vierailija
Ai on?Sadie on miljonääri, ei tarvi B:n keikkailla enää missään mihin ei jaksa mennä.
Ai on?Sadie on miljonääri, ei tarvi B:n keikkailla enää missään mihin ei jaksa mennä.
S on tietysti huippuammattilaisten meikkaamana ja huippumuoti päällä upea, mutta mitä olen paparazzikuvia nähnyt niin vapaalla hyvin tavallisen oloinen nuori nainen. En esim kadulla kiinnittäisi huomiota jos en tietäisi julkkikseksi. Tuskin B:n tarvitsee ykköset päällä olla hänen seurassaan koko ajan.Plus että kun näki sen viimeisimmän kuvan bojanista juren kanssa, oli kyllä niin studioon hautautunut ja hoitamaton olemus, että tuommoisenako tapaisi chanelin näytöksessä patsastelevaa tyttöystävää?
No ei varmaan tule, jos suomalaiset ei esim enää kuntele Spotifyssä heitä. Muussa tapauksessa tietysti tulee, jos täällä on tarpeeksi paljon faneja. Onko täällä porukalla joku hormonihäiriö menossa, kun aletaan eläytyä vähän liikaa noihin kuviteltuihin skeaarioihin.Ei taida Jokerit enää kesän jälkeen tänne tulla
Joo ja Kärtsän ja emännän myös. Pitäähän se Boitsun poikaystäväkin ottaa mukaan. Voivat perustaa yhdessä kommuunin. Punapäisiä pottatukkia ois puolet lapsista. En tiedä kuka tekis kenenkin kanssa.Sadie elättää sit samalla kaikki muutkin Joksut ja koko crewn?
Sai pelkästään jo yhdestä st-kaudesta 7 miljoonaa dollaria ja on ollut mukana usealla kaudella.Ai on?
Mä en usko tuohon, ei tule vain yhtään sellaista vaikutelmaa että seurustelisivat. Katsotaanpa hetki niin eiköhän käy ilmi että ystäviä ovat vaan. Vaikka toivon kyllä että Boitsu löytää jonkun ihanan kumppanin.Ei niillä kyllä taida mikään kiire olla tavata toisiaan vaikka samalle mantereelle nyt osuivatkin. Onkohan BL nyt edes ymmärtänyt koko juttua oikein? Naurattaa jos tää kaikki osoittautuukin vain väärinymmärrykseksi tai käykin ilmi, että B on ehtinyt Amerikan reissun jälkeen jo erota tyttiksestä.
Trollin juttuja suurin osa.Onko nää aikuisia? Vähän alkaa epäilemään...
No nyt kuulostaa hyvältä. B voi säännöllisesti laittaa Kärtsän seinälle aina kun tulee sellainen tarve ja kaikki voi pyöräytellä lapsia ristiin keskenään. Kaikkien tarpeet tulee tyydytettyä. Ehkä se yhteisbiisikin vihdoin näissä olosuhteissa syntyisi.Joo ja Kärtsän ja emännän myös. Pitäähän se Boitsun poikaystäväkin ottaa mukaan. Voivat perustaa yhdessä kommuunin. Punapäisiä pottatukkia ois puolet lapsista. En tiedä kuka tekis kenenkin kanssa.
Sillä rahalla kelpaakin jo kustantaa kauneusleikkaukset ja hammasimplantit koko porukalle.Sai pelkästään jo yhdestä st-kaudesta 7 miljoonaa dollaria ja on ollut mukana usealla kaudella.
Here's how much the cast of 'Stranger Things' will earn for the final season
Most of the original cast members earned $30,000 per episode in the first season, but now they will get paid in the millions.www.businessinsider.com
On miljonääri, saanut miljoonia per tuotantokausi siitä sarjasta. Ja noi mainosdiilit varmaan aika isoja summia kans.Ai on?
Shippaus toisella palstalla, ei täälläNo nyt kuulostaa hyvältä. B voi säännöllisesti laittaa Kärtsän seinälle aina kun tulee sellainen tarve ja kaikki voi pyöräytellä lapsia ristiin keskenään. Kaikkien tarpeet tulee tyydytettyä. Ehkä se yhteisbiisikin vihdoin näissä olosuhteissa syntyisi.
