sitä paitsi ihan oma elämä toisinaan. Huoneessa jossa ei ole ketään eikä ollutkaan vähään aikaan, voi ihan hyvin yllättäen alkaa kuulua zhuzhun pirteää huutelua.
  12. M

    Kaikki miehet on itsekkäitä paskiaisia!

    Mun neuvo: ala itse itsekkääksi paskiaiseksi niin huomaat että sun ympärille kertyy niitä kilttejä miehiä. Ja sitten taas itkettää. Roolit vaihtelevat, mutta itkun määrä pysyy vakiona.
  13. M

    Kantorepuista..

    Manducan puolesta täältäkin yksi ääni, tai sitten ihan perus kantoliina, jossa onnistuu myös tuo kasvot menosuuntaan laittaminen ergonomisesti äidin ja lapsen kannalta.
  14. M

    miksi juuri sillloin, kun lapset nukkuvat & yrittää hiipiä hiljaa..

    :D Onneksi mun muksu on perinyt unenlahjansa joltakulta muulta eikä äidiltään. Kunhan se vaan nukahtaa, sen jälkeen voi huoletta pistää ranttaliksi eikä pelkoa heräämisestä.. KUNHAN se vaan ensin nukahtaa.
  15. M

    Mitäs lasissa, tuopissa, mukissa?

    Puoli pulloa punkkua tuli juotua. Nyt vielä iltatee ja sit sänkyyn.
  16. M

    hävettää ku tuli kiukuteltua

    Mene ihmeessä. Saatat vaikka pelastaa sen päivän, jos sulla on nätti hymy ;)
  17. M

    Mikä siinä pienillä tuloilla pärjäämisessä on niin vaikeaa?

    Ei se pienillä tuloilla pärjääminen vaikeaa olekaan, mitä nyt välillä vähän vittumaista kun yleensä sitä ihminen haluaisi välillä laittaa rahaa johonkin kivaan arkea ja elämää piristävään. Suu säkkiä myöten, ei se sen vaikeampaa ole. Tosin uskon että jos mulla olisi yhden lapsen sijasta...
  18. M

    Rankkasateita Etelä-Suomeen, jätätkö ulkoilun väliin?

    No onneksi just edellisellä viikolla olin ostanut sadeviitan, joka on niin iso että muksukin ryömi sen alle turvaistuimessa istuessaan :) jalat silti kastui kun viitta rullautui koko ajan ylös pyörää polkiessa ja ripsarit vähän valui mutta muuten selvittiin :D
  19. M

    Rankkasateita Etelä-Suomeen, jätätkö ulkoilun väliin?

    Lapsi ulkoilee päivähoidossa ja itse olen pakotettu ulkoilemaan kun ainoa kulkuväline on pyörä. Aamulla oli ihanaa lähteä viemään lasta pyörällä tarhaan kun vettä tuli taivaan täydeltä. Ahh! Syksy...minä kun luulin pitäväni sinusta... Tosin kesää kai tämä vielä on.
  20. M

    Piti alkaa leipomaan mokkapaloja, mutta margariiniä ei ole kuorrutukseen. Voiko sen korvata millään vai menenkö kauppaan

    Eikö mokkapalojen päälle käy pelkkä sokerikuorrutus eli tomusokeria ja vettä, ehkä vähän kaakaojauhetta tai kahvia sekaan?

Yhteistyössä