Mua vaivaa näontarkastuksessa yks juttu..

Eli kävin muutama viikko sitten näöntarkastuksessa ja kun siinä piti niitä numeroita luetella että miten näkee, niin pitäiskö ne numerot nähä ihan selkeesti?

Kun mä kyllä näin, mutta en ihan kirkkaasti, varsinkaan sitä keskiriviä, näin siis joten kuten ne.. :ashamed:
 
No olisit kysynyt suoraan optikolta, sehän olisi tietänyt mitä pitää nähdä.. Minulle ei viime viikolla optikko saanut tarkkoja arvoja määritettyä ja passitti silmälääkärille.. Alkava harmaakaihi on molemmissa silmissä mutta se ei vaikuta vielä näköön joten arvoitukseksi jäi miksi ei optikko saanut arvoja kohdilleen kun silmälääkäri kuitenkin sai.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 15:33 huppaloora kirjoitti:
No olisit kysynyt suoraan optikolta, sehän olisi tietänyt mitä pitää nähdä.. Minulle ei viime viikolla optikko saanut tarkkoja arvoja määritettyä ja passitti silmälääkärille.. Alkava harmaakaihi on molemmissa silmissä mutta se ei vaikuta vielä näköön joten arvoitukseksi jäi miksi ei optikko saanut arvoja kohdilleen kun silmälääkäri kuitenkin sai.. =)
No kun en mä tajunnut kysyä.. Vasta jälkeenpäin tulin ajatelleeks asiaa.. Mutta kyllähän mä kuitenkin sanoin, etten saa selvää mitä siel taululla oli, mutta loppujen lopuks sain kuitenkin..
 

Yhteistyössä