Hakutulokset

  1. N

    piilolaseista???

    Meillä sai esikko (nyt 13v.) vuosi sitten silmälasit, nyt on pyydellyt piilolinssejä, kuulemma olis tarvetta niille. Näkö ei oo vuoden aikana huonontunut, mutta mistä mun kannattais alkaa piilareita hommaamaan, netistä vai oikein optikolta? Kannattaisko se näkö kumminkin vielä tarkistuttaa ja...
  2. N

    haluu maalta talon

    Ei kukaan tietäis hyvää kohdetta. haluaisin maalle asumaan. joku vanha nätti talo,ulkorakenuksi,paljon pihaa,ulkosauna,ranta jne...haaveilee :)
  3. N

    ensikommentit kun lapsi syntyi

    Kertokaapa lapsen synnyttäneet, että mitä ajattelit tai sanoit ääneen ensimmäisenä kun näit vauvan? Mitä miehesi sanoi vai sanoiko mitään? Itseäni aina naurattaa jälkikäteen, kun vauvan nähdessäni parahdin ensimmäisenä, että "sillä on siniset jalat!". Oli ääreisverenkierto vielä huono pojalla...
  4. N

    mikroperuna

    Elikkäs ihan kaipaisin tietoa, miten mikroperuna valmistetaan, kun en oo koskaan tehnyt :D T. Nina
  5. N

    Pakko kysyä mielipidettä?

    Hei, Mun on pakko kysyä mielipidettä raha-asioista! Meillä on ukon kanssa jatkuvasti riitaa rahasta. Ollaan avoliitossa ja yhdessä on oltu 7 vuotta ja yksi pieni lapsi. Eli, ukko omistaa asunnosta 70% ja minä 30% ja on sitä mieltä, että kaikki kuuluu maksaa kuitenkin puoliksi? Jos oikein...
  6. N

    Paljonkohan mahtais

    Tyttömme olla enstalvena pitkä on nyt 86cm ja ikää 1.8kk mietin vaan yhtä talvihaalaria että mahtuisko reiman 86cm enstalvena.Ja paljonkohan pituutta tulee kesän aikana.Sanokaa ja jelppikää?Mä en osaa arvioida kun esikko kyseessä..
  7. N

    Supistuskipu

    Missä kohti teillä on avautumisvaiheessa supparikipu tuntunut? Vatsalla, selässä? Ja liittyykö avautumisvaiheeseen myös pahoinvointia? Tällaista olisin tiedustellut...
  8. N

    asutteko minkälaisessa asunnossa(vuokra,oma?

    ja ikänne?minä 19v,mies 32v ja omassa uudessa omakotitalossa
  9. N

    Miehet, mitä tykkäätte nuolla?

    Menen aivan sekaisin kun mieheni nuolee peppuani. On todella tuplanautintoa kun mies sanoo tykkäävänsä nuolla. Mitäs olette muut miehet mieltä? Onko pepun vai pimpsan nuoleminen mukavampaa?
  10. N

    luotto mennyt

    Mitä tässä voi tehdä kun luotto mieheen on mennyt? Ei ole varsinaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta luotto on mennyt erinäisten "pikkuasioiden" vuoksi, mm.mies on lähetellyt ns. flirtti-viestejä naisten kanssa ja varmaan myös puhelimen kautta. Ihan hirveetä kun en tosissaan tiedä...
  11. N

    kumpi parempi?

    kumpi on yhden lapsen yksinhuoltajalle,sellanen jolla kanssa lapsi vai sellanen jolla ei lasta?muuten vaan kyselen!!
  12. N

    lattiakaivo

    Onko kellekään vaihdettu lattiakaivo kylpyhuoneremontin yhteydessä? Maksoiko taloyhtiö vai menikö omasta pussista?
  13. N

    Homeopatiaa korvatulehdukseen

    Onko kenelläkään tietoa homeopatian vaikutuksesta korvatulehduksiin? Meillä on nyt 6kk sisällä 4. tulehdus, ja alkaa huumorintaju kadota :o Ikää on pikkumiehellä 1v2kk. Taas on korvatulehdus päällä, ja saimme nyt lähetteen putkitusarviointiin. Onko putket ainoa keino saada loppumaan...
  14. N

    äidinvauvakuume..

    Äitini täyttää 4 vuoden päästä 50 ja on alkanut puhumaan tosissaan vielä iltatähdestä... tämä johtunee varmaankin siitä että äitini löysi vuosi sitten itselleen uuden rakkauden (sitä ennen äiti eleli vuosia sinkkuna) Minua tämä vähän arvelluttaa,vaikka äidinhän tämä päätös on,enkä siihen mitään...
  15. N

    Nutrician SoijaTuttelin valmistus loppuu

    Juu, eli asia itse otsikossa. Jos teillä on ko. korvike käytössä, niin kannattaa varmaan hamstrata minkä voi. Sain tämän tiedon lääkäriltä ja lisäksi soitin Nutrician asiakaspalveluun ja arvioivat, että SoijaTutteli loppuu hyllyiltä maalis-huhtikuun aikana. Sitä ei enää valmisteta, mutta...
  16. N

    Maitoallergia ja ripuli

    Onko vinkkejä miten ripulin syytä selvittää? Eli minulla maito-/muna-allerginen tyttö 1v5kk. Juonut 11kk lähtien SoijaTuttelia, ei ole saanut kananmunaa mistään. Nyt kuitenkin viimeiset pari viikkoa on maha ollut tosi löysällä. Kakkaa aamuisin 1.5 tunnin aikana 4-5 kertaa löysää, osa vesimäistä...
  17. N

    1v4kk ja kaurajuoma

    Onkos ketään joka on tehnyt vaihdon SoijaTuttelista tms. lehmänmaitoallergiselle sopivasta maidosta kaupan Kaurajuomaan n. 1.5v ikäselle allergikolle? Ajattelin kokeilla, koska syksyllä kuitenkin joku muutos on viimeistään tehtävä, koska Kelakorvaus Soijamaidosta loppuu...
  18. N

    Tutti yksi altistaja korvatulehduksille?

    Meillä on poitsu 1v2kk ja korvatulehduksia on ehtinyt olemaan ihan kiitetävästi. Voiko tutti olla yksi osasyy niihin? Miten tuon ikäiseltä saa tutin pois? Kuinkahan kauan protestoi? Helpottaisi ehkä noita yöunia muutenkin kun jäisi tuo tuttirumba pois.. Pullo on myös vielä mukava kuvioissa.
  19. N

    Kaurajuoma ja muut maidottomat

    Onkos täällä lehmänmaitoallergisten vanhempia, joilla olisi vinkkejä antaa mitä tuotteita tuossa kohta vuoden ikäiselle maito- ja muna-allergiselle voisi alkaa maisteluttaa? Voiko tuota maidotonta kaurajuomaa alkaa kokeilee samoihin aikoihin kun normaalisti aloitettaisiin oikean maidon...
  20. N

    Alkuraskauden keskenmenoko?

    Hei! Onko kenelläkään tietoa alkuraskauden keskenmenosta? Voisivatko nämä oireet viitata siihen, että minulla olisi ollut sellainen: Kuukautiset melkein viikon myöhässä, todella kovat kuukautiskivut, mutta kuitenkin normaali vuoto sekä oksentaminen kuukautisten alkamispäivänä? Olin kylläkin...

Yhteistyössä