* JOULUNTÄHDET 2006 *

Heipat!

Pitääkin tuota aurinkoa porkanatahroihin kokeilla..
Meillä alkaa antibiootit olemaan lopuillaan ,on kyllä ottanut pikkuisen masuun kovasti :( vieläkin kyllä räkä valuu..

Effi ei kyllä yritäkkään vielä liikkeelle.Mut onneks viihtyy silti itekseen lattialla aika mukavasti.Nyt muutamana yönä syönyt 3 kertaa koko pullon maitoa ja pitää varmaaan lisäillä tonne iltapäivään kiinteitä pikkuhiljaa.

Eipä tänne kummempia kuuluterv.sussu ja effi
 
Mekin eilen annettii päiväl eka kerran maissivelliä, 50ml (ois voinu ekalle kerralle olla pienempikin määrä) ja hyvin maistui :D Näytti niin kuin ois oikein nauttinu ku sai jotain muutakin kuin pelkkää mammaa. Eikä eilen ainakaa mitää massuvaivoja ollu. Mut pitää viel parina päivänä testata ennen kuin alkaa antamaan isompia määriä ja aloittaa vloppuna vaikka pottua kokeilee.

Tänään ois tarkoitus lähtee Kärppäjuhlaan joko miehen kanssa kaksin tai sitten jos saadaan "kuski" niin jopa muutaman oluen voimin kun minulla oli tuossa syndetkin niin juhlistaa vähän niitäkin nyt kun Viivi syö pullostakin maitoa nii meidän äiti vois hoitaa Viiviä. Ja saatais ehkä nukkuakin koko yö sit ku äiti on täällä =)
 
Oi, kun suloisia vauvoja laitettu monen profiiliin! :heart: Pitäis itsekkin vaihtaa tuo kuva uudempaan...

Meillä Lenni on edelleen kipeä! :/ Yli viikon kestänyt tuo flunssa, joka yö 1-1.5h välein herää huutamaan täyttä huutoa eikä meinaa rauhoittua millään. Ulkona päivällä nukkuu vähän pidempiä unia, mutta yöt on ihan kauheita... Varsinkin kun ei itse osaa nukkua päivällä ja öisin sitten äitiä väsyttäs niiin kovasti, mutta vaan pakko yrittää poikaa rauhotuttaa. Nyt mies lähti viemään Lenniä ulos vaunuttelemaan, jotta mä saisin edes aamukahvit juotua rauhassa. Meillä Lenni ei viihdy nykyisin enää ollenkaan sitterissä eikä oikein lattiallakaan. Sylissä viihtyy hyvin jos vaan jaksaa kannella häntä pitkin taloa. Kitinää, kitinää, sitäpä ne on päivät meilläkin ja yöt on sitten tuota täyttä huutoa.

Lenni on oppinut pärisyttelemään suulla (sellaisia "pieruääniä" :D ) ja sitä hän jaksaa tehdä tuon kitinän lisäksi useita kertoja päivässä. Kitinä ja itku kyllä varmaan johtuu tuosta kipeänä olosta. :/

Maanantaina käytiin siellä lastenkirurgin luona. Lenni laitetaan leikkausjonoon ja leikkaus tulee nyt tässä kevään aikana. Joutuu olemaan yön sairaalassa, kun on niin pieni vielä, yli 1v pääsevät yöksi kotiin. Tosi ihana (ja komea :p ;) ) kirurgi oli ja otti onneks tosissaan vaikkei nivunen nyt siellä pullottanutkaan. Kysyin kirurgilta, että onko se nivustyrä kipeä, kun meidän omalääkäri sanoi mulle että ei nivustyrä ole kipeä, kun ihmettelin sille Lennin itkuisuutta. KIrurgi oli kyllä sitä mieltä että se on kipeä ja aiheuttaa juuri tuota itkuisuutta ja jos se oireilee enemmän tai ei saada sitä itse painettua pois niin silloin pitää mennä päivystykseen ja se nivustyrä leikataan samantien.

