Onko miehesi koskaan suuttunut esim. kauppakeskuksessa

  • Viestiketjun aloittaja Muksuvelli
  • Ensimmäinen viesti
Muksuvelli
niin paljon lapselle että on voimalla 'viskannut' lapsen rattaisiin tai ostoskärriin huudon ja räyhäämisen kera? En nyt siis tarkoita että olisi tarkoituksella satuttanut tai vääntänyt lasta tai mitään.
 
"vieras"
Mun mies ei huuda/räyhää julkisesti. Viimeiseen asti välttelee "kohtauksen" aiheuttamista,siis kaikenlaista huomion herättämistä. Eli lapset ei saa iloisestikaan "meluta" ja jos hermostuu,lähtee yleensä yksin kävelemään ja jättää mut hoitamaan tilanteen.. Ja juu,on saanut kuulla kunniansa tästä ja nykyään välttelemme sellaisia paikkoja joissa lasten pitäis "käyttäytyä asiallisesti" (eli aikuismaisesti). Eli huvipuistoissa,perhejutuissa,kavereiden juhlissa jne käymme ihan normaalisti,mutta emme esim ruokakaupassa tai muuten ostoksilla.
 
"mami"
[QUOTE="vieras";28694933]Mun mies ei huuda/räyhää julkisesti. Viimeiseen asti välttelee "kohtauksen" aiheuttamista,siis kaikenlaista huomion herättämistä. Eli lapset ei saa iloisestikaan "meluta" ja jos hermostuu,lähtee yleensä yksin kävelemään ja jättää mut hoitamaan tilanteen.. Ja juu,on saanut kuulla kunniansa tästä ja nykyään välttelemme sellaisia paikkoja joissa lasten pitäis "käyttäytyä asiallisesti" (eli aikuismaisesti). Eli huvipuistoissa,perhejutuissa,kavereiden juhlissa jne käymme ihan normaalisti,mutta emme esim ruokakaupassa tai muuten ostoksilla.[/QUOTE]

Miten ne lapset ikinä oppii käyttäytymään ihmisten ilmoilla jos ei heitä ikinä viedä ruokakauppaan jne? Ei muuta kuin otatte mukulat mukaan ja ostoksille! Siinähän ne oppii, jos ei ekalla eikä tokalla niin ainakin kymmenennellä kerralla :)

Meillä mies ei hyväksy minkäänlaista lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa, joksi lasken myös ap:n mainitseman tilanteen. Todella harvoin edes korottaa ääntään, se on sellainen viilipytty. Minä remuan sitten meidän kummankin edestä :)
 
Rosemary & Olive Oil
[QUOTE="mami";28694955]Miten ne lapset ikinä oppii käyttäytymään ihmisten ilmoilla jos ei heitä ikinä viedä ruokakauppaan jne? Ei muuta kuin otatte mukulat mukaan ja ostoksille! Siinähän ne oppii, jos ei ekalla eikä tokalla niin ainakin kymmenennellä kerralla :)

Meillä mies ei hyväksy minkäänlaista lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa, joksi lasken myös ap:n mainitseman tilanteen. Todella harvoin edes korottaa ääntään, se on sellainen viilipytty. Minä remuan sitten meidän kummankin edestä :)[/QUOTE]

Se on kyllä totta, että lapsia saa ja pitääkin viedä kauppaan ym. paikkoihin, joissa oppivat tavoille erehdyksen kautta. Mutta koskaan ikuna lapsia ei saa viskoa. Jos näin tapahtuu, niin se on merkki siitä, että vanhempi on hermoloman tarpeessa.
 

Yhteistyössä