V
vierailija
Vieras
Niin, pässi? Tarve mainostauoille menettämättä yhtäkään biisiä jotka on Jokereiden omaa tuotantoa, käsitätkö? Mikään rahanpuute ei ole mitenkään varmasti syy Ccc:n puuttumiselle, kuten itse raukka yrität selittää.Mikä tarve? Lavalla ei ollut taukoja ja kaikki tapahtui kuitenkin ja ne mainokset tuli siinä tapahtumien aikana. Tekijänoikeudet ja esityskorvaukset on ainoa järkevä selitys sille, että muita kuin Joksujen esityksiä ei näytetty. Se, että live-esityksistä pitää maksaa korvaukset sekä esiintyjille että musiikin tekijöille ja tuottajille, ei ole mun keksintöä. Siitä löytyy ihan faktaa ja näistä muuten on sovittu ihan kansainvälisesti eri tekijänoikeussopimuksissa. Tietenkin ulkomaisten esiintyjien kanssa sopimukset vaativat enemmän aikaa ja vaivaa. Joksujen keikka oli kuitenkin kysessä ja siksi oli helppo ratkaisu jättää muut esiintyjät pois.