Lennin iho on välillä ihan mielettömän huonossa kunnossa. Toinen käsi valuttaa sellaista nestettä ja bodyn hiha on ihan märkä ja likainen. Saattaa siis itkeskellä tuota ihoaankin, varmaan sekin on kipeä :'( Olen laittanut siihen Sibicortia ja Ceridal öljyä...
Miilukka laitappa vaan sitä kuvaa! :wave:

Kuukautiset ei oo vieläkään alkanut, mutta en tällä viikolla kerkeä sinne röntgeniinkään mennä, joten en sitä testiäkään vielä tee.

Tonttu Ei varmaankaan ole kiva kun poikia verrataan toisiinsa. Saanko kysyä, että minkäikäisenä vanhempi poika kuoli? :hug:

Marskullahan on ollut mahdoton päivä! Joko tytön pää voi paremmin?

Hömpälle hauskaa iltaa! :wave:

Kiva kuulla, että täällä alkaa jo joulumammoille vauvakuumetta pukata päälle :D Saas nhdä kuka ilmottautuu ensimmäisenä plussanneeks ;)

Lumiina :wave:
 
Heippa!

Nostelen...

Ukko kotiutu reissusta ja nukahti jo sohvalle, sen verta rankka oli reissu ollu. Mut oli kyllä ihanaa saada ukko takasi ja anoppi pois!!! Tyttö oli kans väsyny ja nukkuu jo. Viime yö oli ihan ihmeellinen, neiti heräs jo puol kaks ja sen jälkeen heräili tunnin välein tonne aamu kaheksaan ja sit ylös sängystä. Päivällä nukku 2x30min. ja kerran tunnin, joten ei oo ihme et sammu jo ennen kahdeksaa, kun kotiuduttiin mun vanhempien luota, missä tämä päivä Lumin kanssa vietettiin.

Selkä voi mulla jo paremmin, mutta flunssaa pukkaa, kokoajan saa niistellä. Toivottavasti ei tyttöön tartu.

Juu, kattelen varmaan telkkua ja liityn sit muiden nukkuvien seuraan untenmaille, kun väsyttää jo itteekin, kun ei oo päivälläkään oo saanu nukkua.

Leenu ja Lumi
 
memmuliini



Miila-83
Meillä on ollu vähän sekavat oireet... Toiset vittais maitoallergiaan ja toiset taas koiraallergiaan.

Pojalla on tosi paljon näppylöitä joka puolella kroppaa. Välillä tuntuu et olis menossa ohitte ja välillä niitä on taas tosi paljon. Varsinkin naamassa, niitä se sitten raapii ihan hiki päässä!
Sit se aivastelee tosi paljon ja hengitys krohisi, kun lastenlääkäri sitä kuunteli. Tosin se krohina voi johtua siittäkin kun poika on flunssassa!! Rohinaan saatiin keuhkoputkia laajentavaa (?) yskänlääkettä.
Sitten on toi järjetön pulauttelu, mut se saatiin kuriin närästyslääkkeellä!!
Jonkin näköstä takasin virtaus ongelmaa kai (?)

Ei tosta mun vastauksesta tainnu sulle kauheesti apua olla! :ashamed:

Mut mun mielestä sun kannattaa puhua neuvolassa siittä!! Mun mielestä toi rohina on yks oire, mut en sano mitenkään varmasti.

Toivottavasti ei oo koira-allergiaa, se olis niin kamala paikka luopua tosta otuksesta :'(
On se kuitenki niiin ihana!
 
Lumiina
Saa kysyä, Eelon isoveli oli 3v 9kk kuollessaan. Kuoli erittäin äkilliseen sairauteen, kuumeen (38,5) nousemisesta meni VAIN 17 tuntia kuolemaan (ehdimme sairaalaan) :'(

Pyydän anteeksi jos aihe ahdistaa jotain! :ashamed:
Lauantaina tulee kuolemasta 7 vuotta ja ehkä siksi viime aikoina ollut enempi mielessä.

