K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.
Mitä sä nyt horiset? Supersonicia ei mitään menetetty, vaan siellä se ihan on striimissä mukana Devitoineen.
 
Tuskin oli asia rahasta kiinni tässä kohtaa.
Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.
 
Huoh. Ei tietenkään siinä mielessä, etteikö sitä rahaa ehkä olisi ollut, mutta kyllä siinä mielessä, että olisi pitänyt käydä eri neuvottelut yms. ja tätä ei ole haluttu tehdä. Totta helvetissä ei-Joksujen fanikin tajuaa, että kyse on JO-konsertista ja tallenteesta ja tietysti silloin tallenteella/striimissä keskitytään heidän osuuteensa JOSTA ON SOVITTU. Koittakaa te jankkaritkin tajuta, että tämä on ihan alusta asti sovittu JO:n ja tv-yhtiön kanssa.
En kyllä tasan yhtään ymmärrä, miksi ei "Ccc Jokereiden kanssa" olisi voitu televisioida myös. Samalla lailla se on Joksuille varmasti tärkeä biisi, kuin mikä tahansa muu. Ehkä jopa osaa kuluneista (mutta "pienistä") biiseistään tärkeämpi tossa konsertissa. Ei me voida tietää, oisko he itse esim. laittaneet mainostauon mieluummin jonkun muun biisin päälle.
 
Juuri näin, erittäin hyviä pointteja sinulla. Mulle kävi vain entistä selvemmäksi tuolla Karnevaaleilla, että se on Jerestä, juuri tuon kontrastin sanojen ja sen mies-nais-esityksen välillä takia ja ajatus, että tässä häivytetään Bojanin suurimman rakkauden kohdetta oli aika näkyvä. Siis tietäjille.
Että "Spasite me, smislite neki plan", normi heteroihastumisesta, joopa joo.
Höpö höpö. Sekä Kris että Bojan on molemmat sanoneet että biisi oli C-osaan asti kasassa jo vuonna 2022. Lontoossa B kirjoitti sen loppuun yhdessä illassa.
 
Mitä sä nyt horiset? Supersonicia ei mitään menetetty, vaan siellä se ihan on striimissä mukana Devitoineen.
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
 
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
👆 tämähän se muuten voi olla.
 
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Deviton oma biisi oli leikattu pois, ei Supersonic. Ei tossa varmaan ole mitään sen kummempaa kuin että tuotannossa on päätetty ettei tehdä soppareita/neuvotella muiden esiintyjien kanssa kuin Joksujen.
 
En kyllä tasan yhtään ymmärrä, miksi ei "Ccc Jokereiden kanssa" olisi voitu televisioida myös. Samalla lailla se on Joksuille varmasti tärkeä biisi, kuin mikä tahansa muu. Ehkä jopa osaa kuluneista (mutta "pienistä") biiseistään tärkeämpi tossa konsertissa. Ei me voida tietää, oisko he itse esim. laittaneet mainostauon mieluummin jonkun muun biisin päälle.
Se ei ole heidän biisinsä.🙄
 
Ok sitten, on ollut muualla puhetta, että livestiirmissä oli mainostauko sen aikana. Eli jos on tallenteella, vain Kärtsän kanssa ei sitten ole sovittu. Ehkä Kärtsä ja Warner eivät ole halunneet esitystä striimattavaksi ja taltioitavaksi. Sehän on niin kaukana Kärtsän omasta tyylistä joten syy voi ihan yksinkertaisesti olla myös tämä.
Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.
 
Höpö höpö, se toinen mainostauko oli sen Deviton oman biisin kohdalla, siitä niissä on puhuttu. Ja ilmeisesti toinenkin tauko tarvittiin, niin siihen valikoitui Ccc, koska muuten ois missattu Joksujen oma biisi. Mitään selitystä kalliista hinnoista, sopimusvaikeuksista tai K:n toiveista (ootko tosissas?) en kyllä itse usko.
Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?
 

Yhteistyössä