Suosittele käsivoidetta

njp
Mulla on rystyset verillä ja sormenpäät halki, kun on kädet niin kuivat. Oon yrittänyt yhtä sun toista rasvaa käyttää, mutta silti tämä menee kausittain tosi pahaksi. Pakkanen kuivattaa ja lasten kanssa joutuu pesemään käsiä usein. Mikä olisi siis tehokas rasva, joka imeytyisi nopeasti?
 
kuivakäsi
Tummeli on ollut hyvä, nyt ei ole sitä aikoihin itsellä ollut. Apteekista Locobase on yks mun suosikki (sellainen valko-keltainen putkilo), myös Decubal vaikuttaa hyvälle, just ostin meinaan sitä kun kans rystyset verillä ja sormenpäät auki.
Odotan muita suosituksia minäkin...
 
"Vieras"
No yöksi vaikka tuota locobase repairia ja puuvillhanskat käteen. Päivällä esim ceralan tms nopeesti imeytyvä, muttei mikään kevyt voide yksinään riitä, tarvitaan kunnon. Rasvaa yöksi.
 
noooo
essex plus kosteuttaa tosi hyvin, etenki yöksi kannattee muistaa rasvata kädet hyvin, ehtii imeytyä, ja tuo essexplus imeytyy kyl aika nopeeta, että ihan hyvä päivälläkin :)
 
itse käytän euro shopperin oliivi öljyä.
siis se on semmoinen omatekemää mutta ehkä kaikkein paras mitä löytyy.
öljy lämmitetään kattilassa ja sekoitetaan vähän perunajauhoja,kun seos tiivistyy tarpeeksi niin laitetaan vain jäähtymään ja seos on valmis.
 
"tiiu"
essex plus kosteuttaa tosi hyvin, etenki yöksi kannattee muistaa rasvata kädet hyvin, ehtii imeytyä, ja tuo essexplus imeytyy kyl aika nopeeta, että ihan hyvä päivälläkin :)
Tällä Essex plussalla sain omat käteni kuntoon kuukausi sitten. Rystysset olivat myös verillä ja peukalonpäät halki. On tosiaan hyvin imeytyvää ja ja kannattaa käyttää ihan joka käsienpesun jälkeen päivälläkin. Yöksi laitoin aina tuota ja lisäksi bepanthenia halkeamiin ja puuvillahanskat käteen. Kädet on nyt kunnossa :)
 
njp
Kiitos vastauksista! Onko tuo Essex joku apteekin tuote? Ja mistäs niitä ohuita puuvillahanskoja sais? Mun hanskani on ihan normaaleja syysmalleja, saattavat olla vähän kuumat yöllä...
 
"vieras"
Canoderm apteekista. On aika rasvainen mutta imeytyy silti nopeasti ja hyvin. Puuvillahanskojen kanssa hyvä. Myös Apobase on hyvä :) Puuvillahanskoja saa esim. apteekista.
 

Yhteistyössä