Mutta onnistuin sitten osoittamaan että vaikka on lapsista kokemusta en osaa ostaa vaatteita. Kävin tänään ostamasaa keväthaalarin, sellaisen ohuen, kun äp:n vanuhaalarilla Eelon tulee kuuma. Katselin koko 68 ja 74, kumpikin näyttivät suurilta. Päädyin kokoon 68, puvussa oli pieni tahra joten sain alennuksen, 5,90? :D
Menimme sitten äitini luokse, ja pukua piti tietenkin sovittaa. Kaupassa mittailin vain päälle päin. Ja kuinka kävi: puku on pieni!! Se on ihan justi, eli menee vain tämän alkukevään! Hiukan harmittaa, vaihtamaan en kehdannut mennä kun tuon alennuksen pyysin :ashamed: :whistle:

No, pitää yrittää ajatelaa positiivisesti; kohta pääsen uudestaan ostoksille ja eipä ehdi kyllästyä haalariin :D

Pääsin minäkin sitten pitkästä aikaa herämään yöllä. Jostain syystä viime yönä (miehen yskiminen?) Eelo heräsi kahdelta. Ei kun ylös ja sohvalle imettämään. Parin tunnin päästä tulimme takaisin, tosin ainakin tunnin nukuin minäkin sohvalla.
Yleensä Eelo nukkuu noin 23-7, heräämättä kertaakaan :D Lisäksi nukkuu 4-5 tunnin päiväunet VAUNUISSA ja tissillä muutamat pikku tirsat.

Mutta nyt menen nukkumaan, että jaksaa aamulla nousta. JOtenkin muka heti väsyneempi olo kun oikein kerran jouduin yöllä herämään :ashamed:
 
mamaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 21:19 tonttu06 kirjoitti:
Eelo kitinä on muuttunut kitinän ja kiljumisen välimuotoon. Hiukan on rasittavan :ashamed: kuuloista. Puhelimessa puhumisesta ei tullut mitään kun toinen kiljui niin etten yksinkertaisesti kuullut mitään.

mamaria
Katsoinko kuvasta oikein että Kassullakin hiukset punertaa?

Eelon hiukset on välillä tummat mutta varsinkin auringossa/ valossa ovat punaiset. Isoveljellään oli ihan porkkana väriset hiukset.
Välillä ärsyttää kun anoppi sanoo kuinka PALJON Eelo muistuttaa veljeään \|O Varsinkin nyt kun hiukset ruvenneet punertumaan. Tiedä koska hermostun ja sanon rumasti :ashamed:
Täytyy myöntää et vähän muistuttaa isoveljeään mut ei siitä jokakerta tarvitse mainita. Toinen on kumminkin ihan oma itsensä! Enkä halua hänen kasvavan kuolleen veljensä "varjossa", jos joku ymmärtää mitä tarkoitan...


Mutta nyt kiljuminen yltyy niin et pakko yritää mennä tissillä hiljentämään... :D

Profiilissa uusi kuva :D

Juu, kuvissa tosiaan näyttää, että Kassulla ois kans vähän punertava tukka. Mie olen ajatellu että se on aika paljon minun näkönen, mutta nyt sisko sanoi kuvista että miehen näkönen. Kai tuo vähän onki. vissiin vähän sama juttu ku esikon kanssa ettei osaa päättää kumman näkönen on. vissiin meissä on sitte niin paljon samaa näköä keskenämmekin. :whistle:

sulonen kuva sulla :D

me käytiin just reippailemassa tuolla kaupalla ja kioskilla mutka. meille oli siellä paketti. tilasin ellokselta/josefssonilta lapsille paitoja ja bodyja ja sitte vohveliraudan ja sellaset perhosen muotoset lihasvibraattorit. ajattelin että jos noita rintalihaksia sais niillä vähän harjoitettua ja sitte vaikka vähän nousisivat minun valtavat riippurintani... tai ainaki helpottas ryhtiä ja selkää.. eikä nuo maksanukaan ku kympin. jos niistä ei sitte ookkaan mihinkään niin eipä kauheasti harmita rahan meno.. :whistle:

niin se Kasperikin itkee silleen kiljumalla. siinä ei tarvii paljon odotella, että saa palvelua kun kukaan ei jaksa kuunnella. :D ja eihän sitä kehtaa huudattaa, kun meillä on ikkunatki melkein aina auki ja kävelytie vieressä. ihmiset kuuntelee että kiusataan lasta... :snotty: joskus on pakko huudattaa jos olen lasten kans yksin kotona ja olenki pesemässä toisen kakkapyllyä just ku tulee hätä.. mutta siis kyllähän siitä äänestä kuulee onko sillä oikeasti hätä vai alkaako vain huutaa tylsistymistä..

no juups.. lähetäämpä testaileen vohvelirautaa :D tuntuis vähän siltä että jäbä nukkuu taas sen viis tuntia vaunussa. :whistle: :D


-Maria ja Kassu 4,5kk
 
Hei!

