Hakutulokset

  1. S

    Miehet, saatteko munan suuhun?

    Minä paistan lähestulkoon aina oliiviöljyssä. Sinne vaan. En edes tiedä miksi ei voisi
  2. S

    Kumman auton pitäisitte: Mazda -97 vm vai Renault- 99? Toisesta täytyy luopua, ei ole varaa pitää molempia.

    Itselläni kokemusta paljon Renaultin sähkövioista, mutta ei noin vanhasta mallista kylläkään. Jos jotain olen päättänyt, niin sen ainakin että Rellua ei enää koskaan tule!
  3. S

    Leivinuunin omistajat! Mitä ruokia teette uunissa? :)

    Voi kun olisi leivinuuni, saattaisi ruokaostoksiin lisääntyä kummasti lihaakin. Joku oikein pitkään ja hitaasti kypsytetty paisti. Aijai.
  4. S

    Kuukausi mennyt ravaten milloin missäkin sairaanhoidossa

    Tässä niinkun reilu 5 viikon saldo meikäläisellä...
  5. S

    Kuukausi mennyt ravaten milloin missäkin sairaanhoidossa

    Jep. Nuhakuumetta, ultrausta, ohutneulanäytettä, verikokeet, lisää lääkärintarkastuksia, lähetettä eteenpäin, erikoistuneen lääkärin vastaanotto, lähete leikkaukseen, taas kuumeinen flunssa, työterveyshoitajalle jossa nieluviljely, seuraavana päivänä taas lääkärille, uusi nieluviljely...
  6. S

    ketään näkijää / unien tulkitsijaa?

    Unien tulkinnassa voin olla jonkun verran avuksi...
  7. S

    Miksi aina luullaan että terapiat ja psykologit auttavat ihmistä?

    Ongelmana on voinut olla terapeuttien/psykologien liian tiuha vaihtuminen, tai päinvastoin liian kauan saman ammattiauttajan pakeilla jonka kanssa henkilökemiat eivät vain kohtaa. Mielenterveyttä edistävillä ammattilaisilla kun työkaluinaan ei ole muuta kuin oma persoonallisuus. Omissa...
  8. S

    Millaisia pääsykokeita lähihoitajile?

    En tiedä kuinka paljon vaihtelee paikkakunnittain, mutta yleisesti varmaan kaikissa soveltuvuuskokeissa on teoreettinen osio, sekä haastattelu. Teoriaosuudessa matematiikan laskuja, graafinen suunnittelu tehtävä "piirrä mitä tulee mieleen" ja kuvassa vaikka risti. Näitä sovelletaan myös...
  9. S

    Jos olis kaksi vaihtoehtoa. Ni kumman valitsisit?

    Ehdottomasti retrot. Talvella varmaan täysin hyödyttömät, kun ei ole samanlaisia mukavuuksia joilla työnnellä pakkashangessa, saati loskassa. Mutta 20e hintaan ei paljon menetä, jos joka tapauksessa kalliisiin vaunuihin joutuu päätymään.
  10. S

    Idea lahjaan mummolle, jolla on kaikkee

    Jotain itsetehtyjä käsitöitä, kutomisia sun muita askareita. Vaikka peltirasioita säilytykseen joita on itse koristellut, vanhoista lasipurkeista koristeltuja tuikkukippoja, jokin valokuva-albumi johon yhteisiä kuvia perheestä/lapsenlapsesta ym. Joo tiedän, askartelu ei oo kaikkien laji =)
  11. S

    Puuhamaan annskeluoikeudet, mitä mieltä palstalla ollaan?

    Tuntuu olevan päättäjillä vähän pallo hukassa, kun keskitytään anniskelualueiden tarkkoihin rajaamisiin ja alkoholilakeihin sen sijaan missä näitä anniskelualueita tulisi olla....
  12. S

    Voiko ihmesienellä puhdistaa sohvaa?

    Mulla oli aikasemmin mokkasohva, siihen oli kätevä sellainen "softcare" tekstiilin puhdistusaine. Vihreä-valkoinen suihkepullo, saa ainaki prismoista. Se on ollu kätevä myös mm. kahvitahrojen poistossa valkoiselta villalankamatolta. Mutta ensihätään toimii loistavasti myös kylmä vesi+ fairy...
  13. S

    Pienen perheen kk:n ruokabudjetti?

    Lisäyksenä että n. 30eurolla hommataan viikon tarpeet. 150 e tulee täyteen kun tarvii pesuaineet, hammastahnat ym.
  14. S

    Pienen perheen kk:n ruokabudjetti?

    Tiukilla joutuu elämään. Minä ja 4v n. 150e kk, jos on enempi rahaa ni varmaan meneekin.
  15. S

    Listataanko suuria kusetuksia?

    Stephen Elop ja Nokia.
  16. S

    Onko miehesi koskaan suuttunut esim. kauppakeskuksessa

    Olen nähnyt kerran tuollaisen tilanteen Prismassa, veti aika sanattomaks.
  17. S

    Kuinka paljon sinua ärsyttää kovaääniset...

    Joo siihen se meillä nimenomaan sitten aina lopulta johtaa...
  18. S

    montakohan päivää saa saikkua...

    Yleensä muutaman päivän, ja lääkäri määrää sitten tarvittaessa lisää.
  19. S

    Iltapalasi?

    Suunnittelin hakevani Suffeli-keksipussin.. :whistle:

Yhteistyössä