Big brother alkaa kohta - aiotko katsoa?

njp
Taas alkaa tuo jokasyksyinen riekkuminen televisiossa. Kuinka moni aikoo katsoa ohjelmaa? Viime vuosien ääripersoonia kiinnostavampaa olis mun mielestä nähdä vaikka sama määrä insinöörejä, lääkäreitä, kassaneitejä tai muita ihmisiä, joilla olis jotain yhteistä, vaikka sama harrastus.
 
insinööri
Katsos kun normaalit, työssäkäyvät (muissa kuin hanttihommissa) ihmiset ei tahdo saada kolmea kuukautta lomaa töistä... :) ei sillä, että lähtisin sinne ikinä vaikka se loma jostain ihmeen syystä myönnettäisiin. Mutta katsoa aion, ihanaa vastapainoa työlle.
 
mä toiontoivontoivontoivontoivontoivontoivontoivontoivon, että siellä olisi ihan oikeasti tänä vonna joitakin muitakuin sedulandiasta valittuja hih-hih-juon-sidukkaa/kukkoo-näytän-tissit-kenen-kans-heiluttasin-peittoo - tyyppejä.

et olisi ihan oikeesti jotain muuta ku panoa ja perseilyä.

mä toivontoivontoivontoivontoivon...........
 
  • Tykkää
Reactions: njp ja goddess
njp
Alkuperäinen kirjoittaja insinööri;26970807:
Katsos kun normaalit, työssäkäyvät (muissa kuin hanttihommissa) ihmiset ei tahdo saada kolmea kuukautta lomaa töistä... :) ei sillä, että lähtisin sinne ikinä vaikka se loma jostain ihmeen syystä myönnettäisiin. Mutta katsoa aion, ihanaa vastapainoa työlle.
No joo, toinen juttu onkin sitten se, että täytyykö sen kestää niin kauan...
 
ehkä katson, ehkä en
Sitä ohjelmaa katsoessa tuntee itsensä aivan hitusen fiksummaksi kuin ne talossa olijat, joten jos on huono päivä ja tuntee itsensä paskaksi ihmiseksi niin katson :D
 
  • Tykkää
Reactions: njp
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja insinööri;26970807:
Katsos kun normaalit, työssäkäyvät (muissa kuin hanttihommissa) ihmiset ei tahdo saada kolmea kuukautta lomaa töistä... :)
Suurin osa siellä olijoista on tosiaan ollut jossain määrin, syystä tai toisesta, pihalla työelämästä ja palkkatuloista, pelkkiä persaukisia pummeja ja siipeilijöitä...
 
"yyhoo"
En, koska mua ei ole ihmisten tirkistely kiinnostanut ennenkään. Ihmettelen näitä katsojia, että kyttääkö ne naapurienkin lasista koko ajan sisälle, että mitä ne siellä häärää? :D Tai miksi maksaa, että jokus näkee vilaukselta jonkun sänkyhommia, jos kerran netistä saa katsottua sellasta touhua tuntitolkulla ihan ilmaiseksikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tara74

Yhteistyössä