Hakutulokset

1. N

Oon vankina kotona!

onko teil makuuvaunu vai ratas osa käytös? jospa laps haluais istua rattaissa ja katsella muiden tekemisiä?
  2. N

Mitä evästä sairaalakassiin?

meillä ei ainakaan saanut äiti syödä synnytyken aikana mitään..mies sitten kipas itelleen viereisestä hesestä kunnon safkat..äitille vaan vettä ja mehua ja heti synnytyksen jälkeen sitten äitille tuotiin leipää. en aio siis tälläkään kertaa ottaa evästä..jos synnytys niin kestää että ukolle...
  3. N

supistelee, saako vakuutusta syntymättömälle?

me otettiin vakuutus 3kk ennen syntymää..mulla oli ollu verenvuotoja tuntemattomasta syystä ja sairaalassakin yön olin viettänyt..tapiola oli tilannu tiedot sairaalasta miks oon siellä rampannu ja hyväksy silti vakuutuksen.että tuskin noi supistelutkaan on este vakuutukselle.
  4. N

raskausmyrkytyksestä

mikä voi raskausmyrkytyksessä tehdä sen et vauva kuolee? olen kuullut et näin voi käydä. tämä henkilöki oli sairaalahoidossa ja silti vauva kuoli raskausmyrkytykseen.
  5. N

Kebabista kysymys..?

pakastekebabista en ole kokeillut, mutta tavallisista kebabsuikaleista ollaan tehty kastiketta, onnistuu kyllä varmaan pakasteestakin... Eli paistetaan kebabit pannulla, lisätään pari purkkia smetanaa ja hieman ketsuppia tai jotain muuta tomaattimaustetta. Tarjoillaan ranskalaisten kanssa...
  6. N

mitkä nyt olikaan turvotusta poistavia..?

2 litraa vettä päivässä ja sit ananas sekä vesimeloni. muista jättää suola ja mausteet pois tai ainakin todella vähäselle. itse en alkaisi kahvia hirveesti nauttimaan koska se kuivattaa kropan ja silloin täytyy juoda vieläkin enemmän eikä se ole muutenkaan hirveen suotava araskaana
  7. N

Kyllä äiti tietää!?!

no mulla on tosi kova poika tunne. . En tiedä mix mutta oon vaan niin varma pojasta. Oikeestaan sukupuolella ei edes oo väliä. Kummatkin ois kiva saada mut nyt toinen ainakin ensin ja sit taas katotaan =) Kohta sen näkee et osuiko tunne oikeaan. Mun on jotenki vaikee kuvitella edes tyttöäkun...
  8. N

Häät lapsiperheitä ajatellen...?

ei tarvi suunnitella lapsille erityisempää, jos ei halua. Toki jos lapsia kerran tulee, niin hoitajat niille vois olla hyvä idea ihan teidän itsennekin kannalta. Jos päätätte pitää "lapsettomat" häät, ei siitä pitäis kenenkään suuttua, tai jos suuttuu ni omapahan on ongelmansa. Mä ainakin...
  9. N

Miten imetys - poika ei ole syönyt rintaa viiteen päivään?

vain pahimmat paineet pois.Muuten maidontulo vaan lisääntyy.Päällimäiset maidot siis vain,kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa "tyrehtymään" tsemppiä :flower:
  10. N

Miten imetys - poika ei ole syönyt rintaa viiteen päivään?

pumppaat ensihätään.Jos lapsi ei huoli enää,niin kaipa teidän imetys on tullut tiensä päähän.
  11. N

rv?kohdunsuun tilanne?oireita?kokemuksia??

itellä rv35 oli 2cm kohdunsuuta ja pehmeä,sormelle auki,sano että vauvan pää tuntuu hyvin kun kokeili.mulla aika paljon ollut noita supistuksia,osa kivuttomia ja osa on jo ihan tuntunutkin jonkun verran,enemmän mua ihmetyttää selkä poltot..parina yönä ollut selkä tulessa,mahan puolella...
  12. N

Voiko limatulppaa irrota rv 20+ ???

mulla ainakin kahesti irronnut tän raskauden aikana(luulen niin) ja mulle on sanottu ettei siitä oo haittaa että sitä limaa tulee koko aika lisää..just noilla viikoilla irtoili mullakin..oikeen tosi paksua limaa semmonen kunnon kasa.mulla oli kyllä jonkun verran neren vuotoakin sillon.nyt rv 36...
  13. N

kummiksi pyytämisruno?

Tässä muutama kiva.. Kävi mielessä juttu jo aamulla varhain, sinusta tulisi kummeista parhain. Jos päätät pikkuihmisestä huolta kantaa,ehtisitkö tänään vastauksesi antaa? On syttynyt sydän pieni, on elämä alkanut. On kastetta vailla vielä, nyyttimme pieni nyt. Sen tuletko kanssamme jakamaan...
  14. N

Mua vaivaa näontarkastuksessa yks juttu..

\ hmm, niin kai se täytyisi
  15. N

\ No kun en mä tajunnut kysyä.. Vasta jälkeenpäin tulin ajatelleeks asiaa.. Mutta kyllähän mä kuitenkin sanoin, etten saa selvää mitä siel taululla oli, mutta loppujen lopuks sain kuitenkin..
  16. N

niin ja mä siis sille optikolle kyllä ensin sanoin, etten kunnolla näe varsinkaan sitä keskiriviä, mutta luettelin ne sitten kuitenkin ku vähän aikaa olin tihrustanut..
  17. N

Eli kävin muutama viikko sitten näöntarkastuksessa ja kun siinä piti niitä numeroita luetella että miten näkee, niin pitäiskö ne numerot nähä ihan selkeesti? Kun mä kyllä näin, mutta en ihan kirkkaasti, varsinkaan sitä keskiriviä, näin siis joten kuten ne.. :ashamed:

Yhteistyössä