V
vierailija
Vieras
Etkö osaa lukea? En sanonut, että on sovittu Ccc:stä, vaan että syy ei ole välttämättä raha. Koita nyt jo käsittää.Kyllä artisti / hänen edustajansa voi kieltää tv-taltioinnin. Ei se ole mitään ihmeellistä ja tätä tapahtuu kyllä. Joka tapauksessa tv-yhtiö ei voi ilman lupaa ja sopimuksia kuvata ja esittää kenenkään artistin esiintymistä. Se on faktaa. Nämä kaikki pitää sopia etukäteen eli ne mainostaukojen paikat on kyllä ihan etukäteen määritety. Jos olisi sovittu CCC:stä, miksi mainoksia olisi sen tilalla?