Raskauden jäkeiset menkat, kuin säännölliset?

Siinähän se kysymys jo tulikin.. eli ruukaavatko raskauden jälkeen olla menkat kuin pian säännölliset?

Mulla nyt alle 5 kk ik'inen vauva ja ollu yhet menkat. Niistä on kuitenkin kulunut jo varmaan ainakin 2 kk, eikä ole tulut uusia. Tein raskaustestin heti melkein, kun toisten menkkojen olisi kuulunut tulla, mutta ei tullut plussaa. Nyt sitten ihmettelen, olenko kaikesta huolimatta raskaana, vai onko normaalia että raskauden jälkeen olisi näin pitkiä välejä kuukautiskierrossa?

Olen miettinyt myös sitä vaihtoehtoa, että jos vuoto ei ollutkaan silloin kuukautisvuotoa vaan jotai muuta ja etteivät kuukautiset olisikaan vielä edes alkaneet. Tuohon en tosin kovin usko, sillä en imetä enää juuri lainkaan, joten olisi ihme jos kuukautiset eivät vieläkään olisi alkaneet.

Help me, kuka vaan asiasta jotain tietää!!!

 
Itse tulin raskaaksi vuosi ja 2kk synnytyksen jälkeen ja siihen mennessä kierto ei todellakaan ollut tasaantunut, vaan heitteli väliä 25-45 päivää. Imetin kyllä 10kk ja ensimmäiset kuukautiset tuli vasta 8kk synnytyksestä.
Eli siis: voi olla todella pitkään ihan mitä sattuu ilman että on mitään häikkää.
 

Yhteistyössä