Ei oo päässy viime päivinä kirjottelemaan kun on muka koko ajan jotain puuhaa ja enpä nytkään ennätä kirjottelemaan erikoisempia...

Oli vaan pakko tulla kertomaan että Lassi pyörähti vihdoin ja viimein ihan itse selältä mahalleen ja vielä toisen kerran heti perään!! :D

Mä olinki jo miettiny että oppiikohan tuo poju sitä koskaan mutta hyvinhän se onnistui :)

En nyt muista ollenkaan mistä oli puhetta, mutta ainakin Lennille piti toivottaa paranemisia ja toivottavasti ei oo se nivunen joka vaivaa kun leikkaukseenkin on aikaa :/

Mutta nyt jatkan eteen päin :)
 
Heissan!

Meillä on nyt sitten maisteltu kiinteitä ja peruna ja bataatti ovat ruokalistalla :D seuraavaksi kokeillaan maissia ja sitten varmaan mustikkaa.Sottaista puuhaa tuo syöminen, kun soseen lisäksi suussa saattaa olla myös varpaat :p muutenkin yrittää lutkuttaa varpaitaan aina sopivan hetken tullen...Nan-maito näyttää myös sopivan pojulle, siskonsa oli aikoinaan maito-allergikko niin siksi olen jännäillyt miten on pojun laita.

Lisämaitoa saa siis iltaisin ja ei ole vaikuttanut nukkumisiin yhtään parempaan suuntaan vaan päin vastoin eka nukkumispätkä on lyhentynyt ja on hyvällä tuurilla enää 2-3 tuntia :eek: \|O :/ Siis tapahan tuo osittain ihan varmasti on.Siksi olenkin parina iltana antanut oikein löysää perunasosetta ja imettänyt minkä ehtinyt ja vielä pullosta päälle, että olis varmasti masu täynnä.Ja kun on ekan kerran herännyt siinä 23-24 aikaan niin päätin etten tissiä anna, kun varmasti ei tuollaisen tankkauksen jälkeen voi nälkä vielä olla.Ekana iltana/yönä huusi ja raivosi 20 min., nukahti kuitenkin lopulta omaan sänkyyn ja nukkui noin 1½ tuntia ja sitten söi.Ja eilen ei edes herännyt niihin aikoihin vaan vasta yhden jälkeen, jolloin sitten sai tissiä...ja aamuyöt on ollu 1-2 tunnin välein heräilyä.Saa nähdä miten tänään käy.Mutta näköjään täytyy alkaa vaan olemaan tiukkana tuon syömishomman kanssa niin josko ne pikku hiljaa vähentyisivät ja alkais tuo poju nukkumaan.

Onkos muilla sellaista, että vauvat olisivat kovasti äidin perään?Kun meillä poju saattaa olla ihan tyytyväisenä vaikka isänsä sylissä, mutta jos näkee minut tai kuulee äänen niin alkaa kitinä jos ei heti pääse minun syliin.Toisinaan tämä tuntuu tosi rasittavalta :ashamed: pitää alkaa piileskelemään kotona, että saa rauhassa tehdä vaikka hommia tai muuten hetken hengähtää B)

Ruokatahroista sen verran, että astianpesuaineella olen saanut esim. mustikan pois.Eli heti tuoreeseen tahraan kun hieroo astianpesuainetta ja sitten huuhtelee ja laittaa koneeseen niin puhdasta on tullut.Ja toinen hyvä on marseillen-saippua.
 
Hei!

