\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:25 Mahoton kirjoitti:
En minä sitten tiedä, että kuinka moni äiti haluaisi katsoa esim. häävideotaan, jossa ei kuuluisi muuta kuin lapsien huutoa ja itkua. Eri asia on tietysti, jos ne omat lapset siellä huutaa. Päivä on kuitenkin hääparille spesiaali ja ainakin minä haluaisin, että vihkimisestä jäisi käteen muutakin kuin lapsen huutaminen- sitähän he varmasti voivat tehdä muulloinkin.
Pidän lapsista ja haluankin niitä jossain vaiheessa kun tilaisuus on, mutta kyllä mielestäni toisten kunnioittaminen kuuluu myös äitien velvollisuuksiin. Myös toisten juhlien kunnioittaminen.
Mutta ponttihan tässä ketjussa ei ollut tämä.
Minusta nyt kumminkin vaikuttaa tekstiesi perusteella ihan selvältä, ettet lapsia häihisi halua mahdollisen huudon, itkun yms takia. Pitäkää rehellisesti lapsettomat häät, niin toivottavasti saatte juhlapäivästänne sellaisen kuin haluatte. Teidän päivännehän se on.
Meillä kolme lasta ja hääkutsut aina koskeneet koko perhettämme. Siitä huolimatta olemme usein järjestäneet lapset hoitoon siksi aikaa (lähinnä kavereiden häiden ollessa kyseessä), sillä muuten meillä ei miehen kanssa juuri kahdenkeskistä aikaa olisi. Jos kyseessä olisivat lapsettomat sukulaisten häät, lastenhoito tietysti olisi isompi ongelma, kun lähes kaikki potentiaaliset hoitajatkin osallistuisivat niihin. Kutsut kuitenkin yleensä tulevat niin ajoissa, että on mahdollisuus koettaa se lastenhoito järjestää tuossakin tapauksessa. Ja ei, minä en loukkaannu kutsusta, jossa vain meidät aikuiset on kutsuttu! =)