luotto mennyt

Mitä tässä voi tehdä kun luotto mieheen on mennyt? Ei ole varsinaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta luotto on mennyt erinäisten "pikkuasioiden" vuoksi, mm.mies on lähetellyt ns. flirtti-viestejä naisten kanssa ja varmaan myös puhelimen kautta.

Ihan hirveetä kun en tosissaan tiedä varmaksi, että pettääkö mutta mulla vaan on sellainen olo. Koko ajan epäilen, vaikka mies on yrittänyt sanoa, ettei ole kenenkään kanssa mitään sen kummempaa. Eihän tuollaisetkaan kuulu parisuhteeseen, ja on luvannutkin ne lopettaa, mutta miten tästä tunteesta pääsee eroon??

Itsellä tuntuu, että välillä pää hajoaa kun miettii tuollaisia, varsinkin jos syytä ei ole (?). Eroaminen on vaikeaa pienen lapsen vuoksi. Siispä jos jollakin on viisaita neuvoja, kertokaa niitä! :heart:
 
epäilevä
Ihan ku oisin omasta tilanteestani lukenu.. Paha olo kaivelee koko ajan ku epäilyttää joka ikinen viesti ja sähköposti. Miehellä on "nettituttuja" joiden kans kirjoittelee (naisia siis), eikä kuulema oo mitään vakavaa..kunhan höpöttää. Nyt sit sain tietää et tekstareitakin lähettelee..Kyllä niiiiiin raivostuttaa! Ite jos tekisin samoin ni ei varmaan päähän taputtelis et "hyvä vaimo"!
Toisaalta luotan mieheeni ja tiedän ettei oikeasti pettäisi. Sanoisi ainakin ennen kuin vieraaseen sänkyyn hyppäisi.. mut ei tääkään mun mielestä oo oikein. Mul on kauhee olo..sit jos alan kyselee asiasta ni kohta asia kääntyy niin et mies suuttuu mulle! En tiiä mitä tekis..antasko vaan kirjoitella jos siitä niin hyvät kiksit saa?!!! Egoaanko pönkittää????? En tiiä..vee ii tuttaa
 
Meillä sama homma, että jos alan kyseleen asia kääntyy jotenkin mua vastaan! Todella raivostuttavaa, kun ei oikeasti voi puhua asiasta...Ja samaa sanoo, että kunhan höpöttää. Tiedä sitten mikä on asioiden oikea laita, sehän tässä se ongelma onkin, kun ei tiedä.

Minäkään en jaksa uskoa, että ihan sänkyyn menisi, mutta kyllä tuommoinenkin on väärin! Tässä muuttuu vain itse hirveen epäileväksi eikä pysty ns.olemaan normaalisti...ja sitten suhde menee päin p*rsettä jo senkin takia...Mitä ihmettä tässä pystyy tekemään? :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 15:00 Nina kirjoitti:
Mitä tässä voi tehdä kun luotto mieheen on mennyt? Ei ole varsinaisesti jäänyt kiinni pettämisestä, mutta luotto on mennyt erinäisten "pikkuasioiden" vuoksi, mm.mies on lähetellyt ns. flirtti-viestejä naisten kanssa ja varmaan myös puhelimen kautta.

Ihan hirveetä kun en tosissaan tiedä varmaksi, että pettääkö mutta mulla vaan on sellainen olo. Koko ajan epäilen, vaikka mies on yrittänyt sanoa, ettei ole kenenkään kanssa mitään sen kummempaa. Eihän tuollaisetkaan kuulu parisuhteeseen, ja on luvannutkin ne lopettaa, mutta miten tästä tunteesta pääsee eroon??

Itsellä tuntuu, että välillä pää hajoaa kun miettii tuollaisia, varsinkin jos syytä ei ole (?). Eroaminen on vaikeaa pienen lapsen vuoksi. Siispä jos jollakin on viisaita neuvoja, kertokaa niitä! :heart:
eipä ole minullakaan viisaita neuvoja antaa...samassa tilanteessa olen minäkin olen kehoittanut lopettamaan moneen kertaan sen flirtti pas.kan puhumisen ja vastaukseksi olen aina saanut "mutta sehän on vain ihan viatonta juttelua :saint: " ...mitä vit.t.ua sitten se loukkaa minua...ehkä otan liian vakavasti nämä nettijuttelut mutta minä kun en tuommoista harrasta niin odotan puolisoltakin vastaavaa
 
mitä jos
Jos se on miestenne mielestä viatonta olkaa seuraavalla kerralla mukana kun netissä jutustelevat,taikka pyytäkää näyttään tekstarit.Eihän heillä ole mitään salattavaa niin mikseivät näyttäisi.Niin ja ilmaiskaa,että toi loukkaa teitä syvästi ja ei kuulu laisinkaan parisuhteeseen.niin ja tehkää kysymys takaisin,hyväksyisikö miehenne teille samat oikeudet.Niin ja ehkä olisi paikallaan parisuhteeseen kuuluvat asiat ja mitä se teidän kohdallaan tarkoittaa.
 
Itse erehdyin ratsaamaan miehen kännykkää vaikka minkäänlaista syytäkään. Jotenkin vaan halusin varmistaa, että kaikki on ok, vaikka meillä oli mielestäni mennyt loistavasti. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ollut, sillä järkytykseni oli suuren suuri lukiessani pari viestiä lähetetyissä sekä saapuneissa. Jonkun naikkosen kanssa ovat pusi pusi-viestejä vaihdelleet, liekö vaan viestitasolla vai onkohan nyt jotakin muutakin takana. Hän oli nimittäin muutaman päivän työmatkalla äskettäin ja nämä viestit olivat ilmaantuneet sen jälkeen. En tedä, miten ottaa asia puheeksi, sillä en kehtaa sanoa lukeneeni hänen kännykästään viestejä. Ei näinkään voi jatkua, mulla on niin paha olla että ihan oksettaa. Ja luotto on mennyt ihan täysin. :(
 
minä kans kyttäsin miehen puhelinta kun "aavistin jotain". kerranhan sieltä sitten löytyi tieto toisesta naisesta. oli jo kestänyt pari kuukautta tämä toinen suhde. kuunnelkaa vaan sitä naisen vaistoo kyllä se yleensä oikeessa on. maailmahan siinä sitten romahti.kylmää koko ajatus ja tuntuu ettei pysty edes hengittämään. mies kuulema on sekaisin ja haluaa jatkaa ja sano että erosi siitä toisesta naisesta mutta niin vaan löyty sen luota eilen. haluaa edelleen jatkaa , olenko idiootti jos annan vielä mahdollisuuden. Miten voi rakastaa kahta ihmistä yhtä aikaa. Sanoin eilen että eroan siitä jos ei lopeta oikeasti sitä suhdetta. haluaa elää minun kanssa ja eroaa kuulemma siitä toisesta. kai se aika sitten näyttää. Eniten sattuu se ettei voi edes tehdä sitä silleen että pysyy siinä ja oikeesti yritettäis. :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed:
minä haluan mieheni takaisin itselleni kokonaan.
voimia teille kaikille
 
Itselläni ei anna luonto periksi tunnustaa kännykän tarkistusta. Mielessä on vaan käynyt, että pistän välit poikki ja herran kamat pihalle. Luulen, että mikään selitys ei uppoaisi minuun.

Sattuu koko ajan ja on paha olla. Kuvittelin tosissaan, että kaikki on hyvin ja ollaan onnellisia yhdessä. Seksielämä toimii (ainakin toimi tähän saakka) loistavasti, harrastetaan yhdessä ja on kaikin puolin ollut hyvä olla. Vauvastakin oli puhetta, että ensi vuoden puolella aletaan yrittämään. Ei vaan voisi nyt vähempää kiinnostaa. Sydän vuotaa verta, unelmat pirstaleina.
 
rachel
voi teitä...

Olen aina sanonut että jos kerran pettää niin pettää toisenkin...

sitten kävikin niin että mä petin mun poikakaverii,jatkettiin kaikesta huolimatta ja en oo sen jälkee pettänyt sitä enkä tuu enää ikinä pettämään,niin pahalta se tuntu toisen surua kattoo...