En tiedä mitä pitäs laittaa Tontulle, mut pahoillani olen lapsesi kuoleman johdosta. Se on kyllä sellaisia asioita, joita ei pahimmalle vihamiehelleenkään toivo. Onneksi elämä jatkuu.

Lassille onnittelut onnistuneesta kääntymisestä... Siitä sitä mennään.
Ja, kun asiaan pääsin, niin säikähdin aamulla, kun Lumi oli lattialla leikkimatolla lelujen kanssa olkkarissa ja ukon kanssa oltiin hetki keittiössä, tyyliin alle viisi minuuttia, niin vilkaisin olkkariin ja Lumi oli kadonnut leikkimatolta. Ähinä ja puhina paljasti tytön olkkarin pöydän juurelta, vaikka en heti tyttöä huomannutkaan. Kamala, kun liikkuu jo noin paljon, että saa ihan sydämmen sykkeitä, et mihin se neiti matkustaa piiloon. :LOL:

Tänä iltana käytiin kaupassa ja näin naapurin tädin, jolla on tasan 3kk vanhempi tyttö. Oi miten oli ison näköinen (Lumiin verrattuna) ja että oli suloinen tyttö. Asutaan maalla ja on kivaa, et noin lähekkäin on tänne saman tien varteen tytöt syntyneet, ja on sit ikäistä leikkiseuraa.

Mutta, nytpä ei enempää tu mieleen. Hyvää yötä kaikille! toivottaapi Leenu ja Lumi (nukkunut kyllä jo tunnin)
 
miilukka harmailee
:whistle: \|O iltaa!

ei vieläkään menkka rintamalle uutta :$ testiä en ole vielä' uskaltanut ostaa.... saattahan toi synnytyksen jälkeen muutenkin olla kierto #&%?$!*,vai?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 23:03 miilukka harmailee kirjoitti:
:whistle: \|O iltaa!

ei vieläkään menkka rintamalle uutta :$ testiä en ole vielä' uskaltanut ostaa.... saattahan toi synnytyksen jälkeen muutenkin olla kierto #&%?$!*,vai?
Mulla sama tilanne ja olen 99% varma, että kierto on sekasin just tuon synnytyksen takia. Siksipä en edes usko olevani raskaana... :whistle:

Tontulle :hug: *sanaton*

 
miilukka harmis
Lumiina:mut etkö sä imetäkkin vielä? itse imetin osittain reilun kuukauden vain... lisämaitoo jouduin antamaan koko ajan ku maitoo tuli niin huonosti....
millonhan sitä uskaltais testata? :whistle: jos malttais ens viikkoon odotella... \|O :xmas:
 
Mullakin ollut menkkakierto sekaisin nyt synnytyksen jälkeen, vaikka yleensä on ollut tosi säännöllinen.Mutta raskaana en taatusti ole...ja kiitos ei nyt näiden univelkojen päälle :x myöhemmin sitten =)

Viime yönä poju heräsi ekan kerran puolen yön aikaan ja ensin taisteltiin 10 min. ja sitten nukahti.Jonkin ajan päästä havahtui uudelleen ja taas noin 10 min. huudettiin kunnes nukahti ja puoli 3 aikaan sitten herättiin ja syötiin.Eli toivoa on noiden nukkumisten kanssa :saint:
 
mamaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 08:53 Leenu kirjoitti:
miilukka ja Lumiina testerit peliin, täällä ainakin odotellaan täpinöissä..
juu, testatkaa jo! jänskättää! :D

mieki tuossa reilu pari viikkoa sitte tein sillä apteekin neljän euron early prediction-testillä negan. halusin testata että sai alottaa ehkäsyrenkaan käytön. mie kyllästyin jahkaamaan, että tullaanko raskaaksi vai ei. ja menkathan ei siis olleet alkaneet mutta jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi että voi aloittaa vaikka heti. ei ole pakko olla menkat alkanu, ku mulla edellistenki synnytysten jälkeen alko menkat vasta 8-9 kk:n päästä. ekan jälkeen kyllä imetin 13kk ja toisesta loppui imetys 5,5 kk:na. silloinki kamalasti jännättiin. mutta vissiin mie oon niin laiska ovuloija sitte. muutenki menkkakierto tosi pitkä ja on oikeasti pieni ihme että meille on näin paljon lapsia siunaantunu. :D

