Hiusasiaa

Onko permanentti ihan out? :ashamed: Mietin, että mitä hiuksilleni tekisin, jotain vaihtelua todellakin kaipaisin, tää tukka on ollut jo taas ties kuinka kauan samanlaisena. Mut tarvisin jonkun sellasen, jota ei tarvis kauheesti laittella... Ehdotuksia?

Mulla on vaaleat, yli olkapäiden olevat aika ohuet hiukset. Ikää 21v. (Mun mielestä ikä vaikuttaa hiustyyliin paljon :D ).
 
itselläni on permis, kun hiukset on niin ohuen tuntuset ja liiskaantuu muuten päätä myöten. mulla on kans olkapäille ulottuvat,mut tummat hiukset.olen ollu kyllä tosi tyytyväinen hiuksist a tuli tuplasti paksummat ja on helppohoitoset. itseäni ei kiinnosta onko joku out vai in, olen juuri sellainen kuin itseäni huvittaa. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:08 Ninni kirjoitti:
itselläni on permis, kun hiukset on niin ohuen tuntuset ja liiskaantuu muuten päätä myöten. mulla on kans olkapäille ulottuvat,mut tummat hiukset.olen ollu kyllä tosi tyytyväinen hiuksist a tuli tuplasti paksummat ja on helppohoitoset. itseäni ei kiinnosta onko joku out vai in, olen juuri sellainen kuin itseäni huvittaa. :flower:
Taidan ehkä sen permiksen laittaa... On mulla ennenkin ollut kerran :)
 

Yhteistyössä