kun ei toimi enää mikään

  • Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
"surullinen"
tässä liitossa.yhessä ollaan oltu vuosia.Asuttu 3-v yhdessä ,niistä 2-v naimisissa.Yhteisiä lapsia ei ole (uusioperhe).
Mies nukkuu aina melkein pojan alasängyssä(Poika mummolla) ,menee sinne aina jos vähänkin tulee jotain känää ja nukkuu muutenkin siellä tosi paljon.Seksiä on harvoin (noin kerran kuussa enintään) ...aina on ollut.
Mies kaiken aikaa harrastuksissaan (Pojan kanssa) .Joka viikonloppu,kummatkin päivät ja 2-3 iltaa viikolla.Nuo viikonlopun päivät siis aamusta iltaan.
Olen yrittänyt puhua että suhde ei toimi jos ei sitä hoida.ei mitään vastakaikua.Olen itkenyt,raivonnut,uhannut jopa lähteä...ei mitään.
Ulkonäkö minulla ok,kroppa samoin ja seksi on ihan hyvää silloin kun sitä on.
Eilenillalla miehen tullessa kotiin olin tosi hiljainen ,alakulonen.Alkoi kyselemään mikä on ja kiukkuisesti tiuskimaan että aina olet tollanen nykyjään.
En vain jaksa enää ottaa asiaa esille koska mies alkaa syytellä minua ja raivoamaan.
En vain enää jotenkin välitä taistella tämän suhteen eteen...olen luovuttanut.
arkisin olen töissä ja on kaikki kotihommat ym.Viik.loppuisin olisi aikaa .Lapset (minun) joka toinen v.loppu isällään ja olen todella yksin,En jaksa enää kiinnostua edes mistään harrastuksista kun on niin paha mieli.
Miksi ottaa vaimo ja heittää se sitten johonkin nurkkaan?
Eksäni sanoi ettei kys. henkilö rakasta minua kun kerroin tilanteen.Niin kai se sitten on ja minun on se vähitellen ymmärrettävä.
Tämä nyk.mieheni ei ole oikein koskaan asunut naisen kanssa.Poikakin oli vahinko jonkun ihmehyypiön kanssa jota ei ole vuosikausiin näkynyt.

Mitä minun pitää tehdä.Puhe ei auta.mihinkään terapiaan ei lähde.Tuntuu että tässä on kaksi kämppistä vai jotka ei edes puhu toisilleen mitään.Ei ole edes mitään puhuttavaa niin vieras on minulle.
kaipaan syliä,lämpöä ja sitä että olen tärkeä jollekkin.
Olen niin loppu etten jaksa täsät edes muuttaa minnekkään(yht.talo ja laina)
Otanko salaisen viikonloppuihmisen jostain nettitreffeiltä.Jonkun joka huomaisi minut?APUA!!!
Jos lapsia ei olisi en jaksaisi enää....
 
Ois ihan hyvä, jos saisit sen pariterapiaan..Siellä puhutaan vaikeistakin asioista, mutta ainakin mua ja miestäni jeesannut.Meillä henkistä ja fyysistä etääntymistä.Emme osaa tai jaksa hoitaa parisuhdettamme arjen pyörityksessä.
Surullinen tilanne teillä.Kyllä tarvitsisi miehenkin ottaa vähän vastuuta siitä, että parisuhde saataisiin toimimaan.Ttsemppiä teille!
 
"surullinen"
Ois ihan hyvä, jos saisit sen pariterapiaan..Siellä puhutaan vaikeistakin asioista, mutta ainakin mua ja miestäni jeesannut.Meillä henkistä ja fyysistä etääntymistä.Emme osaa tai jaksa hoitaa parisuhdettamme arjen pyörityksessä.
Surullinen tilanne teillä.Kyllä tarvitsisi miehenkin ottaa vähän vastuuta siitä, että parisuhde saataisiin toimimaan.Ttsemppiä teille!
Ei lähde juttelemaan minnekkään.On sitä mieltä että minussa vika kun en osaa olla tyytyväinen.
 
"mie"
Jos ei mies haluaa terapiaan, ei suostu tulemaan vastaan, niin järjestä asuntoa nje itsellesi..siinä vaiheessa yleensä herätään ....kukaan ei jaksa yrittää yksin..Voimahalia
 
"surullinen"
[QUOTE="mie";22353808]Jos ei mies haluaa terapiaan, ei suostu tulemaan vastaan, niin järjestä asuntoa nje itsellesi..siinä vaiheessa yleensä herätään ....kukaan ei jaksa yrittää yksin..Voimahalia[/QUOTE]

Kävimme tuotakin läpi pääsiäisen tienoilla.Olin ottamassa asumuseroa miehen käytöksen vuoksi.haukkui humalapäissään minut maanrakoon ja veti kaikki vanhat ja uudet loat niskaani.olin huora ,lehmä ym.
Mies oli ihan paniikissa että lähden ja lupasi "kunnostautua".Pikkuisen ajan sitä kestikin ja nyt olemme taas tässä tilanteessa.
Jotenkin suututtaa niin vietävästi.Tiedän että jollekkin muulle kelpaisin ihan varmasti....ja yön pimeinä tunteina loukkaantuneena siitä ettei minun vieressä voi edes nukkua haaveilen laittavani ilmoituksen treffipalstalle.
 

Yhteistyössä