no juu, unohtu aiemmin vissiin mainita, että Kasperi tykkään kovasti selällään liikkua ympäriinsä. vatsallaan ei viihdy ollenkaan. lempileikki onse kun makaan sohvalla jalat koukussa ja Kassu makaa siinä jalkojen päällä kuin kaukalossa, niin se tykkää ihan kamalasti siinä sitte potkia minun naamaa ja tunkea varpaita minun suuhun. eilen suuttu kamalasti kun minua alko väsyttää ja vartin jälkeen otin siitä pois. :LOL:
soseita on koitettu maistella, mutta kaikki se työntää ulos. vaipoissa siirryttiin jo maxi-kokoon.. :whistle:

-maria ja kassu 4,5kk
 
miilukka harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 06:00 Hömppä harmailee kirjoitti:
Miilukka onpi raskaana :D Ihanaaaaaa!!!!! B)

aina vaan harmailee ja harmailee kun ei jaksa millään ikinä kirjautua :D mulle passais mut ukko ei taija olla kyl samaa mieltä. sanoin sille että mitään ei menkkarintamalla niin oli ett EIPÄ TARVIS OLLA RASKAANA.... mä ett eipä voi mitään sit jos olen niin ukko siihen ett kylhän sille voi (tarkoitti aborttii) ja en muuten tasan mene tekemään jos satun olemaan raskaana. suutuin oikein ett mitä se sellasii ees ehottaa!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: \|O \|O \|O

testin hakemista oon vitkuttanu ja vitkuttanu ku mä en voi edelleenkään oikeen uskoo ett oisin. tyhjään teen testin kuitenkin ja sitten kuitenkin pieni pettymys (pakko myöntää :whistle: ) kun tässä on nyt hautonut ajatusta päässä ett jos sitä onkin. jos ymmärrätte mitä tarkoitan

ilmotan kyl kun saan testin käsiin ja sitte tehdään se yhdessä ;) kirjotan tänne aina että nyt käyn pissalla.....

ja seuraava viesti ett nyt meen kastaan tikun....

jne. jne. :LOL: :LOL: :LOL: no just.

mut nyt pakko lähtee peseen ton 2veen takamus kun lemahtaa niin hyvin!!! :$
 
Heippa kaikille piiiiiiiitkästä aikaa!!

Mitä, mitä, mitä... Täällähän on jännät paikat Miilukalla ja Luminalla!! Nyt peukut pystyyn, että testit näyttäs toivottua tulosta molemmille!

Meillä on sitten Hömpän kanssa molemmilla vapaata tiedossa viikonloppuna ;) Meilläkin kundi menee nyt sitten ekan kerran mummolaan yöhoitoon la-su väliseks yöks ja meillä on miehen kanssa kahdenkeskinen ilta tiedossa... Todennäkösesti luvassa on hyvää ruokaa, pitkä saunareissu ja hyvä leffa. Ja sitten jos ei nukku korjaa jo hyvissä ajoin, niin ehkä saatetaan jopa käydä tuossa lähikuppilassa oluella illalla :whistle:

Meilläkin on nyt pottusosetta syöty muutama päivä ja ihan suht hyvin on mennyt. Ensi viikolla ajattelin kokeilla porkkanaa ja sitten varmaan jotain hedelmä sosetta.

Ja Miikakin on nyt ruennut kääntyilemään mahalta selälleen oikein urakalla ja helistimiin tarttuu jo hienosti kiinni ja pitääkin niitä aika pitkään käsissään =)

Jaaha nyt täytyykin taas rientää... vaunuista kuuluu ähinää :wave:

Nelly ja Miika
 
maria-86 harmailee
Tontulle :hug:

Täällä ilmottautuu yksi jännitäjä lisää.. Menkkoja ei ole kuulunu vieläkään ja pari kertaa on "unohtunu" kortsu. Et saa nähä.. Mut mullaki oli ennen raskautta sekava kierto, et voi kyllä johtua siitäkin B) Vauvakuume ehkä hiukka on mut en kuiteskaan ehkä näin pienellä ikäerolla haluais..

