Hakutulokset

  1. H

    kuinka saada tyttö???

    Tota mitä muistelisin biologian kirjoista joskus lukeneeni. Sukupuolen määrää miehen siittiöt. Naisen Kromosomit ovat 46xx ja mihen 46xy. Miehen siittiöt ovat x:iä tai y:itä (siis sekasin siellä uiskentelvat). Eli siis mikäli x siittiö ui kohtuun tulee tyttöjä ja, jos sattuu uimaan y niin tulee...
  2. H

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Hei! :wave: Äiti 30v ja tytär 1v kaipailevat seuraa Kartanokoski, Tammisto ja Pakkala alueelta sekä lähiympäristöstä, johon julkisilla sujuvasti pääsee. Minä kaipaisin kahvittelu-, juttelu- ja ulkoiluseuraa ja tyttö leikkiseuraa ja muuten vaan kaveria, lähinnä arkipäivisin päiväs aikaan.. B)...
  3. H

    Maitoallergia/hoitotuki

    \ Mä unohdin lisätä tuohon tekstiin sen, että kunhan äidin diettaus on suht järjellisissä rajoissa. Vaikka mun monella ystävällä on ollut vaikeuksia ymmärtää kuinka mä pystyn olemaan ilman sellaisia tuotteita, joissa on maitoa, kananmunaa tai suomalaisia viljoja. Yleisin kommentti on, että mä...
  4. H

    atopia ja maitohappobakteerit

    Apteekista löytyy mm. RELA-tippoja, joita annetaan 5 tippaa päivässä. Ja eivät sisällä maitoa. Ainakin meidän neidin iho on paljon parempi.
  5. H

    Maitoallergia/hoitotuki

    Hämmennän hieman soppaa.. Tyttärelläni on maitoallergia, joka varmistettiin juuri altistuskokeella. Joulukuussa tehdään vehnäaltistus, jonka tarkoitus on poissulkea tai varmistaa kotimaisten viljojen allergiat. Riittää kun altistetaan pelkästään vehnälle, koska ruis ja ohra on niin lähellä sitä...
  6. H

    Mitä viikonloppuna?

    \ Kuinka nuorille siellä messuilla on tekemistä tai yleensa tavaroiden esittelyä? Meidän neiti siis 8kk ja mieli tekis kanssa käydä, mutta.. Muuten viikonloppu menee ihan vaan kotosalla. Mies käy auttamassa työkaveriaan muutossa. Ens torstaina lähdetään reissun päälle ja palataan vasta...
  7. H

    sairaan?? lapsenhoitotuki

    Mäkin olen kuullut et saisi korotettua tukea, mutta sen näkee sitten. Kotimaisista viljoista ei reagoinut kauralle, mutta sillä ei vielä pitkälle pötkitä.. Luultavasti naudanlihalle on myös allerginen, kun iho meni sen jälkeen yhtäkkiä huonoksi. Vaikka ei ruokien kalleutta ja niihen uppoavaa...
  8. H

    Osaatteko kaikki ajaa autoa??

    Joo.. Mä nyt heitän vielä tähän ketjuun semmoisen kommentin, että kaupungeissa ei naiset aja autoa niin paljon kuin maaseudulla.. Mun mielestä se johtuu osaltaan siitä, että kaupungeissa on yleensä hyvä joukkoliikenne. Ja mitä parempi se on, sitä vähemmän tarvii autoa.. Eikä välimatkatkaan ole...
  9. H

    Kävin ajotunneilla!!!

    Way to go!!! B) B) Meilläkin mies aina ajaa, vaikka mullon kortti ollu jo 10v. Tosin nyt oon ottanu itseäni niskasta kiinni ja iltaisin lähtenyt yksin tai kavereiden kanssa kaupoille. Siinä saa samalla omaa aikaa ja isä&tytär voivat nauttia toisistaan. Ja nyt alkaa taas ajaminen sujua. Ei...
  10. H

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Vantaa ja 8-kk tyttölapsi :heart:
  11. H

    Mitäs nyt 30-40?

