"Britannian hallitus aikoo kieltää opettajia puhumasta oppilaille muunsukupuolisuudesta. Vain biologisesta sukupuolesta saa opettaa koulussa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Britannian hallitus aikoo määrätä, että opettaja ei saa puhua sukupuolen moninaisuudesta millään luokka-asteella. Sitä ei saa tehdä edes osana seksuaalikasvatuksen tunteja. Taustalla on huoli, että tieto voisi hämmentää lapsia heidän omasta sukupuolestaan."


Tolkun menoa Britanniassa nyt kun pääsivät Gayroopasta eroon.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kuinka sukupuolisesti poikkeavat lapset sen omaksuvat, kokevat?
Onhan heilläkin biologinen sukupuoli. Ilmeisesti tarkoitat poikkeavaa sukupuoli-identiteettiä, mutta eihän biologinen sukupuoli muutu vaikka ihminen kokisi itsensä joulukuuseksi. Sellaisiakin lapsia löytyy, joiden biologinen sukupuoli on oikeasti poikkeava (esim. xxy-kromosomit), mutta silloin lapsi kyllä muutenkin oppii ymmärtämään olevansa hieman poikkeava, hänen ihmisarvonsahan ei tuosta muutu.
 
vierailija
Kuinka sukupuolisesti poikkeavat lapset sen omaksuvat, kokevat?
Lähtökohtaisesti eivät mitenkään, koska muunsukupuolisia ei ole missään muualla kuin fantasiassa.

Sen sijaan on olemassa tavallisia miehiä ja naisia, jotka mielensä sisällä kokevat olevansa ihan mitä hyvänsä. He saavat näin kokea, vaan kenelläkään ei ole velvollisuutta heitä uskoa.

Minä koen olevani kaksi metriä pitkä kiinalainen nainen - onko muilla velvollisuus uskoa minua?
 
vierailija
Lähtökohtaisesti eivät mitenkään, koska muunsukupuolisia ei ole missään muualla kuin fantasiassa.

Sen sijaan on olemassa tavallisia miehiä ja naisia, jotka mielensä sisällä kokevat olevansa ihan mitä hyvänsä. He saavat näin kokea, vaan kenelläkään ei ole velvollisuutta heitä uskoa.

Minä koen olevani kaksi metriä pitkä kiinalainen nainen - onko muilla velvollisuus uskoa minua?
Miten selität lapsille 2024 euroviisuvoittajan identiteetin?
 

Yhteistyössä