Kyllä äiti tietää!?!

Kun miusta vaan tuntuu että poika tulee! Ja vannon, etten sitä erityisesti toivo. Mitään todisteita puolesta tai vastaan ei ultrista ole saatu, eikä kyllä olisi haluttukaan. Mutta kun pojalta tuntuu!

Mites on, te joilla kokemusta on, voiko sen aavistaa?

Nöpö

kaksi arvausta oikei
Molempien lasteni kohdalla olen olettanut/"tuntenut" sukupuolen oikein, mutta ollakseni rehellinen, uskon kyllä että kyse oli vain sattumasta.

Katsotaanpa miten tämän kolmannen kanssa käy... Tyttötunne minulla on.

kyllä mamma tietää
Ja varmasti tietää... Ainakin mulla on sellainen olo.
Oli heti alkuun vahva poikaolo, siis todella vahva poikaolo. Kun ei vielä varmistusta ollut niin ostin jopa poijille enemmän sopivia vaatteita.. :) En edes vilkaissut tytön vaatteita päin.
Poikaa ei mitenkään erityisemmin toivottu eikä tyttöäkään, kunhan vain olisin raskaana.
Näin unia missä vauvallamme on pippeli ja kivespussit..
Ultrassa kysyimme onko meille tulossa poika. Kätilö vastas että kyllä siellä poika on. :D

Ja siellä se poika vieläkin viihtyy.. rv 24+5. Ja nyt tietysti enemmän poikien vaatteita osteltu..
Nyt on tullut sellainen olo jopa että pojan haluankin. Tyttöä joskus olen "salaa" toivonut..

Mulla taas ei yhdessäkään raskaudessa ole olut minkäänlaista tuntemusta. Kolme poikaa on tullut ja tämä neljäs ois ultrien mukaan tyttö. Ainut selkeä ero raskauksissa on ollut pahoinvoinnin kesto. Pojilta oksentelin tosi pitkään, nyt vain rv 11 asti. Toinen selkeä ero on ruokahalu. Söisin nyt koko ajan, pojilta taasen en samoilla lailla :D

Lisäys

Viime viikon r.ultra ja eilinen yksityisellä tehty ultra lupailivat meille tyttöä :D <br><br>

mulla oli ensimmäisestä raskaudesta tunne et poika tulee. Maha oli niin edesssä että ei takaapäin tiennyt et edes ootin.Näin myös unen et poika oli sylissäni. Poika tuli.Toisessa raskaudessa kaikki meni samalla tavalla kun ensimmäisessäkin raskaudessa ja silloinkin näin unen et POJAT oli samassa häkkisängyssä.Olin 100% varma et toinenkin lapsemme on poika ja näin kävikin =) nyt kolmatta ootan ja on ollut täysin erilainen olo tila kun poikia odottaessani. Näin kyllä unen että pieni vauva oli puettu punaisiin vaatteisiin, mutta saapa nähdä pitääkö uneni tällä kertaa paikkansa. Syyskuussa selviää :)

Tiesin esikosta heti alusta alkaen että tyttö tulee, siitä ei ollut epäilystäkään!
Eräs neuvolantäti (sijainen) yritti vakuutella että masuasukkini on poika, masun muodon mukaan, ja selitteli että hän on näitä mahoja niin paljon kattellu. Minähän se vänkäsin vastaan että mää tiiän että siellä on tyttö ja piste. Oli sellainen olo alusta astikka, ihan vaffa fiilis. Tyttöhän sieltä pötkähti ja olihan se selvää...
Nyt en tiedä kumpi on tulossa. Menin kyllä neuvolantädille sanoon että poika siellä on varmasti. Miksi? Koska ei yksikään nainen tekisi mulle tällaista :LOL: No mutta tosissaan nyt ei ole sellaista vahvaa tunnetta kummastakaan.. ehkä kallistuisin poikaanpäin, mutta todellisuudessa ei oo mitään fiilistä. :x No joo, eiköhän se selviä :)
Jokatapauksessa neuvolantäti sanoi, että kyllä äidit sen tietääkin aikas usein.

no mulla on tosi kova poika tunne. .

En tiedä mix mutta oon vaan niin varma pojasta. Oikeestaan sukupuolella ei edes oo väliä. Kummatkin ois kiva saada mut nyt toinen ainakin ensin ja sit taas katotaan =)

Kohta sen näkee et osuiko tunne oikeaan. Mun on jotenki vaikee kuvitella edes tyttöäkun on niin vahva tunne pojasta. Olen toki ajatellut ja jankannut itselleni että tyttökin voi tulla ja on yhtä tervetullu prinsessa =)

ihmeellistä vaan miten voi olla toisesta sukupuolesta vahva tunne

Toinen tulossa
Minä sanoin heti ensimmäisessä raskaudessa et on poika, ja vilkas poikahan syntyi. Nyt sen verta erilainen raskaus ollu et josko tulis tyttö. Ei oo yhtään poikafiilis.. Rakenne-ultrassa toivottavasti selviää. :D

Yhteistyössä