    Kyllä mäkin päivittäin käyn, joskus useammin ja joskua taas harvemmin.. Iltaisin mies yleensä pelaa mun vihaamia strategia-pelejä tms. Eli iltaisin harvoin olen koneella ellei tule futista tv:stä. Ja ei sitä päivisinkään aina pääse.. Mut nyt tuo neiti onnex on päikkäreillä ja äiti saa surffailla...
  12. H

    G: Oletko tullut raskaaksi

    Luomuna.. :)
  13. H

    Kuinka kauan olet ollut kotona

    Nyt olen ollut vähän reilu kahdeksan kuukautta neidin kanssa kotona. Opistotason koulutus on, muttei vakipaikkaa. Töihin en ole vakinaisesti vielä palaamassa, joten tyttö ei joudu/pääse vielä vieraalle hoitoon. Töihin olen soittanut ja sopinut tekeväni viikonloppuisin keikkaa.. Näin jatketaan...
  14. H

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    Esikoinen, ja vielä ainokainen, syntyi 29v. Noin 4kk ennen 30v-päiviä ja olen aina sanonut, että ensimmäisen haluaisin ennen kolmeakymmentä.. B) Lisää haluaisin yhden tai kaksi, mieluinen lapsiluku on kolme!! Itse kun olen ainut lapsi.. Mies on kahen kannalla, mut on tässä vielä aikaa.. :D
  15. H

    Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

    \ Kiitoksia vaan tosi paljon!! :heart: Elo ei tietysti paljon mihinkään muutu, mutta kai mä olen niin vanhanaikainen, vaikka oon saanutkin tavallaan vapaamielisen kasvatuksen.. =) Niin, että kiitos vielä kerran *niiaa* :ashamed:
  16. H

    sairaan?? lapsenhoitotuki

    Heitänpä vielä tännekin tämän kysymyksen.. Onko muiden allergisten lasten vanhemmat saanu sairaan lapsen hoitotukea?? Muistaakseni on tuon niminen.. Meillä on maito-, vilja- ja kanamuna-allergia. Kuinkahan paljon sitä mahdollisesti voisi saada.. Yhden vastauksen sain tuolla 0-12kk, mut aattelin...
  17. H

    Näinkö vähän ihmisiä tässä osiossa??

    Täältäkin löytyy yx kolmekymppinen äiti, jolla on 8kk esikoistyttö ja 32v avomies (1.9.2005 alkaen aviomies.. :heart: ).. Oon kyllä käynyt juttuja lueskeleen, mut todella harvoin oon mitään tälle puolelle kommentoinut.. Nyt muuttui tyyli, lyylit!! Yritetään pitää aktiivisesti juttua yllä...
  18. H

    Isokoisen lapsen synnyttäminen

    Tyttö syntyi rv 40+2 ja koko oli 4170g ja 51cm. Ultrassa näytti 4,4kg.. Terkka sano mulle tuossa keväällä, etten saa synnyttää isompaa lasta kuin tämä, koska oli aika tiukka synnytys ja oli pahasti jumissa neiti hartioistaan. Eli seuraavassa raskaudessa käyn useammin ultrassa ja...
  19. H

    Kaurajuoma ja muut maidottomat

    Muakin kiinnostais tämä.. Mä oon itse käyttänyt soijamaitoa kahvissa ja puurossa sekä syönyt soijasta valmistettua vanukasta yms.. Sit ruoanlaitossa kookosmaitoa ja -kermaa.. Mä kysäisin neuvolassa terkalta ja se sano, että ei saa antaa ennen puolen vuoden ikää.. Purkeissahan lukee, ettei saa...
  20. H

    Allergia & iho-oireet

    Mun tytöllä, nyt 7kk, alkoi myös iho-oireet (sitä ennen ilmeisesti oli vatsaoireita, vaikkei niistä varmoja silloin oltu) 3kk:n iässä. Noin 4kk:n iässä sitten marssittiin yksityiselle lääkäriasemalla, joka laittoi lähetteen erikoissairaanhoitoon allergiatesteihin. Oltaisiin voitu tehdä kaikki...

Yhteistyössä