Mitä IKÄVÄÄ tai VASTENMIELISTÄ joudut velvollisuudesta tekemään tänään tai lähipäivinä?

  • Viestiketjun aloittaja FJodjfgoe
  • Ensimmäinen viesti
FJodjfgoe
Itsellä on inhottavia hommia jonossa. Pitää mm.

-Täyttää tukihakemus miljardeine liitteineen joista osa hukassa ja vaikeastisaatavissa
-Tehdä iso essee
-Opiskella iso, hankala ja vaikea asia
-Käydä miehen kanssa vaikea parisuhdekeskustelu
-Kartoittaa huono rahatilanne

Jokaista asiaa olen pakoillut mutta nyt olisi tartuttava toimeen :( Vaikeaa vain on aloitus.

Mitäs vaikeita juttuja teillä tehtävänä?
 
käydä verotoimistossa, julkisilla, joka on toisella puolella kaupunkia ja viimeistään huomenna on ajettava taas karvat joka puolelta..Kiva vaan sheivata, kun olen raskausviikolla 38,et hankalaksi menee, mut pakko yrittää, kun olen muuten kuin apina!
 
"vieras"
No en tiedä vastenmielisestä, mutta välillä tulee totaalikyllästyminen samoina toistuviin rutiineihin, joita kotiäidin päivään sisältyy. Onneksi tunne menee suht pian ohi, mutta usein juuri näin sunnuntai-iltaisin iskee sellainen blääh-olo, kun tietää että huomenaamulla alkaa normaalit "veivaukset" lasten kanssa.
 
"viera"
- Varata aika hammaslääkäriin.
- Mennä hammaslääkäriin.
- Ajaa 190 km työmatka yksin mettäteitä ja klo 5 pitää lähteä matkaan et olis ajois perillä... yawn.
 
Dietorelle harmaana
[QUOTE="viera";22356821]- Varata aika hammaslääkäriin.
- Mennä hammaslääkäriin.
- Ajaa 190 km työmatka yksin mettäteitä ja klo 5 pitää lähteä matkaan et olis ajois perillä... yawn.[/QUOTE]

käytkö sä noin pitkällä töissä vai onko joku keikka siellä?
 
"vieras"
Pitäis tiskata. Päivittäinen velvollisuus, mutta aina yhtä vastenmielinen. Sit kun mulla on keittokomeron sijaan oikea keittiö, elän vaikka kuukauden kaurapuurolla ja makaronilla että saan säästettyä rahat astianpesukoneeseen.

Pitäis myös puhdistaa lavuaarin hajulukko ja kylppärin lattiakaivo ja siivota ärsyttävä sängyn päähän kertynyt rojuläjä, jossa paljon epämääräistä tavaraa joita kyllä tarvitsee, mutta joille ei ole riittänyt tästä asunnosta kunnollisia säilytyspaikkoja.
 
"Hmm"
Keskiviikkona lääkäriin, jotenkin vaan inhoon lääkäriin menoa. On ollu puolvuotta ihme mahakipuja, päänsärkyjä ja huimausta joka päivä, noi oireet sen verran pahoja, että on koko aika heikko olo ja väsyny. Mikään ei auta ja tuntuu että, menee pahemmaks vaan. Mutta siis siltikin on vaan , niin vastenmielistä mennä lääkäriin ja oon lykänny sitä näin pitkälle. Mutta keskiviikkona on pakko mennä, muuten mies repii pelihousunsa ja vie mut väkipakolla.
 
Pitää huomenna mennä opintotoimistoon selvittää mitä ihmettä sitä laittas tuohon lappuun, missä ne kyselee riittämättömien opintopisteiden perään. Tulossa siis erittäin hankala reissu -_-

Pankissa pitäs käydä hakee uus avainlukulista ku onnistuin taas lukitsemaan edellisen.

Seurakuntaan pitäs olla yhteydessä että sais alotettuu ristiäisjärjestelyt. Ahdistaa kun ei tiedä minkälaista porukkaa sielläkin on.

Uusia tenttikirjoja pitäs käydä metsästämässä, ja nekin on varmaan taas kaikki jo lainattu ja varattu ens kesään asti -_-

Ain niin. Pitäs myös varata lääkäriaika, jotta pääsisin viimein vaihtamaan lääkitystä. Ahdistavaa sekin kun tiedän että se tulee olemaan pitkä ja kivinen prosessi :/ Mutta ei tätä näinkään voi jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä