Hakutulokset

  1. Ä

    G: lapsiperheen asuinneliöt?

    Meillä 2 aikuista ja 4 lasta, 130 neliötä ja oikein hyvin riittää. Enempää en siivottavaa kaipaakaan:)
  2. Ä

    Miksi Bamse on niin suuressa suosiossa lastenvaatteissa?

    Minusta ovat iloisen ja kivan näköisiä ja meidän 3-veekin tykkää kovasti. Aina kun saa puettavakseen esim. kyseisen hahmon kuvalla varustetun paidan, sanoo onnellinen hymy kasvoillaan "Bamse-paita". Varmaan suosio perustuukin iloisiin väreihin ja kuviin. Söpöyttä ja reippautta samassa paketissa.
  3. Ä

    koetko olevasi riittämätön äitiinä?

    Kyllä tunnen, lähes päivittäin neljän lapsemme kanssa. Suurinta riittämättömyyttä tunnen tilanteissa, joissa kaikki neljä haluavat/tarvitsevat yhtä aikaa jotain. Esim. syötän vauvaa tai vaihdan vaippaa ja samalla 3 vee huutaa vessasta "pyyhkimään" ja isommat huutavat apua läksyihin tms. Olen...
  4. Ä

    Onko normaalia jos kolmekymppinen fanittaa/rakastaa Antti Tuiskua??!!!

    No ei kuulosta normaalilta tuollainen pakkomielle, olipa kohteena sitten Antti Tuisku tai vaikka Eino Grön. Henkilöltä on pahasti mennyt todellisuus ja fantasiat sekaisin ja varmasti täyttää tuolla pakkomielteellään jotain tyhjiötä sisällään.
  5. Ä

    Tiedättekö tunteen,

    Tiedän. Eilen oli just tuo tilanne. Yleensä siihen päälle vielä pesukone on märkää pyykkiä täynnä, kuivausrummussa edellispäivänä pestyt ja pyykkiteline täynnä sellaista pyykkiä, mitä ei ole rummussa kuivattu. Siinä sitten joku tovi vierähtää, että hommat on hoidettu, mutta kun LOPULTA sitten...
  6. Ä

    listataanko jälleen kerran edullisia ja helppotekoisia kotiruokia

    Erilaiset keitot: mm. jauhelihakeitto, makkarakeitto, kasvissosekeitto, kaalikeitto, perunavelli...
  7. Ä

    pettääkö miies tai suunnitteleeko tekevänsä niin

    Todella vaikea mennä sanomaan, mutta aika epäilyttävältä kieltämättä vaikuttaa. Ainut selitys voisi olla, että mies on vanhan lompakkonsa sisällön tyhjentänyt uuteen ja kortsu on siis muinaisjäänne entisestä lompsasta. Ex-mieheni narahti aikoinaan siten, että löysin hänen ulkoilutakkinsa...
  8. Ä

    Voi helvetti unohdin kauppaan sen mitä lähdin hakemaan!!!

    Tervetuloa kerhoon:) Itselläni käy aika useinkin noin. Olen laittanut väsymyksen ja yövalvomisten piikkiin toistaiseksi..Saa nähdä, jääkö unohtelu päälle sittenkin, kun joskus tulevaisuudessa saa nukkua ja levätä tarpeeksi.
  9. Ä

    Miksi ihmiset täällä on niin tarkkoja kodistaan? Ketään ei päästettäs käymään.

    Meille on myös saanut aina vapaasti tulla. En ole koskaan ollut mikään "meidän asiat ei kuulu kenellekään" -tyyppiä. Yksi lapsistamme on erityislapsi ja jo senkin tiimoilta meillä on käynyt vuosien mittaan erilaisia ammatti-ihmisiä lapsen kuntoutukseen liittyen. Terveydenhoitajan kotikäynnitkin...
  10. Ä

    Mitä leipoisi vierasvaraksi pakkaseen?

