Teettekö muuttosiivouksen?

Kun joka kämppä mihkä on muutettu on ollut sen verran törkyinen että aina on saanu hinkata joka paikan kunnolla. Veetuttaa kun itse on aina siivonnut entisen ja sitten saa uudenkin pestä katosta lattiaan....Miksi ihmiset ei muuta kun kasaa kamppensa ja enimmät "roskat" kerää?
Ärsyttää toisten jälkiä hinkata kun meidän entiseen muuttaessa kyllä riittää kevyt pyyhkäisy.

Räyh!
 
Olen miettinyt samaa kahteen viimeisimpään asuntoon muutettuani, että miksi ei ihmiset voi siivota jälkiään. Kuvottavinta on se mihin kuosiin on esim. Leikkuulauta voitu jättää (murusia, ym.)
Tuntuu aika inhottavalta sitten itse jatkossa käyttää..HYI
 
Kyl mä olen aina tehny, joo on inhottavaa mennä sellaseen kämppään mitä ei ole siivottu. Kun muutettiin miehen kanssa ekaan yhteiseen kämppään (kaupungin vuokra-asunto) niin siel oli kaapeissa vaikka mitä rojua, tyhjistä kaljapulloista lähtien.. :x
 
yleensä olen tehnyt. Ja aina ollaan suht siistiin saatu muuttaakki.

Mut yhden kerran kun oltiin oikeen hyväksi puunattu se asunto niin vuokraisäntä soitti ja haukku meidät pystyyn. Olin silloin vielä kaupassa niin pikkusen hävetti. Oli kuulemma asunto niin niin #&%?$!* peitossa että ei ikinä :eek: Hyvä että en märissy ku luulin tehneeni hyvän siivouksen sinne.
 
No lattioita en pese koskaan! Muuten kyllä teen parhaani =) Jos sattuu oikein huono ilma muuttopäivälle, joutuu lattian kuitenkin pesemään, ja vaikkei sattuisikaan niin silti porukka ramppaa kengät jaloissa, tulee kiviä/lunta jne.

Tosin itse pesen sitten pötöt ja pesutilat sun muut uudelleen vaikka tietäisinkin edellisen asukkaan ne pesseen...
 
Niin ja kysymykseesi vastaus että kyllä siivoan, jynssään lattiasta kattoon koska mun mielestä seuraavalla asukkaalla on siihen oikeus. Muutto on tarpeeksi rasittavaa muutenkin, saati sitten se että heti sais alkaa jynsään paikkoja siihen kaupan päällisiksi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:50 vieras kirjoitti:
yleensä olen tehnyt. Ja aina ollaan suht siistiin saatu muuttaakki.

Mut yhden kerran kun oltiin oikeen hyväksi puunattu se asunto niin vuokraisäntä soitti ja haukku meidät pystyyn. Olin silloin vielä kaupassa niin pikkusen hävetti. Oli kuulemma asunto niin niin #&%?$!* peitossa että ei ikinä :eek: Hyvä että en märissy ku luulin tehneeni hyvän siivouksen sinne.
no miten tämä tarina jatku?

 
aina ollaan muuttaessa siivottu kämppä todella hyvin ja suht siisteihin ollaan muutettu,paitsi tää nykynen mis asutaan.
tähän kun oltiin muuttamassa niin yks päivä meni siivotessa kun oli oikeesti likasta. kaikki kaapit keittiössä oli täynnä muruja ja lattiat hiekassa,mut pahin oli kylppärin pönttö sitä ei varmaan oltu ikinä pesty siel oli sellaset hemmetin paksut mustat kartut pohjalla sai tehä tosissaan töitä että ne lähti pois.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:53 NInni kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:50 vieras kirjoitti:
yleensä olen tehnyt. Ja aina ollaan suht siistiin saatu muuttaakki.

Mut yhden kerran kun oltiin oikeen hyväksi puunattu se asunto niin vuokraisäntä soitti ja haukku meidät pystyyn. Olin silloin vielä kaupassa niin pikkusen hävetti. Oli kuulemma asunto niin niin #&%?$!* peitossa että ei ikinä :eek: Hyvä että en märissy ku luulin tehneeni hyvän siivouksen sinne.
no miten tämä tarina jatku?
No se alko lähinnä siittä et ku oltiin muutettu sillain että ne ei tiennyt meidän muuttopäivää ja lähtiisä katkastiin sähköt. Ja miks me oltais jätetty kaikki säköt päälle kun lämmitystä ei tarvinnu vaikka ei enään kesä ollutkaan.
No tämä isäntä haukku meidät et aijotaan jäävyttää vesiputket tahallaa :eek: Joo plussanpuolellahan ne jäätyy :whistle:
No ku menin sinne sitten ''siivoamaan'' uudestaan niin siellä oli lämmitys täysillä ja kaikki ikkunat auki :/ Kuulemma haisi niin pahalle. No mä muka siivosin sen uudestaan ja sitten se kelpas.....
Ja se löysi joka paikasta muka korjattavaa ja rempattavaa jotka me sitten jouduttiin maksaan. Mikään ei ollut normaaliakulumista.

Mä tappelin tämän vuokraisännän kans kokoajan ku se tuli ja meni milloin huvitti sinne asuntoon. Yllätin sen kerran sieltä sähkämiehen kans ja kylläpä mies luikki karkuun. Se sähkömies sitten selitti ja pyyteli moneen kertaan anteeksi et miks olivat siellä.
 
Mie pesen saunan ja pesuhuoneen, seinät, kaapit ja lattiat, imuroin tietty ja pölyt pyyhin. Vuodenajasta riippuen sit esim. ikkunoiden pesu. Mutta silti sitä huomaa uudessa hankaavansa samalla tavalla vaikka olis edelliset asukkaat siivonneetkin :)
 

Yhteistyössä