V
vierailija
Vieras
Niin siis miksi sä väität, että sopimattomuuden vuoksi pois jättäminen ei voisi olla se syy? Eihän se tarkoita, että henkilö väittää niiden muuten tulleen mukaan ilmaiseksi, pässi.Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.