Kaikki 30 vai mitä niitä nyt oli. No CT:n voi hoitaa kai EmilySadie elättää sit samalla kaikki muutkin Joksut ja koko crewn?
Jep, tossa näkyy arkityyliäS on tietysti huippuammattilaisten meikkaamana ja huippumuoti päällä upea, mutta mitä olen paparazzikuvia nähnyt niin vapaalla hyvin tavallisen oloinen nuori nainen. En esim kadulla kiinnittäisi huomiota jos en tietäisi julkkikseksi. Tuskin B:n tarvitsee ykköset päällä olla hänen seurassaan koko ajan.
Relaa nyt vähän. Eikö ollut tarpeeksi absurdi esimerkki sulle?Shippaus toisella palstalla, ei täällä
Niin on. Ja olen iloinen, että vaikuttavat onnellisilta ja K:lla on muutenkin läheisten tuki kunnossa.Saa mun puolesta olla, ehkä jotkut pettyi kun se ei ollutkaan mies? Kn tyttis on kaunis.
Hiustensiirrot, botoxit, huulitäytteet, kasvojenkohotukset, poski-implantit…Sillä rahalla kelpaakin jo kustantaa kauneusleikkaukset ja hammasimplantit koko porukalle.
Silarit joka joksulleSillä rahalla kelpaakin jo kustantaa kauneusleikkaukset ja hammasimplantit koko porukalle.
Siksi kun Bojan on pervomummukerhon pikku ikipoiķa, jonka saumoja ja pakettia mummut kuolaa niin että beiget maxisloxxit vaan läiskääVoihan nyt tsiisus teitä joitakin!!! Mun fanitukseen ei ainakaan vaikuta yhtään mitkään tyttö- tai poikaystävät! Onhan Käärijälläkin kumppanin, miksei Bojanilla saisi olla?!!?
Repesin tälle! Ymmärrän täysin fiiliksen, vaikkei siinä peukkujen tehtailussa mitään järkeä olekaan.Hitto kun täällä ei voi peukuttaa. Alapeukuttaisin lentotilassa tätä monta kertaa. Järki hoi, kyllä ne keikkarundit päätetään ihan muiden asioiden perustella kuin jonkun seurustelun.
Mä oon kylläkin se "sama pyrkyritrolli" ketä varmaankin tarkoitat ja tulin just palstalle ku yövuoron kahvitauko alkoi.Joo todellakin. Mutta tuo on ihan selvää että se on tuo sama pyrkyritrolli joka aloitti taas tuon jutun. Voihan siihen joku muukin välillä liittyä mukaan, mutta näkeehän tuon kilometrin päähän että tuo on taas tuota samaa. Oikein odottaa kaikkia tilaisuuksia milloin taas saa sanoa b:tä pyrkyriksi. Tosi rasittavaa kun monet hyvät keskustelut menee ihan sivuraiteille tuon takia.
Mulle kans. Ja perseen ja naaman kohotus niin että haaroissa soi.Silarit joka joksulle
Eiköhän kaikki näitä palstoja vähänkään enemmän lukeneet tiedä että täällä on tyyppi joka aloittaa tuon pyrkyrijutun jokaisessa mahdollisessa tilanteessa. Siihen sitten vielä väliin ne tösseröjutut päälle. Se on nähty niin monta kertaa että sen myllytyksen nyt vaan valitettavasti tunnistaa kun se alkaa.Tai sitten jotkut ihmiset näkevät asiat eri tavalla ja suhtautuvat Boitsuun eri tavalla kuin sinä. Ei ole järkeä kontrolloida keskustelua ja syyttää trolliksi jos on eri näkemyksiä. Ja en ole noiden kirjoittaja, mutta minusta on mielenkiintoista lukea miten eri tavalla muut näkevät asioita.
Laitetaan vielä Tommykin mausteeksi tuonne sekaan. Puolet ois sitten lettipäisiä platina blondeja.Shippaus toisella palstalla, ei täällä
Voi luoja! Bojan koti-isäksi hoitamaan niitä kaikkia nuorena hankkimiaan punapäisiä kullanmuruja.Sadie on miljonääri, ei tarvi B:n keikkailla enää missään mihin ei jaksa mennä.