Juhlapukeutumisesta

njp
Olin eilen vieraana häissä ja ihmettelin mielessäni joidenkin vieraiden kenkävalintoja. Onko teidän mielestänne ok mennä häihin tai muihin juhliin tavallisissa kesäsandaaleissa tai kävelykengissä? Eräälläkin nuorella naisella oli jalassa vähän sporttityyliset sandaalit, jotka näyttivät siltä, että ovat olleet käytössä jo pari kesää. Mielestäni on hääparin kunnioittamista, kun laittaa jalkaansa jotain vähän siistimpää, vaikka ballerinat, jos ei pysty korkokenkiä käyttämään.

Toinen ääripää oli sitten yltiöhienot kengät 10 cm:n korolla, joilla ei osattu kävellä ollenkaan...
 
Carnival
No en kyllä millään sporttisandaaleilla menisi. Jollain koristeluilla nyörisandaaleilla voisin ehkä mennä, jos en korkkareita pystyisi käyttämään. Normaalisti menen avokkailla, joissa sopiva korko.
 
fgghgh
On tullut huomattua sama homma... ja ei pelkästään ne kengät oo välttämättä ihan "vääränlaiset" vaan saattaa olla koko asustus sen näkönen että ei oo paljo mietitty mitä päälle laittaa. Itse olin aika isoissa häissä muutama viikko sitten ja siellä yhellä nuorella miehellä oli kyllä puku päällä, mutta kenkinä oli jotkut ihan tavalliset mustat kauhtuneet lenkkarit! se pisti ainaki silmään =D kait se oli aatellu että ihan sama kunhan jotkut mustat kengät laittaa.
 

Yhteistyössä