Hakutulokset

  1. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Kiitoksia kaikille lohduttajille :flower: . Ittelle oli tosiaan kova paikka toi tytön tipahtaminen, mut tyttö on vaan oma aurinkoinen viipeltäjä eikä sit oo oireillu.. Onnea siis matkassa. Käytiin äsken minun ukin luona veljeskodilla. Ukki täyttää huomenna 88 vuotta ja muisti on mennyt, kun on...
  2. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    heippa! Taidettiin tosiaan aamusta selvitä säikähdyksellä.. Lumi on koko päivän ollu normaali touhukas itsensä, nenän päällä vain on se punainen viiva jälkenä tapaturmasta.. Huh... Pahaolo asian tiimoilta on ja todellakin minun olisi pitänyt olla varovaisempi. Lumi nukkuu meidän välissä, mut...
  3. L

    5 kk tyttöjen mittoja

    Meidän pikkuinen 6620g ja 65,5cm (syntyessään oli neiti 3260g ja 48cm).
  4. L

    Mikä tytölle nimeksi

    Hilma, Hilja, Hilla, Kristiina..
  5. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Heippa! Nostelen, aika hiljasta on tänään ollu... Lueskelin eilen "ruokaa imeväisikäiselle"-prujua, mikä tuli äpaktin mukana. Siellä oli listaa noista nitraattia sisältävistä: lanttu, uudet potut, pinaatti ym. Ja mielenkiintoinen pruju oli muutenkin, antoi kovasti infoa ja kädet syyhyäis jo...
  6. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Unohtu: Ria La Vida Loca onnittelut uudesta kivasta nikistä ja ennen kaikkea onnittelut kihloista!!
  7. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Heippa! Ihan ekana Lumiinalle :hug: , kaikkee joutuu Lenni-parka kestämään. Tuli tippa linssiin sun juttua lukiessa, ihan kamalaa, et tollastakin voi sattua. Pia tais uumoilla noista cerazeteista, niin oon syöny helmikuun alusta asti, eikä oo mitään vuotoja näkyny sit jälkivuodon loputtua...
  8. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Neiti vetäs sit sisällä yli 2 tunnin aamu-unet (norm. 30min-1 tunti).. Piti tulla kertomaan, kun neiti ,öyrii tuolla lattialla, ja äitin laittamat lelut oli ilmeisesti niin tyhmiä, et Lumi mönki lehmä-lelulootan luokse (pampers pakkauksia ostaessa sai kaupan päälle sittarista (jos joku...
  9. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Huomenta Täällä Lumin nenästä valuu räkää kokoajan ja jos yrittää puhdistaa ja pyyhkiä nenää, niin neiti suuttuu kammottavasti... Kuumetta ei nyt aamulla ollut ja neiti on kyllä koko sairastelun ajan ollut reipas ja virkeä.. Päiväunet on kyllä vaan yhtä pätkää, kun ei olla ulos päästy kuumeen...
  10. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Juup, kuulostaa varmaan itsekkäältä tilitykseltä, et en jaksais herätä aamulla aikaisin (5-6), kun tyttö sitä ennen nukkuu heräämättä yleensä sen 8-9 tuntia.. Ite meen petiin kymmenen jälkeen ja saan nukuttua kyllä aamuyöhön ja sit neiti viereen syömään.. Oon vaan tottunu niin hyvälle, enkä oo...
  11. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Heipat! Jännä et noi nukahtamiset ja nukkumiset on niin erilaista touhua kaikilla, täällä Lumi välillä on huutanut konserttinsa illalla, mut nyt taas nukahtaa rauhassa sänkyyn itse. Sit toi tuttikin on jännä juttu, kun joillekkin vauvoille se on rauhoittava ja toisia se taas ärsyttää...
  12. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    ulkoilusta: me ei oikeastaan tytön kanssa ulkoilla muuten, kun vaunulla nukahtamislenkkiä.. Hereillä ei viihdy yhtään vaunuissa. Ne kerrat, kun ollaan ulkona oltu tytön vaunuista herättyä tai ennen nukahtamista olen kantanut sylissä, kun ollaan käyty esim. navetalla ammuja katsomassa. Tutit oli...
  13. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Pikaisesti vain 5kk neuvolamitat: 6620g, 65.5 cm ja py 41.1 Painokäyrä nousuun ja pituuskäyrä laskuun, päänympäryksen kehitys tasainen. Liikkuvainen, pirteä, hyväihoinen neiti, joka neuvolassa sit pyöri pöydällä ympäriinsä ja nousi jo konttausasentoonkin... Kova liikkumisen halu ja sylissä...
  14. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    En jaksa kirjautua vieläkään.. Meillä on nyt vauva-uinti käyty ja meni todella hyvin, ei mitään itkua tai kitinää missään välissä ku oli niin paljon katottavaa ja ihmeteltävää. Ja jestas et uinti ja veessä olo oli Lumin mielestä hauskaa, kilju riemusta ja naureskeli ku mentiin vessä ees taas ja...
  15. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Täällä valmistaudutaan vauva-uintiin lähtöön. Vihdoin eka kerta! Elviirattarelle onnea plussasta!! :heart:
  16. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Nostoa.. Ei kerkee m itään kirjottaa, tänään on kitinää kitinää kitinää-päivä, ja äiskän hermot koetuksella.
  17. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    miilukka ja Lumiina testerit peliin, täällä ainakin odotellaan täpinöissä..
  18. L

    ystäviä jyväskylästä mlk

    Hei!! Hei olen 23-vuotias nuori yh äiti ja kaipaisin ystäviä jyväskylästä tai jyväskylän maalaiskunnan lähistöltä.. Itse asun palokassa. Minulla on 2vee tyttö ja reilu 3vee poika. Uusia ystäviä ei ole koskaan liikaa. :) Mailia voi laittaa osoitteeseen: leehola@suomi24.fi
  19. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Heippa! Täällä on tänään tosi tuulinen päivä. Toivottavasti päästään päikkäreille ulos. Laantuis vähän toi tuuli, niin harso vaunun eessä auttas jo asiaa... Nyt en muista mitä piti laittaa... Myöhemmin sit ku muisti palaa... Leenu
  20. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Toi hömpän kirjoitus oli sydäntäraastava, tuli itku :'( . Ihan kauhea tilanne teillä ja muillakin sairauksien kourissa olevilla. Kun ajattelen, et Lumi ois tossa tilanteessa, niin itkettää lisää, en halua edes ajatella sitä. Enpä osaa muuta sanoa kuin koettakaa jaksaa ja ajatuksessa ollaan...

Yhteistyössä