K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän kaikki näitä palstoja vähänkään enemmän lukeneet tiedä että täällä on tyyppi joka aloittaa tuon pyrkyrijutun jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Siihen sitten vielä väliin ne tösseröjutut päälle. Se on nähty niin monta kertaa että sen myllytyksen nyt vaan valitettavasti tunnistaa kun se alkaa.
Ihan miten vaan. Voit ajatella että on vain yksi ja sama jos et pysty millään ymmärtämään että noin voi ajatella useampikin.
 
vierailija
Eiköhän kaikki näitä palstoja vähänkään enemmän lukeneet tiedä että täällä on tyyppi joka aloittaa tuon pyrkyrijutun jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Siihen sitten vielä väliin ne tösseröjutut päälle. Se on nähty niin monta kertaa että sen myllytyksen nyt vaan valitettavasti tunnistaa kun se alkaa.
Valitettava on housussas
 
vierailija
Joo ja Kärtsän ja emännän myös. Pitäähän se Boitsun poikaystäväkin ottaa mukaan. Voivat perustaa yhdessä kommuunin. Punapäisiä pottatukkia ois puolet lapsista. En tiedä kuka tekis kenenkin kanssa.
Häärijä joutuu takaisin jumppaopen hommiin. Sadie ei on nirso miesten suhteen. Ja Käärijä räpyttää ripsiään niin, että Sadiellä kliksahtaa päässä. Volde ja Bojan päätyvät yhteen. Kunnes V saa hermoromahduksen ja palaa Pyhin kanssa kimppaan ja perustaa kennelin.
 
vierailija
Häärijä joutuu takaisin jumppaopen hommiin. Sadie ei on nirso miesten suhteen. Ja Käärijä räpyttää ripsiään niin, että Sadiellä kliksahtaa päässä. Volde ja Bojan päätyvät yhteen. Kunnes V saa hermoromahduksen ja palaa Pyhin kanssa kimppaan ja perustaa kennelin.
Sadie palaa Bojanin kanssa yhteen, kun Kärde lähtee Jartsa Saarion veneeseen.
 
vierailija
Et ole ainoa näin ajatteleva, samaa mieltä
Mä oon ilmeisesti sitten se kuuluisa "kolmas", joka on samaa mieltä. Toi todellakin on kulmakarvoja nostattavaa, miten aina liimaantuu juuri menestyneimpien kylkeen. No tuosta on nyt vaikea enää kovin paljon ylemmäksi kurottaa.

Seiskan Hörkkö kertoi juuri hiljan podissaan nuoresta Leppilammesta kuinka oli jo teininä tosi päämäärätietoinen ja valikoi seuransa tarkoin sillä silmällä. Tuli heti B mieleen ja se yksi haastattelu, missä kertoi jo lukioikäisenä verkostoitumisen olleen hyvin tärkeää. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta vaikea sitä on sellaisen tyypin ihmissuhteita kovin aitoina pitää.
 
vierailija
Mä oon ilmeisesti sitten se kuuluisa "kolmas", joka on samaa mieltä. Toi todellakin on kulmakarvoja nostattavaa, miten aina liimaantuu juuri menestyneimpien kylkeen. No tuosta on nyt vaikea enää kovin paljon ylemmäksi kurottaa.

