Hakutulokset

  1. N

    Milloin olette ruvenneet käyttämään housuvaippoja?

    \ tytöllä aloin käyttää housuvaippoja ku oli jotain 8 kk vanha.nyt on reilu vuoden eikä puhettakaan et sais tavallista vaippaa laitettua,vauhti on niin kova..mä riisun housuvaipan aina niin et repäsen sivusaumat auki,ei ole ikinä valunu mitään .tosi kätsyjä!
  2. N

    Tietääkö joku...liberokerhosta

    mulle ainakin tuli aina kirje kotiin, missä kerrottiin mikä tuote oli keräilyvuorossamilloinkin ,ja lappu mihin niitä merkkejä liimailtiin,sieltä tulikin tosi hyviä tavaroita esim. Marimekon housut ja paita,kätsy ruokailuessu,yöpuku,vauvan pehmokirja,olin tosi tyytyväinen , harmi vaan et keräily...
  3. N

    Onko Vappupallo vielä katossa?

    nalle puh & nasu-pallo on katossa, vähä on jaloista ilmaa hävinny :flower:
  4. N

    Hiusasiaa

    itselläni on permis, kun hiukset on niin ohuen tuntuset ja liiskaantuu muuten päätä myöten. mulla on kans olkapäille ulottuvat,mut tummat hiukset.olen ollu kyllä tosi tyytyväinen hiuksist a tuli tuplasti paksummat ja on helppohoitoset. itseäni ei kiinnosta onko joku out vai in, olen juuri...
  5. N

    hide the fart pierupeli...

    8880.. jee =)
  6. N

    Ehdottakaa puhelinta

    Nokian 6085 on pieni ja kätevä puhelin (taitettava) sisältää mm. kameran, mp3 soittimen ja bluetooth- ominaisuudet. Eikä ole hinnaltaan mikään kauhea, muistaakseni jotain 120-140e. =)
  7. N

    Mitä ajattele perheestä, jonka 6 lapsesta

    Tulee heti mieleen että perheessä on varmasti jotain ongelmia... Siis monesti tuollaiset syömishäiriöt kertovat jostain ongelmista tai jostain asiasta mistä joutuu kärsimään.. ja puhkeaa siis sitten syömishäiriö. Mut ei tietenkää aina... Voimia sellaiselle perheelle!!! :hug:
  8. N

    Teettekö muuttosiivouksen?

    \ no miten tämä tarina jatku?
  9. N

    Muita keillä Elisan laajakaista yhteys nyt just käytössä?

    Hyvin toimii täälläki =)
  10. N

    vauvan kanssa pikajunassa/kiskobussissa

    Itse en osaa sinua asiassa auttaa, mutta olisin myös erittäin kiinnostunut vastauksista =) Olen nimittäin itsekkin vähän suunnitellut junamatkaa alle 4 kk:n ikäisen vauvani kanssa. Ja meillä junamatka kestäisi n. 7 tuntia, ei vaihtoja. Mietin juuri samoja asioita, eli miten vaipan vaihto...
  11. N

    Mitä ruokaa muuttoporukalle?

    Makaronilaatikko tai kinkkukiusaus!=) Molemmat hyviä, helppoja tehdä ja helppo lämmittää uudestaan.. sekä riittää isommalle porukalle kun tekee vuoallisen!=)
  12. N

    mitä 2 viikkoiselle vauvalle päälle rattaisiin?

    \ Kylläpäs on täällä taas järkyttävää käyttäytymistä, kun toinen asiallisesti kysyy!!! EI kaikkea voi heti tietää, varsinkaa jos on ensimmäinen lapsi!! oten Tiinu, mieti vähän käyttäytymistäs!! Minä en ole mikään kokenut äiti vielä, mutta laittaisin varmaan 2 viikon ikäiselle päälle...
  13. N

    Raskauden jäkeiset menkat, kuin säännölliset?

    Kiitos tiedosta!=) Tosin en ole imettänyt ainakaan yli kuukauteen.. lypsän vain aamulla ja illalla. Eli maitoa ei tule juuri lainkaan... eikä ole tullut paljoa ainakaan 2:een kuukauteen.
  14. N

    Raskauden jäkeiset menkat, kuin säännölliset?

    Siinähän se kysymys jo tulikin.. eli ruukaavatko raskauden jälkeen olla menkat kuin pian säännölliset? Mulla nyt alle 5 kk ik'inen vauva ja ollu yhet menkat. Niistä on kuitenkin kulunut jo varmaan ainakin 2 kk, eikä ole tulut uusia. Tein raskaustestin heti melkein, kun toisten menkkojen olisi...
  15. N

    Miksi noin nuorena äidiksi?

    Olen haaveillut todella pienestä asti äidiksi tulosta. Kun tapasin poikaystäväni, nykyisen aviomieheni, olin 17v. Seurustelimme vain vuoden ja menimme naimisiin. Tulin raskaaksi pian naimisiin menon jälkeen ja nyt minulla on ihana pieni vauva! Ja olen todella onnellinen, onnellisempi kuin...
  16. N

    täs on meijän tuleva talo!

    Voi että naurettavaa sakkia taas täällä.. kateelliset heti haukkumassa ja keksimässä kaiken maailman kauhujuttuja! Hohhoi! Ap, onnea uuteen kotiin!!!=) Nätti talo ja piha, varmasti juuri sopiva teille!! Ja kun joku kirjoitti että liian pieni talo, ni miks ihmeessä nykyään pitäisi olla aina...
  17. N

    emmaljungan ceroxit puoltavat

    Mulla ei ole samaa mallia tai merkkiä, vaan sen sijaan Teutonia Rockyt vm.07, eli ihan uudet. Ja sama vika... kävin lenkillä ja puoltavat yhtäkkiä pahasti vasemmalle! Olen miettinyt kans tuota takuuta.. aijon kyllä viedä liikkeeseen. Ei uudet vaunut saisi noin puoltaa...
  18. N

    Kellä elisan/kolumbuksen Prepaid liittymä- ongelmia tänään?

    ahaa..en oo siis ainut.. olis kiva tietää missä syy! Kolumbuksen nettisivuilla ei mainittu mitään... Olis kiva saaha liittymä kuntoon...
  19. N

    Kellä elisan/kolumbuksen Prepaid liittymä- ongelmia tänään?

    Eli siis onko täällä muita Elisan eli Kolumbuksen prepaid-liittymiä omaavia? Jos on, niin onko liittymänne toiminut tänään normaalisti? Mulla on tuo liittymä ja tänään en ole pystynyt soittamaan mihinkää. Tuuttaa vaan aivan kuin varattua. Ja sama ongelma ainakin 2:lla tuttavallani. Muita...
  20. N

    Kamalaa tänä kädestä suuhun eläminen

    \ :hug: Minulla jäi 32? ja sillä pitää pärjätä 6henkeä. Onneksi ei tarvi ostaa vaippoja enään ku olin kaukaa viisas ja hommasin kestoja. Nyt isäntäkin on sen huomannu et mikä kulu se oli vaipattaa kertaköyttösillä. En minäkään tiiä et mihin se menee...Olen monesti tehny laskelmia ja...

Yhteistyössä