Pahimmalta tuntu sillon se ku toinen oli autuaan tietämätön kaikesta ja kauhee tuska oli sisällä..kannattaa puhua asiasta ja tehdä asiat selväks.
Kaikki ihmiset on erilaisia,mutta toinen mahdollisuus kannattaa antaa jos toinen vaan ansaitsee sen ja on valmis tekeen kaikkensa sen eteen..Mutta jos toisen kerran pettää niin tulee luutavasti pettämään aina. :ashamed:
 
Minun mies myös jäänyt kahdesti kiinni tekstari ystävättärestään, molempia kävi myös katsomassa.
Toisella oli jopa yötä!
Toisin päin jos asian laittais oisin varmaan lentänyt pihalle kuin leppäkeihäs, miten me naiset jaksetaankin olla näin sitkeitä perheen puolesta?.
#&%?$!* koko ukko, niin kauan kuin elättää niin tuossapahan olkoon.
Tunteet on aika nollilla häntä kohtaan. :hug:
 
kärrynpyörä
Juu, mun mies teki samoin. Lähetteli viestejä, vaihtoivat rivoja kuvia yms. ja teki tätä 4v!!! ja exän kanssa..

Jatkettu on yhdessä, en luota mieheeni yhtään, enkä rakasta samalla tavoin ku aiemmin.
Nyt mietinki, et mitä tekis.. vauva syntyy parin kk.n päästä, toiset lapset on pieniä..

Ja näistä ero ajatuksista mieheni ei enää tiedä mitään, ajattelee et voin unohtaa asian noin vain.
 
mustaharmaa
Musta on tullut meidän perheen pahis :ashamed: Historiaa meillä vaikka kuinka, kuinka miljoonat kerrat olen antanut pettämiset anteeksi. Nyt musta on tullut mieheni. Ei tarvitse kuin ehdottaa ja olen valmis lähtemään toiseen syliin ja olen niin tehnytkin. Minkäänlaista kontrollia ei ole, en vain halua (?) kieltäytyä. En ole rakastunut kehenkään muuhun kuin mieheeni, nämä miehet ei merkitse mulle mitään. Ja silti leikin tulella. On niinkuin hälläväliä fiilis juuri sillä hetkellä kuin joku jotain ehdottaa. Heräsin todellisuuteen eilen, mä käyttäydyn kuin mieheni ennen. En mä ole enää se uhri jota petetty vaan k.usipäinen vaimo joka pettää. Perhettäni en halua menettää ikinä. Onko ne kymmenet loukkaukset tehnyt musta todella näin kammottavan ihmisen :/
 
Mun petollinen mies on 41v!

Mikshän niiden muuten pitää tommosta peliä pitää?
Eikö ne tosissaan pelkää et jäävät vielä yksin pelinsä kanssa?
Oisko jotain pätemisen tarvetta,ottaa selvää että vieläkö ois vientiä...
Mulle ainakin oma mies aikalailla ilmaa,ei mitään muuta.
Ihanat lapset ja koti on mun rakkaus!
:heart:
 
Mun mies on 37 v, tosin ikäistään nuoremman oloinen. Toisaalta olen itse häntä kuusi vuotta nuorempi ja kaikkea muuta kuin rupsahtanut (saan baarissa juosta nuorempia miehiä karkuun), joten ei hällä pitäisi olla tarvetta nuorempaa metsästää. Ehkä hän onkin kiinnostunut vanhemmista... :LOL:

Keskusteltiin asiasta hedelmällisesti ja luulen hänen toistaiseksi ymmärtäneen läksynsä. Katumus oli todella aitoa, kukaan ei ole niin hyvä näyttelijä. Anteeksi voin antaa, mutta unohda en. Omien sanojensa mukaan mitään "intiimiä" ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa, mutta totuudestahan en voi olla koskaan varma. En kuitenkaan halua hänestä luopua, rakkaus on elämää suurempaa ja samaa intohimoa ei ole ikinä ollut kenenkään muun kanssa. Hän kun on paras seksikumppani, mitä minulla on ikinä ollut ja sitä meillä on edelleen päivittäin. Ja eipä ole kellään kaverilla miestä, joka VAPAAEHTOISESTI ja mielellään tekee kotitöitä, ikinä ei ole nalkuttamisen tarvetta ollut.

Helppo on sanoa, että ei voisi pettämistä antaa anteeksi kunnes joutuu itse saman tilanteen eteen. En halua heittää hukkaan kaikkea hyvää yhden (??) typerän mokan vuoksi. Päivä kerrallaan mennään eteenpäin, mutta fiilikset ovat huomattavasti paranemaan päin.
 

Yhteistyössä