Seiskan Hörkkö kertoi juuri hiljan podissaan nuoresta Leppilammesta kuinka oli jo teininä tosi päämäärätietoinen ja valikoi seuransa tarkoin sillä silmällä. Tuli heti B mieleen ja se yksi haastattelu, missä kertoi jo lukioikäisenä verkostoitumisen olleen hyvin tärkeää. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta vaikea sitä on sellaisen tyypin ihmissuhteita kovin aitoina pitää.
Miten tämä kuulostaa nyt siltä, kuin läheiset välit Sadien kanssa olisi uusi asia ja taas joku uusi ihminen? D ja S ovat olleet kuvioissa jo pitkään. Miksi samoista ihmisistä aloitetaan aina sama keskustelu uudestaan ja uudestaan? Tuo että liimaantuisi suosituimpien kylkeen ei pidä yhtään enempää paikkaansa, kuin vaikka Käärijällä, joka myös hyvin sujuvasti liikkuu Suomen julkkispiireissä jääkiekkoilijoista muusikoihin ja muotialan ihmisiin. Eikä hänenkään uudet ulkomaiset kontaktit mitään taviksia ole. Miksi se ei hänen kohdallaan sitten ole kulmakarvoja nostattavaa? Totuushan on että noissa piireissä tapaa muita julkisuudenhenkilöitä, se on ihan normaalia, myös verkostoituminen on normaalia. Ja kyllä, joistakin uusista tuttavuuksista tulee myös ystäviä ja tapaat ehkä heidän ystäviään ja niin edelleen. Se ei ole yhtään sen epäilyttävämpää Bojanin kuin Käärijänkään kohdalla.
 
vierailija
Jos ja kun Bojan seurustelee Sadien kanssa, olikohan tämä homma nyt syynä siihen vähän outoon tunnelmaan joksujen Suomen vierailulla. B ei ehkä enää ollut niin omistautunut K n tapaamiselle, jos tuore rakkaus oli mielessä.
 
vierailija
Mä oon ilmeisesti sitten se kuuluisa "kolmas", joka on samaa mieltä. Toi todellakin on kulmakarvoja nostattavaa, miten aina liimaantuu juuri menestyneimpien kylkeen. No tuosta on nyt vaikea enää kovin paljon ylemmäksi kurottaa.

Seiskan Hörkkö kertoi juuri hiljan podissaan nuoresta Leppilammesta kuinka oli jo teininä tosi päämäärätietoinen ja valikoi seuransa tarkoin sillä silmällä. Tuli heti B mieleen ja se yksi haastattelu, missä kertoi jo lukioikäisenä verkostoitumisen olleen hyvin tärkeää. Eihän siinä mitään väärää ole, mutta vaikea sitä on sellaisen tyypin ihmissuhteita kovin aitoina pitää.
Jos ja kun Bojan seurustelee Sadien kanssa, olikohan tämä homma nyt syynä siihen vähän outoon tunnelmaan joksujen Suomen vierailulla. B ei ehkä enää ollut niin omistautunut K n tapaamiselle, jos tuore rakkaus oli mielessä.
Totta.
Ja naiivit shipparit (ainakin suuri osa) luuli todella, että Bojan on kirjoittanut kaipauslyriikkansa Käärijästä 😆🤦‍♀️
 
vierailija
Miten tämä kuulostaa nyt siltä, kuin läheiset välit Sadien kanssa olisi uusi asia ja taas joku uusi ihminen? D ja S ovat olleet kuvioissa jo pitkään. Miksi samoista ihmisistä aloitetaan aina sama keskustelu uudestaan ja uudestaan? Tuo että liimaantuisi suosituimpien kylkeen ei pidä yhtään enempää paikkaansa, kuin vaikka Käärijällä, joka myös hyvin sujuvasti liikkuu Suomen julkkispiireissä jääkiekkoilijoista muusikoihin ja muotialan ihmisiin. Eikä hänenkään uudet ulkomaiset kontaktit mitään taviksia ole. Miksi se ei hänen kohdallaan sitten ole kulmakarvoja nostattavaa? Totuushan on että noissa piireissä tapaa muita julkisuudenhenkilöitä, se on ihan normaalia, myös verkostoituminen on normaalia. Ja kyllä, joistakin uusista tuttavuuksista tulee myös ystäviä ja tapaat ehkä heidän ystäviään ja niin edelleen. Se ei ole yhtään sen epäilyttävämpää Bojanin kuin Käärijänkään kohdalla.
Hmmm, heillä on hyvinkin eri toimintamalli minusta. K harvemmin käyttää kaikkea vapaa-aikaansa uusien, uran kannalta merkittävien tuttavuuksiensa luokse matkustamiseen.
 