Meillä ei Ninnillä ole näköjään mitään kiirettä pyöriä, kääntyy ite vaan kylelleen. Mut kyllähän se vielä kerkiää. Kovasti sylissä yrittää vääntää istumaan. Huomenna on taas vauva-uinti päivä :D päästään taas polskimaan.

Mut nyt kuuluu vaunuista sellasta ääntä et kohta herätään


Maria ja Ninni
 
Heippa!

Huomenna meillä sit alkaa aamulla se vauva-uinti, kun ei valitettavasti viime viikolla päästy.. Jänskättää..

Lumi on ollut tänään hyvän tuulinen, kun viime yö meni paremmin taas vaihteeksi, välissä siis pari huonosti mennyttä yötä (liikkumaan lähteminen mennyt varmaan uniinkin). Neiti nukahti 20.30, söi 23.30 ja nukahti heti, jutteli jotain sängyssä ennen kahta, mut nukahti sit omiin juttuihinsa, sit heräs syömään kuuden jälkeen. Aamulla sit nukahti 10:ltä ja otin sit viereen jatkamaan päikkäreitä, niin herättiin vasta kello 13. Ja sit onkin äitillä ollu tänään reipas, iloinen ja puhelias seuralainen: ei kitinää tänään!!!! Jee!

Ulkona on huonoilma, niin nostin neidin 20min. sitten vanupuvussa vaunuun ja keinutin ja työnsin tuttia suuhun, niin nukahti tohon meidän pikkueteiseen. Nukkus nyt vähän aikaa et jaksaa yöunille, huomenna on sit aikanen lähtö ja jännä päivä.

Hauskaa illan jatkoa kaikille!

Leenu ja Lumi
 
maria-86 harmailee
Leenu: Lähteekös sulla mies mukaan?


Mua niin !%&&#= ku meillä ukko on aikonu lähtä molempina kertoina ja nyt peru taas ettei lähekkään!! kyllä ottaa pannuun. Ei tartte kyllä lähtä kertaakaan ku on noin vaikeeta.. :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:

Lähtään kuitenki koko porukalla huomenna rakentaja-messuille.

Tulipas taas avauduttua..


Maria ja Ninni
 
Leenu harmailee
Ja harmailuun on syytäkin, v****tttaaaa niin maaan per*****sti. Ukko on kyllä mukaan tulossa joka kerta, ja tänäänkin oli innolla mukana, MUTTA....... Mentiin uimahallille intoa täynnä (matkaa 30km.) ja luettiin lappu ovesta et vauvauinti peruttu la 20.4. (joo, ei osanneet ees päivää laittaa oikein) ja uinnit jatkuu sit 28.4. Juu, siis turha reissu täysin!!! Nyt sit harmistelen tän päivää. Ei eilen älytty varmistaa, et onhan uinti varmasti, ilmeisesti viime viikolla on sanottu et peruuntuu, kun ei muita pöllöilijöitä siellä näkynyt. Ärsyttää, infossa kuitenkin jätettiin puhelin numero sitä varten, et ilmottaavat peruuntumisista ym. jos on asiaa. ARG...


Leenu (vihaisena) ja Lumi (autuaan tietämättömänä kommelluksesta, jokeltelee iloisesti)
 
No ei häävisti oo alkanut uimareiden uinnit.Kyllä muakin ottas päähän tosissaan tollane. :(

Täällä kovat merituulet puhaltelee ja luntakin viskoo..
Laitettiin effi kuitenkin tuonne katoksen alle suojaan, kera tupla vällyjen ,nukkumaan.
Sen verran edistynyt neiti ,et pöyrii selällään lattialla kuin hyrrä.ja oli peitoltakin poistunut ja kopsutteli kantapäitä lattiaan innoissaan ,kun kuului ääni.

terv.sussu ja effi

KOITTAKEES NYT NAISET TEHÄ NIITÄ VAUVANTULO-TESTEREITÄ JOKAINEN!.. :)
 

Yhteistyössä