Kävin eilen teidän juttuja lukemassa, mutta itse en kerenny mitään kirjotella...
Meillä oli viikonloppuna isän hautajaiset ja äidin luota kotiuduttiin sitten eilen.
Miilukka Kiitos kuvista! Samanlaista ihottumaa on meidänkin Lennillä. Tosin poskissa sitä ei ole niin paljoa, mutta muuten koko vartalo on sen ihottuman peitossa ja myös päässä on sitä. Sibicort auttaa, mutta heti kun sen lopettaa ihottumaa tulee uudelleen :/
Suloinen poika teidän Leevikin!
Täällä ei tosiaan ole menkat alkanu. Täysimetän, joten saattaahan sekin olla syynä. Ihmeellisesti ne eka menkat tuli kuitenkin silloin 7 viikon kuluttua synnytyksestä, ja ne oli kyllä ihan oikeat kuukautiset. Noh, hyvä vaan kun pysyykin poissa!
En välttämättä vielä haluais olla uudelleen raskaana. Kesän jälkeen sitten vois alkaa kolmatta yrittämään...
En ole tehnyt testiä vieläkään. Mutta jos raskaana olisin ja samanlailla menis, kuin näiden kahden lapsen kanssa niin uskon että mulla ois jo tässä vaiheessa selvät raskausoireet!
Harmi, kun en muista tuliko esikon synnytyksen jälkeen kuinka pian kuukautiset säännöllisesti. Aika pian ne kummiskin alko... Esikoistakin täysimetin 6kk ja osaimetin 2v.
Miilukka kyllä sun kuules täytyy tehdä ihan apteekin testi, ei ne kaupan testit oo mistään kotosin
Jospa silloin testi näyttäs toivottua tulosta ja pääsisit ostaan ne toiset kolmikerros sängyt
Lennillä on alkanut tuo tyrä oireilla. Nyt se on ilmaantunut useampia kertoja ja olen sitä joutunut aina pois painamaan. Onneksi se on aika hyvin painamisella lähtenyt. Voi kun tulis pian se leikkaus aika...
Kuinka kauan teidän vauvoilla on tuo nuha kestänyt?
Lennillä se on ollut jo 2viikkoa. En sit tiedä onko tuolla nuhalla jotain tekemistä tuon atopian kanssa vai onko Lennillä ihan vaan sitkeä kevät flunssa (niinkuin meillä muillakin)
Lenni käänty sunnuntaina mahalleen, käsi vaan jäi sinne alle, mutta maha oli maata vasten... Lasketaanko se kääntymiseks?
Jahas, kukot huutaa taas ulkona. Kai se on käytävä ne syöttämässä ja katsottava josko Lordi ois muninu
Lumiina ja Lenni 3,5kk