Mitä viikonloppuna?

Mitäs meinaat tehdä viikonloppuna. Itse taidan lähteä perheen kanssa katteleen sukulaisia kotiseudulle. On siinä se hyvä puoli, että ei tartte miettiä ruokia. Ajomatkaa tulee vaan 400km sivu.. Ehkä?

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 09:00 käpy kirjoitti:
Myyrmäki-halliin lasten maailma messuille, lauantai iltana tulee vieraita ja sunnuntaina vain oleillaan.

Rentoa viikonloppua kaikille :flower:
Kuinka nuorille siellä messuilla on tekemistä tai yleensa tavaroiden esittelyä? Meidän neiti siis 8kk ja mieli tekis kanssa käydä, mutta..

Muuten viikonloppu menee ihan vaan kotosalla. Mies käy auttamassa työkaveriaan muutossa. Ens torstaina lähdetään reissun päälle ja palataan vasta puolentoista viikon päästä sunnuntaina. Siksi ei tehdä mitään normaalista poikkeavaa..
 
Meillä suunnitelmissa iskälle vapaa lauantai kun vien neljä muksuamme enon häihin ja sitten sunnuntaina juhlitaan kotosalla omaa 12-vuotishääpäivää... :heart: Että sillen meillä...ja yietty podetaan nuhaa kans näin koulujen alettua :snotty: Kaikiolle muksaa viikonloppuu :hug:
 
Kohta lähdetään anoppilaan saunaan ja iltakahville.Huomenna jos sää sallii tontille siivoamaan.
Ja sunnuntaihin ei suunitelmia.Loma alkoi vihdoin pitkän ja "kireän" kesän jälkeen.Joten nautin vain olotilastani. =) :wave:
 
Marjaana69
Mökille, mökille, sateesta huolimatta! Siellä on tosi alkeellista eli vesi ei tule eikä mene eikä ole edes sähköjä, mutta kuitenkin niin ihanan rentouttava paikka. Kotona ollessa voi onneksi siivota arkisin, niin ei tarvi viikonloppuja sellaseen käyttää.
 
samase
sairastetaan flunssaa pois ja vapaa viikonloppu muutaman työntäyteisen viikonlopun jälkeen,eli ollaan vain ja löhötään huomenna ulkoillaan jos aurinko paistaa ehkä puolukkaan. =)
 
Mulla menee varmaan luutuamisen merkeissä. Poika joutui hengenahdistuksen vuoksi sairaalaan toissapäivänä ja joutuu nyt käyttämään astmapiippua... :( Sitä se laajennustyömaa teettää. Niin ja mies siis varmaan nikkaroi taas aamusta iltaan. Jos poika pääsee huomenna kotiin, menee viikonloppu varmaan kuten mikä tahansa muukin aika meidän perheessä, lapsille keksitään jotakin askaretta, ulkoillaan ja syödään jotain mikrossa lämmitettävää, koska tällä hetkellä meidän kodinkoneet seisoo olohuoneessa ilman virtaa . :whistle: Kun sais tuon keittiön tuosta pian kuntoon! :) Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:

Niin vielä lisäys edelliseen. Mies hoitaa poikaa sairaalassa yöt ja minä päivät. Se saa sentään jotenkin nukuttua siellä, mulle olis mahdotonta, kun joku ramppaa huoneessa vähän väliä, vieras sänky jne. Me ollaan nyt tyttöjen kesken kotosalla, tyttö jo nukkuu...

 
Me ollaan koko viikonloppu kotona, kun vietetään pojan 7v synttäreitä. Lauantaina tulee hänen muutama kaveri ja sunnuntaina tulee sukulaisia ja ystäviä. Huomenna pitäis tehdä iso kakku sunnuntaita varten.
 
ÄITI LOKAKUU
mies opiskelee työn lisäksi perjantai-illan ja lauantain. rankkaa isillä. minä hoidan poikia flunssaisena ja siivoan lauantai aamunpäivän. iltasella on VENETSIALAISET rannikon tapaan täällä pohjanmaalla. savusauna, uintia ja hyvää ruokaa perheen kesken ja tietysti ilotulitusta ja kynttilöitä ja lyhtyjä! pikkuhoika on päiväunilla ja minä siivoillen loppuja että saadaan alkaa nauttimaan vapaasta. sunnuntaina keksitään jotain mukavaa kunhan ensin nukutaan aamulla pitkään! := )
 

Yhteistyössä