K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tarve? Lavalla ei ollut taukoja ja kaikki tapahtui kuitenkin ja ne mainokset tuli siinä tapahtumien aikana. Tekijänoikeudet ja esityskorvaukset on ainoa järkevä selitys sille, että muita kuin Joksujen esityksiä ei näytetty. Se, että live-esityksistä pitää maksaa korvaukset sekä esiintyjille että musiikin tekijöille ja tuottajille, ei ole mun keksintöä. Siitä löytyy ihan faktaa ja näistä muuten on sovittu ihan kansainvälisesti eri tekijänoikeussopimuksissa. Tietenkin ulkomaisten esiintyjien kanssa sopimukset vaativat enemmän aikaa ja vaivaa. Joksujen keikka oli kuitenkin kysessä ja siksi oli helppo ratkaisu jättää muut esiintyjät pois.
Niin, pässi? Tarve mainostauoille menettämättä yhtäkään biisiä jotka on Jokereiden omaa tuotantoa, käsitätkö? Mikään rahanpuute ei ole mitenkään varmasti syy Ccc:n puuttumiselle, kuten itse raukka yrität selittää.
 
Mitä vaikutusta sä kuvittelet tuolla olevan mihinkään? Nähdäkseni jotain asioita on kerrottu yksityisellä discord-kanavalla. Vai onko muka tietoa sen laajemmasta jakamisesta? Toisekseen, oikeastiko uskot vanhempien tyrmistyvän kuullessaan, että joku kertoi tanssineensa heidän seurassaan Joksu-konsertissa ilman kenkiä ja että oli kaulakkain katsottu siellä jokin biisi?

Tässä nyt varmaan puhutaan yleisesti parasosiaalisista faneista, jotka tunkeutuvat lähipiiriin ja jakavat siitä somessa.
 
Mun on kyllä pakko sanoa, että seurattuani nyt osan instatilejä tuolta reissulta en yhtään ihmettele, jos osan kanssa tuli vähän ongelmia aikoinaan jo Vauvalla...
En kyllä toki tiedä, oliko tämä joku siellä mukana, mutta ihmeellistä pakkoposia Karnevaaleista, vaikka siellä ei todellakaan mennyt kaikki putkeen, mutta sitten kotisuomeen palattua hirveät raivarit siitä, että bussiasemalla on jokin työmaa ja joutuu kävelemään vähän.
 
Niin, pässi? Tarve mainostauoille menettämättä yhtäkään biisiä jotka on Jokereiden omaa tuotantoa, käsitätkö? Mikään rahanpuute ei ole mitenkään varmasti syy Ccc:n puuttumiselle, kuten itse raukka yrität selittää.
Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.
 
Mitä ihmettä raukoittelet, Häh? Olen sanonut, että niistä esityksistä olisi pitänyt maksaa erilliset korvaukset, kun joku on väittänyt puuta heinää eli että olisi jätetty pois "sopimattomuuden" tms. takia. Devito oli kai Supersonicissa ja eikös se ole Joksujen biisi. Se "menetettiin" myös. Ihan sama mikä on perimmäinen syy, mutta joka tapauksessa muiden esiintyvien artistien (edustajien) kanssa ei selvästi ole sovittu.
Niin siis miksi sä väität, että sopimattomuuden vuoksi pois jättäminen ei voisi olla se syy? Eihän se tarkoita, että henkilö väittää niiden muuten tulleen mukaan ilmaiseksi, pässi.
 

Yhteistyössä