\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:53 NInni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:50 vieras kirjoitti:
yleensä olen tehnyt. Ja aina ollaan suht siistiin saatu muuttaakki.
Mut yhden kerran kun oltiin oikeen hyväksi puunattu se asunto niin vuokraisäntä soitti ja haukku meidät pystyyn. Olin silloin vielä kaupassa niin pikkusen hävetti. Oli kuulemma asunto niin niin #&%?$!* peitossa että ei ikinä
Hyvä että en märissy ku luulin tehneeni hyvän siivouksen sinne.
no miten tämä tarina jatku?
No se alko lähinnä siittä et ku oltiin muutettu sillain että ne ei tiennyt meidän muuttopäivää ja lähtiisä katkastiin sähköt. Ja miks me oltais jätetty kaikki säköt päälle kun lämmitystä ei tarvinnu vaikka ei enään kesä ollutkaan.
No tämä isäntä haukku meidät et aijotaan jäävyttää vesiputket tahallaa
Joo plussanpuolellahan ne jäätyy
No ku menin sinne sitten ''siivoamaan'' uudestaan niin siellä oli lämmitys täysillä ja kaikki ikkunat auki :/ Kuulemma haisi niin pahalle. No mä muka siivosin sen uudestaan ja sitten se kelpas.....
Ja se löysi joka paikasta muka korjattavaa ja rempattavaa jotka me sitten jouduttiin maksaan. Mikään ei ollut normaaliakulumista.
Mä tappelin tämän vuokraisännän kans kokoajan ku se tuli ja meni milloin huvitti sinne asuntoon. Yllätin sen kerran sieltä sähkämiehen kans ja kylläpä mies luikki karkuun. Se sähkömies sitten selitti ja pyyteli moneen kertaan anteeksi et miks olivat siellä.