rv?kohdunsuun tilanne?oireita?kokemuksia??

itellä rv35 oli 2cm kohdunsuuta ja pehmeä,sormelle auki,sano että vauvan pää tuntuu hyvin kun kokeili.mulla aika paljon ollut noita supistuksia,osa kivuttomia ja osa on jo ihan tuntunutkin jonkun verran,enemmän mua ihmetyttää selkä poltot..parina yönä ollut selkä tulessa,mahan puolella kuitenkaan ei oo tuntunu mitään.onko kokemuksia kellään?

nyt siis rv 36 ja vauva puskee välillä niin että"peräreikä"tuntuu tulevan ulos,varsinkin supistuksen yhteydessä välilihankin tuntuu turpoovan paineesta...en vaan muista esikoista tämmöstä.

muiden kokemuksia olisi kiva kuulla näistä samoista vaivoista?
 
Mulla rv 30+3, kohdunkaulaa jäljellä 2,5cm, kohdun ulkosuu sormelle auki.
Sairaalassa olin 3 päivää tarkkailussa ja vuodelevossa, pääsin kotiin sillä ehdolla, että lepään tarpeeksi, kaikki kotityöt kielletty, liikunta kielletty, yhdyntä kielletty, jos supistukset taas lisääntyy, niin heti pitää lähteä sairaalaan.

Mulla on suuri ennenaikaisuuden riski, koska mulla on esikoinen myös syntyny ennenaikojaan (rv30) ja lisäksi mulla on streptokokki positiivinen, joka siis aiheuttaa näitä supistuksia.

Vauvan pääkin on kuulemma tosi alhaalla, niin että lääkäri tunsi sen hyvin tehdessään sisätutkimusta.

Melko varmaan keskosena siis syntyy tämäkin, mutta millä viikoilla, sitä ei vielä tiedä, tavoitteena olis että pysyis masussa ainakin viikoille 34 saakka.
Itestä kyllä tuntuu, että ei pysy niin kauaa...on vaan sellanen tunne.
 

Yhteistyössä