Alkuraskauden keskenmenoko?

Hei! Onko kenelläkään tietoa alkuraskauden keskenmenosta? Voisivatko nämä oireet viitata siihen, että minulla olisi ollut sellainen: Kuukautiset melkein viikon myöhässä, todella kovat kuukautiskivut, mutta kuitenkin normaali vuoto sekä oksentaminen kuukautisten alkamispäivänä? Olin kylläkin testannut negan sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Jäi harmittamaan paljon, kun luulin lähes viikon, että voisin olla raskaana :'(
 
en osaa vastata kysymykseen, muutenkuin että raskaustestin olisi pitänyt näyttää positiivistä vielä silloin kun "kuukautisesi" alkoivat koska raskaushormoonia on vielä veressä. näin ainakin itse kuvittelisin 3 keskenmenon kokeneena.
jos asia kovinkin paljon mietityttää niin ota yhteys lääkäriisi tai sairaanhoitajaan tai neuvolaan.
tarkoitus ei ollut sitten loukata, kun näin suoraan puhuin. :)
 
Eräs vaan
Minulla oli muutama kuukausi sitten alkuraskauden keskenmeno. Kun kuukautiset oli 3päivää myöhässä tein testin, näytti haaleaa plussaa. siitä neljä päivää niin alkoi vuoto. Jos en olisi tehnyt testiä niin en olisi tiennyt raskaana olevanikaan. Kivut olivat jonkin verran normaalia kuukautiskipua voimakkaammat, vuoto ehkä hieman runsaampaa kuin normaali vuoto.
 
Minulla oli vähän yli vuosi sitten alkuraskauden keskenmeno.. niin sain kuulla kun ei muuta syytä löydetty .. Kuukautiset oli myöhässä kk:den ja sitten kun ne alkoi niin vuoto oli täysin erillaista kuin yleensä.. tummempaa ja paksua.. ehdin jo kuvitella että olen raskaana koska olimme jo yli vuoden yrittäneet tulla raskaaksi.. mutta onneksi siitä ei mennyt kuin kk:si niin aloin odottamaan uudelleen ja nyt meillä on ihana 5 kk:den ikäinen neiti.. :hug:
 
Mä mietin samaa!

Viikko sitten tuli ekat haamut testiin ja terkkarissa todettiin plussa..
Tänään tuli rusehtava hyytymä ja vähän veren sekaista valkovuotoa.
Nyt sitten mietin täällä pääni puhki että menikö kesken :'( :'( :'(

Kipuja ei pahemmin ole, vähän painoa alavatsassa mitä on ollu jo pari viikkoa..
 
Minulla surullinen kokemus torstailta. Testi näytti plussaa pari vkoa sitten, ja viime torstaina alkoi vuotamaan, tuli epämääräisiä "klönttejäkin" ja alamaha oli todella kipeä. Piti ottaa lääkettä että pystyin kävellä. :,( Lääkäriin siis, ja sieltä lähete ultraan. Kohtu oli tyhjä, alkuraskauden keskenmeno diagnoosina... Juhannus meni itkeskellessä ja väsymys on valtavaa... Voimia kaikille saman kokeneille!
 
hömppämamma
Tänään alkoi verenvuoto ja mahakivut. Rv 6+5. Verta tullut tosi runsaasti ja paksu veriklöntti siinä seassa. Ei varmaan enää mitään toivoa... Huomenna ultra.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 18:35 hömppämamma kirjoitti:
Tänään alkoi verenvuoto ja mahakivut. Rv 6+5. Verta tullut tosi runsaasti ja paksu veriklöntti siinä seassa. Ei varmaan enää mitään toivoa... Huomenna ultra.
Mulla kans eilen kunnolla verta, ei vieläkään niin että side kastuis läpimäräksi.. 2h oli kovat kivut ja sen jälkeen hyytymiä. Nyt kivut poissa, mut raskausoireet jatkuu edelleen. Miten sulla? Onko vielä oireita?
Mulla olis nyt tänään rv7+0
Mulla vasta perjantaina seuraava lääkäri ja jos tarvetta niin sitten toiselle paikkakunnalle ultraan..
 

Yhteistyössä