Hakutulokset

  1. M

    onko nutrilon standard 1 sama kuin tutteli plus 1?

    Tutteli aiheuttaa tytölleni masuvaivat ja ajattelin kokeilla jotain korviketta, jossa laktoosi jotenkin pilkotummassa muodossa? ja neuvolassa ehdotettiin nutrilon standardia.Eikös tämä ole ihan samaa tavaraa kuin ennen tutteli plus 1, vaikka hinta vähän kalliimpi?
  2. M

    vauva huutaa hysteerisenä öisin

    Osittaisimetän lastani.Karseeta, jo ei muka suostuta tutkimaam, onko allergiaa, jos kerran olen maksava asiakas.
  3. M

    Miten syöt murot? turhis

    vain maidon kera.
  4. M

    vauva huutaa hysteerisenä öisin

    käynyt allergiakin mielessä.Pitääkö tässä lähteä lastenlääkärille?Vauvalla myös olut paljon pulauttelua ja rohisee ja vinkuu joskus nukkuessaam, kuin pieni porsas.Pulautteluun auttoi hienosti maidon sakeuttaja.
  5. M

    vauva huutaa hysteerisenä öisin

    Mikä ihme voisi olla syynä,kun 7-viikkoinen tyttöni nukahtaa hienosti yöunille, mutta herää n. tunnin päästä ja aloittaa pian hysteerisen huudon, johon ei auta syli, taputtelu yms..Nälästä ei ole kyse.Maitoakin olen tarjonnut.Huolii kyllä, mutta huuto jatkuu hysteerisenä.Tulee mieleen koliikki...
  6. M

    joulupukki jumbossa.Paljonko porukkaa?

    Huomenna joulupukki jumbossa.Onko joku käynyt aikaisempina vuosina.Onko jonot olleet ihan kauheat?Mietin vain,maksaako vaivan lähteä jonottelee 3-vuotiaan kanssa.
  7. M

    Kuinka nopeasti raskausoireita voi tulla?

    Mulla oli n. viikko ennen menkkojen alkua metallin makua suussa ja rinnat tosi kipeet
  8. M

    Onko teillä riidellessä ihan normaalia, että mies mököttää päiväkaupalla?

    Meilläkin mökötetään välillä.Meillä tosin mä haluan enemmän seksiä ja riitaa tulee...heh väkisinkin nauratti tuo, etä mies on 3-vuotiasta pyytänyt hakemaan buranaa.:cool:
  9. M

    onko teistä kolmekymppiselle naiselle jokin "pukeutumiskoodi", siis kirjoittamattomat säännö mikä on sopivaa ja mikä ei?

    No mulla ikäää 36 v. ja bad hair dayn sattuessa laitan saparot tai sitten mulla on päivänsädepipo päässä.Varmaan aika hupaisan näköistä.Aika suuri osa vaatteistani löytyy edelleen teinien suosikkiliikkeistä.Itse en kuitenkaan enää laittaisi minaria ja napapaitaa, paitsi ehkä etelässä.Yritän...
  10. M

    Äidiltä elämänilo hukassa

    Masennus voi tulla myös, vaikka kaikki asiat vaikuttaisi olevan hyvin.Mistä asioista nautit ja tosiaan otatko itsellesi ja parisuhteellesi aikaa?
  11. M

    Äidiltä elämänilo hukassa

    Masennus voi tulla myös, vaikka kaikki asiat vaikuttaisi olevan hyvin.Mistä asioista nautit ja tosiaan otatko itsellesi ja parisuhtellesi aikaa?
  12. M

    miks väsyttää ihan kauheasti

    kaiken maailman vitamiineja vetelee...monivitamiinia, c- a d.vitamiinia, omega rasvahappoja ja anti wiriä.
  13. M

    miks väsyttää ihan kauheasti

    Mun miestä väsyttää koko ajan eikä mitään järjellistä syytä..hohhoijaa..Oisko piilomasentunut?
  14. M

    yölliset lihasten nykimiset.onko kokemuksia?

    Saatko tarpeeksi magnesiumia?Magnesium ehkäisee kramppeja.Oletko raskaana?Itselläni molemmissa raskauksissa on ollut vaivana levottomat jalat ja vaiva on aina pahentunut raskauden loppua kohden.Siihen vaivaan ei ole auttanut kuin synnytys..
  15. M

    Mitä IKÄVÄÄ tai VASTENMIELISTÄ joudut velvollisuudesta tekemään tänään tai lähipäivinä?

    käydä verotoimistossa, julkisilla, joka on toisella puolella kaupunkia ja viimeistään huomenna on ajettava taas karvat joka puolelta..Kiva vaan sheivata, kun olen raskausviikolla 38,et hankalaksi menee, mut pakko yrittää, kun olen muuten kuin apina!
  16. M

    kun ei toimi enää mikään

    Ois ihan hyvä, jos saisit sen pariterapiaan..Siellä puhutaan vaikeistakin asioista, mutta ainakin mua ja miestäni jeesannut.Meillä henkistä ja fyysistä etääntymistä.Emme osaa tai jaksa hoitaa parisuhdettamme arjen pyörityksessä. Surullinen tilanne teillä.Kyllä tarvitsisi miehenkin ottaa vähän...
  17. M

    mistä löytäisin netistä erikoisempia vaatteita?

    mä tilaan ebaysta vaatteeni.Laaja valikoima ja merkkivaatteita löytää halvemmalla postikuluineen kuin Suomesta.
  18. M

    näkyykö tanssii tähtien kanssa netissä?

    Tänään pitäis lähtee kyläilee tanssiohjelman aikana eli voinko katsoa jakson jälkikäteen ilmaiseksi kokonaisuudessaan netissä? kiitos:)
  19. M

    Neuvokaapas viisaammat: Minkä kokoisia ja kuinka paljon vaatteita vauvalle ensi alkuun?

    No muutama 56cm vaate ois hyvä olla.Ostin tulevalle tytölleni? talvihaalarin 56cm, yhden hameen, kahdet puolipotkarit, 3 bodya, parit potkarit, pari pipoa, hanskat(ettei raavi naamaa), fleeceasun, vauvan sukkia.Lisäksi isoveljeltä saa jotain punaisia ja turkooseja vauvan vaatteita.
  20. M

    Antaiskohan mies luvan vieraisiin jos kysyisin

    eihän tommoinen vetele, että seksiä ei ole ollenkaan eikä osaa edes syytä sanoa..Mä raahasin mieheni pariterapiaan, kun sekin pihtaa seksiä ainakin nyt raskauden aikana.Nykyään hyvä, jos kerran viikossa saa seksiä..

Yhteistyössä