    Marjapiirakkaa ja juustosarvia vaikkapa
  11. Ä

    Mitä mieltä naisesta joka on osannut tehdä vain lapsia?

    Jos rakastaa lapsiaan, huolehtii näistä hyvin ja kasvattaa lapsistaan muut ihmiset huomioivia kansalaisia, niin kunnioitan tälläistä naista kovasti. Nykymaailma on liian suoritus- ja urakeskeinen, eikä kotiäitiyttä juurikaan arvosteta. Onko sitten niin, että joku tietty koulutus tai uraputkessa...
  12. Ä

    keksikääs mulle loppuviikon ruokalista, edullista ja maistuvaa.

    Uunipuuroa riisistä tai ohrasta, nakkikeittoa, tonnikalapastaa, jauheliharisottoa...
  13. Ä

    Mitä veis kaverille ja lapsille kun menee kattoo niitten uutta kotia?

    Kokoa itse pieni tai vaikka vähän isompi herkkukori. Kaikki ei välttämättä halua uuteenkaan asuntoon yhtään lisää tavaraa, mutta herkut uppoaa aika varmasti.
  14. Ä

    Jos olisit vessan kaapin ovi, minkä värinen haluaisit olla?

    Ehdottomasti kirkkaanpunainen, eikä matta, vaan kiiltävä. Kun aamulla menee vessaan, jossa iloiset ja kirkkaat värit, niin varmasti herää ja tulee hyvä mieli.
  15. Ä

    Kyllä joillain on kiire

    Ikävintä tuossa on se, että juuri noin vanhemmat opettaa lapsilleen, että on ihan ok etuilla. Usein myös näkee tilanteita, joissa lapset etuilee ja vaikka vanhemmat ovat näkemässä, eivät puutu asiaan.
  16. Ä

    Älkää ikinä ostaka otrivin comp nenäsumutetta!

    Itse ostin sitä edellisessä flunssassa juuri siksi, että auttaa myös siihen, että tukkoinen nenä valuu kuin rikkinäinen hana. Ainakin minulla on aiemminkin kaikki nenäsumutteet kuivattaneet limakalvoja, joten käytin samaan aikaan myös Humidose-suihketta tai A-vitamiinitippoja kosteuttamaan nenää.
  17. Ä

    Olenko psykopaatti, kun en ole Facebookissa?

    En ainakaan itse pidä itseäni hulluna erakkona, enkä miestänikään, joka ei myöskään ole naamakirjassa:) Meitä ei vain kiinnosta ko. touhu lainkaan ja mieluumin pidetään ystäviin, tuttaviin ja sukulaisiin yhteyttä muilla tavoin ja nähdään ihan naamatusten. Tuntuu, että aika monen elämä pyörii...
  18. Ä

    Laitanko lakanat suoraan roskiin?

    Pese uudelleen ja jos mahdollista, vie ulos kuivumaan ja tuulettumaan.
  19. Ä

    Söin eilen vanhaksi mennyttä broileria !!!!! (olen raskaana)

    Miten vanhaa? Jos päiväys oli vain muutaman päivän yli, niin ei varmasti ole mitään vahinkoa tullut. Se parasta ennen päiväys ei tarkoita sitä, että tuote on sen jälkeen syömäkelvoton tai vaarallinen. Vai oliko kyseessä itse tehty ruoka, joka oli ollut jääkaapissa jo esim. viikon? Älä nyt...
  20. Ä

    Siis miten sillä miehen ulkonäöllä on niin paljon merkitystä? :D

    Ymmärrän, että hyvin nuorena ulkonäköasiat painaa vaakakupissa paljon, koska ei välttämättä olla etsimässäkään mikään vakavaa loppuelämän kestävää suhdetta. Tällöin riittää, että on joku, jonka kanssa hengailla ja näyttää muillle, että "katsokaas, miten hyvännäköisen tyypin kanssa olen"...

Yhteistyössä