Käytitkö öljyä? Jos käytit, mitä? Justiin toisessa ketjussa arvoin, onko oliiviöljy sopivaa paistamiseen vai ei. Netistä löytyneet vastaukset sanoo puolet ei ja puolet joo.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29189191:kyllä mä aamulla kolme paistoin ja kaikki söin.
käytin paistamiseen ihan oikeeta voita. :ashamed:Käytitkö öljyä? Jos käytit, mitä? Justiin toisessa ketjussa arvoin, onko oliiviöljy sopivaa paistamiseen vai ei. Netistä löytyneet vastaukset sanoo puolet ei ja puolet joo.
Minä paistan lähestulkoon aina oliiviöljyssä. Sinne vaan. En edes tiedä miksi ei voisiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29189256:käytin paistamiseen ihan oikeeta voita. :ashamed:
Jotkut väittää, että oliiviöljyllä on liian alhainen savupiste, jolloin siihen alkais muodostua epäterveellisiä osia. En kyllä tiedä onko väitteellä mitään totuuspohjaa, kun kaikkea homeopatiaa ja muuta huuhaatiedettä on liikkeellä niin paljon.Minä paistan lähestulkoon aina oliiviöljyssä. Sinne vaan. En edes tiedä miksi ei voisi
mulla on tuo oliiviolio loppu just nyt.Minä paistan lähestulkoon aina oliiviöljyssä. Sinne vaan. En edes tiedä miksi ei voisi
Voi kunhan ei ole extra virginia. Palaa helposti kitkerän makuiseksi.Minä paistan lähestulkoon aina oliiviöljyssä. Sinne vaan. En edes tiedä miksi ei voisi