miksi juuri sillloin, kun lapset nukkuvat & yrittää hiipiä hiljaa..

.. astuu jonkin päälle joka paukahtaa, räsähtää tai alkaa laulaa ? |O :headwall: kävin kurkkaamassa taaperoa ja peruuttaessani hyyyvin hyyvin varovasti astuin esikoisen leikkikitaran päälle.. kitara sanoi "pling" & sukelsi kantapääni alta seinään, itse pamatin käteni melkein läpi vessan ovesta

:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
aivan
Niinpä!!!! Meilläkin just osuin nalleen joka alkoi laulamaan jotain saakelin lastenlaulua ja kun se hiljeni ja ajettelin et huh ei herännyt lapsi niin sit se nalle vielä huutaa et "minä rakastan sinua" grrrr!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
on olemassa varmaan jokin tonttulaji, jonka tehtävä on hakea & ripotella tavaraa lapsiperheiden lattiolle yöllä :mad: mistä muualtakaan sitä tulisi, kun illalla on paikat raivattu?!
pitää kohta hankkia yönäkö-lasit tai oppia levitoimaan.. !

menin yhtenä yönä antamaan tuttia itkevälle 1-veelle, se tutti olikin lattialla ja astuin siihen päälle sillä seurauksella, että nilkkaa vihlaisi aikas mukavasti :O nilkutin siiinä sitten takaisin miehen viereen ja kävin mielessäni läpi kaikki mahdolliset kirosanat
 
Viimeksi muokattu:
Jos vaimo on nukuttamassa lasta ja tulee kauhea hiuko itselle, ei pidä missään nimessä mennä astiakaappia kohtikaan.

Nimimerkillä Leivän paperipussi tuntuu infernaalisen kovääniseltä yöllä myös
 
Jos vaimo on nukuttamassa lasta ja tulee kauhea hiuko itselle, ei pidä missään nimessä mennä astiakaappia kohtikaan.

Nimimerkillä Leivän paperipussi tuntuu infernaalisen kovääniseltä yöllä myös
tuttua tuokin, mies rauhoitteli yhtenä yönä lapsia yläkerrassa ja tuli sitten portaikkoon sihisemään, että "mitä helvettiä sinä metelöit siellä?! ole hiljempaa" kun olin vain paahtanut leipää :O
 
Viimeksi muokattu:
Eilen ehtoolla juuri hiippailin hiljaa makkariin, jossa vähän flunssainen kuopus oli nukkunut koko illan levottomasti. Joku oli sitten kuskannut sängyn viereen lattialle Zhu zhu petsin ja minähän potkaisin sitä... Helvetin rakkine lensi sängyn alle ja mölysi siellä hyvän aikaa, ei pirullakaan saanut sitä pois ilman kättä pitempää.
 
:D

..ja vaikka kuinka olet jälkikasvun kanssa siivoamalla siivoillut niitä penteleen legoja pois lattialta niin....BINGO!!! Ja siinähän sitten astut semmosen pirulaisen päälle ja sen jälkeen kinkkaat ja törmäät pitkin raollaan olevia vessan ovia, mitkä konahtaa kiinni paukkuen ja otat lähikontaktia sen hemmetin narisevan lapsiportin kanssa ja ....


..."...Äitiiii....mitä täällä tapahtuu...?!.."....

Yleisö saapui paikalle :headwall: :D
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Minä kun olen aina luullut, että mies yrittää tarkoituksella herättää muun perheen aamulla ennen kuutta, kun itse herää lähteäkseen töihin. Sen verran kovaa ääntä pitää sanomalehtensä kanssa. Kai nyt on aika uskoa, että ihan normaalisti hän sitä lukee, kuten on väittänytkin ;)
 
:D

..ja vaikka kuinka olet jälkikasvun kanssa siivoamalla siivoillut niitä penteleen legoja pois lattialta niin....BINGO!!! Ja siinähän sitten astut semmosen pirulaisen päälle ja sen jälkeen kinkkaat ja törmäät pitkin raollaan olevia vessan ovia, mitkä konahtaa kiinni paukkuen ja otat lähikontaktia sen hemmetin narisevan lapsiportin kanssa ja ....


..."...Äitiiii....mitä täällä tapahtuu...?!.."....

Yleisö saapui paikalle :headwall: :D
on muuten vaikea uskoa, ennenkuin itse kokee miten lego jalan alla VOI sattua & miten tehokkaasti siinä menettää tasapainonsa..!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä