Miks valehtelette facebookissa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
endless harmaana
Mä olen viimeaikoina syyllistynyt postaamaan sekä uuden auton ja uuden käsilaukun.

Selityksekseni sanon, että auton osto vieraassa maassa ei ole kovin helppoa ja sitten kun se lopulta onnistui niin sitä täytyi hehkuttaa. Käsilaukun postasin, koska ko. kassi oli mun ensimmäinen värillinen käsilaukkuni ikinä. Aiemmin mulla on aina ollut vain mustia väskyjä ja nyt sitten repäisin ostaessani beige, oranssi, neon pinkin käsilaukun. Kassin merkistä mulla ei ole hajuakaan, se saattaa olla jotain merkkiä tai sitten ei. Jos joku sen on tunnistanut joksikin merkkilaukuksi ja on loukkaantunut mun "kehuskelusta" niin ihan vapaasti. Mun postaukseni tarkoitus oli vain naureskella mun löytyneelle naisellisuudelleni.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28967130]Näinhän se on että ei kannata hyppiä iloisena kun joku vetää kuitenkin sen maton sun jalkojen alta pois... Se kateus, se kateus...[/QUOTE]
Maton alta vetäjät voi onneksi poistaa kaverilistaltaan.
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";28967138]Maton alta vetäjät voi onneksi poistaa kaverilistaltaan.[/QUOTE]

Ja ne ketkä kokee tarvetta siihen maton kiskomiseen, voi myös painaa sieltä oikeasta yläkulmasta nappulaa ja "älä seuraa", jos joidenkin "epä-älyllinen" tai pinnallinen iloitseminen häiritsee.
 
"vieras"
Ja ne ketkä kokee tarvetta siihen maton kiskomiseen, voi myös painaa sieltä oikeasta yläkulmasta nappulaa ja "älä seuraa", jos joidenkin "epä-älyllinen" tai pinnallinen iloitseminen häiritsee.
Facebookissa on myös helppoa ignoorata kenet tahansa. Jos kaverin kaveri kommentoi ärsyttävällä tavalla yhteistä keskustelua, tyypille voi laittaa eston eikä tämä sen jälkeen näe enää sinun kirjoituksia kaverisi seinällä etkä sinä näe hänen kirjoituksiaan. Varsinkin riidanhaastajat on helppo laittaa näkymättömiin ja jatkaa keskustelua vain niiden kanssa, jotka eivät ärsytä.
 
Suurta vastenmielisyyttä aiheuttaa sellainen "AAAh elämä on ihanaa pullantuoksu sweet sweet naminami rakkaus pusipusi"-meininki, varsinkin jos siihen lisätään vielä "tunnelmallinen järvimaisema syvällisellä mietelauseella ELÄMÄSTÄ"-kuvien jakaminen.

Ihan yhtä rasittavia ovat facebookissa ihmissuhdekriisejään elävät kaikesta valittajat.

Jännä että se on melkeinpä aina joko tai. Hunajaiset ei koskaan jaa sitä syvintä agstiaan tai toisinpäin. Onhan siellä onneksi niitä kultaisen keskitien löytäneitä joiden takia siellä viitsii vielä ollakin.
 
"Vieras"
Mä päätin juhlallisesti kyllä tänään helpottaa elämääni ja poistaa pari tällasta illalla facesta. Ehkä elämä sitten helpottaa hiukan. Ehkä muutenkin pitää muuttaa suhtautumistaan, faceen ja muutenkin. Ja kattoo niitä ryhmiä mitä sieltä löytyy. Voihan olla etten ole tutustunut täysin face ihmeelliseen maailmaan, miks jäädä mammutiksi omaa tyhmyyttään.? Eli, face -here I come again!
 
"vieras"
Yksinkertaisesti siitä syystä että nuo materialistiset jutskat ovat muiden muassa niitä kivoja hetkiä. Ihan samalla tavalla voin postata päivityksen lomareissulta, uudesta autosta tai lapsista. Mitä järkeä olisi vuodattaa jotain ikävää ja negatiivista? Sehän on sitä kaikkein kamalinta huomiohakuisuutta, että saisi niitä "mikä sua vaivaa" ja "onks kaikki ok" kyselyitä. Se että postaa kuvan uudesta laukusta, niin saa ehkä sen 6-7 tykkäystä/kommenttia. Se että vuodattaa elämän olevan hirveää ja ettei enää jaksa, niin saa 50 kysymystä/lohdutusta.
 

Yhteistyössä