Kuinka nopeasti raskausoireita voi tulla?

  • Viestiketjun aloittaja Mammmmmaa
  • Ensimmäinen viesti
Mammmmmaa
Otsikossa se mitä haen...

Onko tää vain mielikuvitusta mutta perjantaina harrastettu seksiä ja nyt huonoa oloa...
Just ku pesee hampaita niin alkaa yököttää, samaa oli esikoisen aikana
 
"no niin"
Ensinhän ottaa sen 2 vkoa, että alkaa edes hormonia erittyä.. yleensä aikaisintaan 4 vkon päästä alkaa oireet. Tosin onhan niitäkin, jotka heti seuraavana päivänä tietää, että nyt tärppäs, mut ne on niitä henkimaailman juttuja...
 
naimakaupat
Eiköhän siihen mee suunnilleen viikko et se hedelmöittyny pallero siel kiinnittyy kohtuus ja rupee mitää horkkuja ees erittään sun kehoos.. niitten horkkujen myötä voit sitte alkaa oireileen mut mahollisesti niitäki saa muutaman päivän niitä horkkumääriä kasvatella et alat mitään tunteen.. Eli aikasintaan viikolla ennen menkkoja voit mitään tuntee..
 
Mulla on tänään ollu metallin makua suussa, 9. vuorokausi oviksesta alkoi juuri muutama tunti sitten :D, voi kyllä olla että on jotain muutakin, mutta oireita voi tulla aikaisentaan sitten kun alkio on kiinnittynyt ja siihen yleensä se viikko menee.
 
Mammmmmaa
Juu voihan tää olla mielikuvituksen tuotettakin...

Perjantaina ja eilen laitettu simpat liikkeelle...
Sunnuntaista mahaa jomotellut...

Mahassa tuntuu semmosta painon tunnetta ku istahtaa alas ja kävellessä
Muistelisin esikoisestakin olleen tämmöstä mut en muista missä vaiheessa ilmaantu... :p
 
Mammmmmaa
huomannu oikeesti oman pissan hajun muuttuneen plussan myötä?
Esikoista oottaessa haju muuttu, kävin vessassa ja elävästi tuli mieleen ajat ku tein positiivisen raskaustestin
 
Mulla kiinnostais
Kuinkahan suuri todennäkösyys tässä olis olla raskaana...
Kierrot synnytyksen jälkeen olleet 44pvä,31pvä ja 36pvä

Nyt menossa kp16, seksiä kp12 ja kp15...

Kp14 alkoi mahan jomottelut, kohdunnapukka eilen pehmee, hivenen auki... Kenties ovulaatio???

Mahaa jomottaa ja ap:n tavoin paineen tunnetta
 
Mä olen kans miettiny kuinka aikasin aktista voi oireilla :D Mun kohalla on kyllä varmasti olleet mielikuvitusta. Viime kerrasta 10 pv ja tuntuu muka niin väsyneeltä ja pää on hirveen kipee. En usko että 10 pv yhdynnän jälkeen voisi oireilla.
 

Yhteistyössä