Hakutulokset

  1. E

    Raskaaksi antiibioottikuurin aikana?

    Olen lopettanut pillerit vajaa vuosi sitten ja tässä vuoden mittaan olen syönyt antibioottikuureja huonoon ihoon,i joka siis alkoi huonontumaan pillereiden lopettamisen johdosta. Minulla antibioottikuurit ovat vieneet kuukautiset pois tai kuukautiset ovat noin puoli teelusikkaa verta eli siis...
  2. E

    miehen vastuuntunnottomuus

    Kävipä tässä eräänä kauniina kevät iltana niin, että olimme juuri ostaneet avomieheni kanssa aso-asunnon uusperheelle ja muuttaneet hädin tuskin sisään kun...mies yks ilta keräsi kimpsunsa ja lähti, eikä sen jälkeen ole ottanut yhteyttä tai selitellyt tekoaan! Jäimme lasteni(11,8v)kanssa aika...
  3. E

    "Pakkoajatuksista"

    Olen pienen vauvan äiti ja kärsin paniikkioireista. Lisäksi, minulla on tullut nykyään ns. pakkoajatuksia (olen kuullut tällaisesta termistä), eli ajattelen joitain tiettyjä asioita, joita en haluaisi ikinä ajatella. Esim. pelkään todella paljon, että sekoan ja teen vauvalleni jotain pahaa...
  4. E

    Mielipiteitä onnistumismahdollisuuksista/teratozoospermia

    Miehelläni oli simppatestin diagnoosina teratozoospermia, normaalimuotoisia siittiöitä oli vain 4%. Yhteensä siittiöitä oli 179 milj. (70 milj/ml), joista puolet liikkui eteenpäin hitaasti kiemurrellen ja 3% nopeasti suoraan. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia asiasta ja mielipiteitä siitä...
  5. E

    paneelien lakkaus/maalaus?

    Ostimme talon, jossa tummuneet paneelikatot, haluaisimme ne vaaleammaksi.Kuinka olette onnistuneet, tuleeko sävytetyllä lakalla hyvä, luulisi että maalaamalla, ei tulisi hyvä, jos katto yhtään elää, tulisi tummemmat paneelin raot näkyviin? olenko oikeassa? Kertokaa mitä olette tehnyt? maalipesu...
  6. E

    Mailikaveri/kirjekaveri

    hei täällä arkisten kuulumisten vaihtoa odottelee 24-vuotias äippä. Perheeseen kuuluu poika 3kk, mies ja miehen tytär 14v. Eli rohkeesti vaan postia tulemaan osoitteeseen emilia.miikkulainen@saunalahti.fi
  7. E

    PikkuMyy75 "katosi"

    Lohjalla asustaa, kyselin häneltä muinoin missä päin Lohjaa kun olimme muuttamassa paikkakunnalle. En saanut vastausta, eikä sen koommin ole mun silmään osunut kyseistä nickiä :/ Mikä näitä lohjalaisia vaivaa? Kauheen sulkeutunutta ja omissa pienissä piireissä pyörivää porukkaa :o
  8. E

    hikinäppyjä?

    millaisia on hikinäpyt? 5 kk pojalle on tullut rinnan ja kulkien kohdalle pientä punaista näppyä... mistä tiedän onko allergiaa vai hikinäppyä :o
  9. E

    miten toimia?

    meinaan kun epäilen lapsellani (5 kk) allergioita, jos vien yksityiselle lääkäriin, niin lastenlääkärille vai jollekin allergioihin erikoistuneeseen? ja korvaako vakuutus, on otettu jo ennen syntymää? =)
  10. E

    punaiet posket

    Vauvani on n. 5kk ja ihossa on kuivia punaisia läikkiä, joskus iho ihan hyväkin. Ihmetyttää vaan posket kun ne saattaa tulla ihan punaisiksi jos vaik itkee kauemmin tms. Mistä johtuis? Poskien iho on kyllä kuiva ja sit vielä poika kuolaa kamalasti, niin posket ja leuka on märkänä usein...
  11. E

    isyys vahvistuksesta

    mietimme avopuolisoni kanssa tässä että millainen se mahtaa olla ja kysyisin teiltä jotka olette olleet millainen se on? olen kuullut kaikenlaista :)
  12. E

    Mitäs sanotte tämän lapsen nukkumisesta?

    Kerron nyt lapsesta, jonka elämää seuraan hyvin läheltä (ei kuitenkaan ole minun omani) Olen alkanut ihmettelemään hänen nukkumistaan, siis sitä että hän nukkuu niin älyttömästi! Pelkään että kaikki ei ole kohdallaan, olen aika huolissani jo tästä. Eli kysymys on 12kk ikäisestä pojasta, reipas...
  13. E

    Mitä pitäisi ottaa huomioon vaunuja ostaessa?

    Hei! Ollaan pikkuhiljaa alettu katsella vaunutarjontaa huhtikuussa syntyvälle esikoiselle, mutta kovasti mietityttää, mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon malleja vertaillessa... Hinnalla ei periaatteessa ole merkitystä, toinen mummi kuvannut sponsoroida ja vaunut saavat kuulemma maksaa "ihan...
  14. E

    uusia kavereita?!

    olen pia 2v poika? haluisin uusia leikki kavereita ympäri suomea?!
  15. E

    HTS:n Be safe kid ilman tukirautaa

    Meillä on tuo yllämainittu istuin, ostettu 2002. Tähän asti olemme pärjänneet ilman tukirautaa, kun ei nykyisessä autossa ollut turvatynyä ja selkä menosuuntaan saimme sen etupenkille. Nyt tulee kuitenkin auton vaihto eteen, ja kuopukselle täytyy siirtää penkki taakse. Penkki täytyy laittaa...
  16. E

    onko liian aikaista

    laittaa pojat omaan huoneeseen nukkumaan, kun ovat 2v8kk ja toinen vajaa 8kk. meidän makuuhuone on ihan vieressä ja nukkuvat kyllä yleensä heräämättä koko yön. kun mainitsin asiasta ääneen, kaikki oli kauhuissaan, et ei niin pieniä vielä voi yksin nukuttaa. mies ei nyt niinkään, mutta omat ja...

Yhteistyössä