Hakutulokset

  1. N

    Mistä voi johtua viiltävä kipu varpaassa?

    Osaisko joku keksiä selityksen tähän tai onko kellään muulla vastaavaa. Mulla siis iskee välillä pariksi sekunniksi ihan järjetön viiltävä kipu toisen jalan yhteen varpaaseen, tuohon, mikä on ukkovarpaan vieressä. Ihan kuin puukolla iskettäisiin, mutta parissa sekunnissa menee ohi. Sama toistuu...
  2. N

    Voiko enterorokossa tulla kurkkuun valkoisia peitteitä?

    Kysymys otsikossa. Lapsilla oli enterorokko ja nyt itselläkin kurkku tulessa. Kävin lääkärissä, kun huomasin, että kurkku oli täynnä valkoisia pilkkuja ja lääkäri kirjoitti antibioottikuurin ilman mitään testejä. Nyt mullakin on tullut muutama näppylä käsiin, mistä vasta itsekin tajusin, että...
  3. N

    Näitä tapoja en ymmärrä II

    Otsikon perusteella luulin virheellisesti, että tuossa toisessa ketjussa olis käsitelty outoja tapoja enemmänkin, mutta keskustelu rajoittuikin lasten ulkoiluun. Kirjoittakaapa tähän, mitä tapoja ette oikeasti ymmärrä tai mitä pidätte outona naapurissa, anoppilassa, muualla maailmassa tai...
  4. N

    Muita, joiden lapsi aloittamassa hoidon piakkoin?

    Onko täällä muita äitejä, jotka ovat palaamassa töihin ja pieni lapsi menossa hoitoon? Vertaistukea kaipailen... Oma poika on nyt 1v3kk ja ollaan käyty jo tutustumassa päiväkotiin. Poika on kova touhuamaan ja liikkuu hyvin, että ei ainakaan jää kenenkään jalkoihin, mutta ollaan tässä oltu niin...
  5. N

    Jos nyt menisit naimisiin, olisiko sinulla sama kaaso/bestman kuin alunperin?

    Lueskelin Iltalehdestä kertomuksia kauhukaasoista ja itsekeskeisistä bestmaneista ja tuli mieleen, että kuinka monella on esim. ystävyys päättynyt häihin ja sitten vaan suhteet muuten väljähtyneet niin paljon, että tällä hetkellä tekisi toisen valinnan? Luulen, että päätyisin nytkin samaan...
  6. N

    G: Mikä on haastavin ruoka/leivonnainen, jonka osaat tehdä ilman ohjetta?

    Eli kysymys otsikossa. Itse selviän vain ihan perusruoasta. Leipomisesta ei tule mitään ilman ohjetta.
  7. N

    Suosittele käsivoidetta

    Mulla on rystyset verillä ja sormenpäät halki, kun on kädet niin kuivat. Oon yrittänyt yhtä sun toista rasvaa käyttää, mutta silti tämä menee kausittain tosi pahaksi. Pakkanen kuivattaa ja lasten kanssa joutuu pesemään käsiä usein. Mikä olisi siis tehokas rasva, joka imeytyisi nopeasti?
  8. N

    Vauva 10 kk, maitoa vai vastiketta?

    Poika on nyt reilut 10 kk vanha ja hapanmaitotuotteita (piimää, viiliä ja raejuustoa) on maisteltu nyt kolmisen viikkoa. Imetän edelleen, vastiketta ei ole saanut. Nyt poitsu on välillä napannut sen verran ilkeästi hampaillaan tissistä kiinni, että voi kohta olla pakko lopettaa imetys, jos...
  9. N

    Millainen äiti/isä luulit olevasi?

    Ja millainen sinusta oikeasti tuli? Mä jotenkin ajattelin, että olisin sellainen alati lempeä ja kärsivällinen, mutta pah! Hermot menee vähän väliä ja henkilökohtaisena kehityskohteena on pidemmän pinnan kasvattaminen. Hetkittäin jo onnistuukin, mutta on päiviä ja päiviä... Minään...
  10. N

    Jos teille nyt tulisi vieraita,

    Jos teille tulisi yllätysvieraita juuri nyt, mikä näky teillä olisi vastassa? Meillä olis ruokapöydällä ja tasoilla valitettavan paljon rojua. Lattia olis melko muruton, mutta puklutahroja löytyy. Vessa sentään melko siisti. Nurmikko tuli leikattua eilen, mutta kesäkukat on kyllä jo kuivuneet...
  11. N

    Big brother alkaa kohta - aiotko katsoa?

    Taas alkaa tuo jokasyksyinen riekkuminen televisiossa. Kuinka moni aikoo katsoa ohjelmaa? Viime vuosien ääripersoonia kiinnostavampaa olis mun mielestä nähdä vaikka sama määrä insinöörejä, lääkäreitä, kassaneitejä tai muita ihmisiä, joilla olis jotain yhteistä, vaikka sama harrastus.
  12. N

    Juhlapukeutumisesta

    Olin eilen vieraana häissä ja ihmettelin mielessäni joidenkin vieraiden kenkävalintoja. Onko teidän mielestänne ok mennä häihin tai muihin juhliin tavallisissa kesäsandaaleissa tai kävelykengissä? Eräälläkin nuorella naisella oli jalassa vähän sporttityyliset sandaalit, jotka näyttivät siltä...

Yhteistyössä