isyys vahvistuksesta

neea
No multa kysyttiin että ootko ollut sukupuoliyhteydessä muiden kun miehesi kanssa siihen aikaan kun lapsi sai alkunsa..ja sitte vain täyteltiin lappusia ja eipä siinä sen kummempaa
 
Kysyttiin että ollaanko varmoja isästä. Sitten ihan tavallista jutustelua lomakkeiden täyttämisen ohessa.. jossa siis kysellään parisuhteesta (alkamisajankohdat yms.) ja myös sukupuolielämästä. Naurettaviahan ne oli, mutta tehtävä mikä tehtävä
 
uups
Meillä mies ilmoitti heti,että "hänen on, joten ne turhat kysymykset voi jättää pois".Meinas siinä tätillä mennä sanat sekaisin
Ja ei muutakuin nimet papereihin ja sillä selvä :)
 
Tänä päivänä aivan iisi homma. Varaatte ajan sosiaalitoimistosta, täytätte annetun lapun, vastaatte kysymyksiin. Mitään törkeätä ei kysytä. Sitten tulee muutaman viikon kuluessa vahvistus isyydestä ja huoltajuudesta käräjäoikeudelta. Muistakaa, että tässävahvistetaan myös huoltajuus ei pelkkää isyyttä. :flower:
 
Katsu
Meillä se oli aika helppo juttu ja lastenvalvojakin sanoi sen olevan vaan muodollisuus.Meiltä ei kysytty sitä,että olenko ollut muiden kanssa.Lastenvalvoja vain selitti mitä isyyden vahvistus tuo tullessaan ja kysyi ymmärtääkö iskä,että tämän jälkeen lapsi perii hänet sekä selitti isälle sen mitä "oikeuksia isällä nyt on eli saa mm. tytyn tietoja joita ei muuten saisi,kun äitihän yksinhuoltaja tuohon tunnustukseen saakka.Mekin kuulimme kaikenlaisia pelottelu juttuja,mutta ei se paha ollut.Juteltiin noin 15 min ja se oli ohi.Lastenvalvojakin tuumasi lopuksi kuinka nämä hetket ovat päivän piristys kun näkee pienokaisia ja onnellisia vanhempia =)
 
Josa
Täällä meillä ainakin kysyttiin ummet ja lammet. Ei olis auttanut vaikka kuinka mies olis vakuuttanut ekan kysymyksen jälkeen, että mun on. Tää sosiaalityöntekijä sanoi, että hänen täytyy esittää kaikki nämä kysymykset. Just tollasia kysyttiin, että koska olemme olleet yhdynnässä ja onko mulla ollut muita, kuinka usein olimme yhdynnässä, kun lapsi sai alkunsa, jne.
 
koiraharrastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 04:33 Josa kirjoitti:
Täällä meillä ainakin kysyttiin ummet ja lammet. Ei olis auttanut vaikka kuinka mies olis vakuuttanut ekan kysymyksen jälkeen, että mun on. Tää sosiaalityöntekijä sanoi, että hänen täytyy esittää kaikki nämä kysymykset. Just tollasia kysyttiin, että koska olemme olleet yhdynnässä ja onko mulla ollut muita, kuinka usein olimme yhdynnässä, kun lapsi sai alkunsa, jne.
Meillä aikanaan sama homma...Kyseltiin loukkaavaan sävyyn kaikki mahdollinen ja mahdoton. Tosi ikävä maku jäi suuhun, kun sossutäti oikeen tenttaamalla tenttas, et haluaako mies varmasti tunnustaa isyytensä!?! Onko ihan varma...Täti suuttui tosissaan, kun sanoimme, että meidät vihitään ristiäisissä. Olisi pitänyt kuulemma mennä naimisiin ennen lapsen syntymää, että olisi täti säästynyt "turhalta" työltä... :eek:
 

Yhteistyössä