vierailija
Pöllö. Nyt mä lähden kotiin. Oon muuten se sama joka raportoi kotiin palatessaan kuvan Kultsalta, että arvon keikkabussi oli poistunut aamuyöllä Tallinnaan Ehkä vilkaisit päivitystäni jopa itsekin kiinnostuneena
Ei, en ole vilkaissut päivitystäsi. Miten se liittyy yhtään mihinkään, jos kävit yöllä katsomassa bussia, tekeekö se mielestäsi sinusta uskottavamman siinä asiassa, että väität Bojanin olevan pyrkyri?
 
vierailija
Se oli yksi nopeasti heitetty esimerkki vain. Tiedät itsekin varsin hyvin miten erilainen toimintamalli heillä on, ilman että mun tarvitsee sitä sulle rautalangasta vääntää.
Ei ollenkaan erilainen toimintamalli. Ihan samanlainen. Molemmat tutustuu nopeasti ihmisiin, ystävystyykin. Heistä tykätään kun ovat ystävällisiä ja lämpimiä ihmisiä. Kärtsä löytää myös koko ajan uusia ystäviä julkkispiireistä. Ei siinä mitään pahaa ole, kuten ei Boitsunkaan kohdalla. Molemmille vanhat ystävät on myös tärkeitä ja säilyy. Ihan tasan tarkkaan samanlainen tyyli heillä on.
 
vierailija
Ei ollenkaan erilainen toimintamalli. Ihan samanlainen. Molemmat tutustuu nopeasti ihmisiin, ystävystyykin. Heistä tykätään kun ovat ystävällisiä ja lämpimiä ihmisiä. Kärtsä löytää myös koko ajan uusia ystäviä julkkispiireistä. Ei siinä mitään pahaa ole, kuten ei Boitsunkaan kohdalla. Molemmille vanhat ystävät on myös tärkeitä ja säilyy. Ihan tasan tarkkaan samanlainen tyyli heillä on.
Uskottele toki itsellesi näin. Mutta paljonko näet K:n oikeasti viettävän aikaa näiden uusien tuttavuuksiensa kanssa? Tyyppi pyörii aina omissa porukoissaan.
 
vierailija
En ole tämä pyrkyri kirjoittelija, mutta meni maku Bojanista. Nyt kun miettii sitä Kn hehkutusta haastatteluissa ja instassa juuri ennen tänne tuloa, niin selvää markkinointiahan se vain oli. Toivottavasti K ei enää nosta heitä mitenkään esiin, luultavasti ei. Ja tuo BL sais painua hevon vttuun. Käyttää selvästi hånkin hyväkseen Kta juurikin ennen semifinaalia.
 
vierailija
Vauvalla joku laittoi illan viimeisenä viestinä:

"Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."

Jaa-a, ei nyt tiedä mitä uskoa. Voihan toikin olla keksittyä...
 
vierailija
On aika järkkyä, että aina kun tulee viitteitä siitä, että Bojanilla on muitakin ihmisiä elämässään, nousee nämä samat haukkujat koloistaan. Ollaan niin pettyneitä, kun B ei eläkään kuin munkki ja odota loppuelämäänsä, jos K sattuis muuttamaan mielensä. Klla on itsellä ollut koko ajan sama tyttöystävä ja avopuoliso, mutta sillä ei kai ole kenellekään mitään merkitystä? Jos jonkun tyttöystävä vaikuttaa fanittamiseen, on ollut fani jostain oudosta syystä, joka ei liity musiikkiin lainkaan. Ja olisipa Bn tyttöystävä kuka tahansa, aina sitä täällä osa vihais.
 
vierailija
Vauvalla joku laittoi illan viimeisenä viestinä:

"Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."

Jaa-a, ei nyt tiedä mitä uskoa. Voihan toikin olla keksittyä...
Kyllä mä ennemmin kroatialaista uskon, kun vauvan shipparin muka kieliä osaavaa kaveria.
 

Yhteistyössä