Kävin ajotunneilla!!!

  • Viestiketjun aloittaja Marjaana69
  • Ensimmäinen viesti
Marjaana69
Eilen kirjoittelin "vieraana", että uskallanko lähteä ottamaan ajotunteja, kun kortti on, mutta ajokokemusta ei juuri lainkaan eikä yhtään 15 vuoteen. No, tänä aamuna otin sitten 3 ajokertaa samaan syssyyn. Ajoimme ensin harjoitteluradalla ja sitten mentiinkin jo kaupungin keskustaan ajelemaan. Ei se aivan hirveätä ollut, mutta kytkimen käytössä ja varsinkin parkkeerauksessa on vielä paljon petrattavaa! Mutta hyvä minä, uskalsin sittenkin!! =)
 
Way to go!!! B) B)

Meilläkin mies aina ajaa, vaikka mullon kortti ollu jo 10v. Tosin nyt oon ottanu itseäni niskasta kiinni ja iltaisin lähtenyt yksin tai kavereiden kanssa kaupoille. Siinä saa samalla omaa aikaa ja isä&tytär voivat nauttia toisistaan. Ja nyt alkaa taas ajaminen sujua.

Ei muuta kuin uudestaan vain tartut auton rattiin.. =)
 
Kytkin ja parkkeeraus onkin varmaan niitä teknisesti hankalimpia juttuja autonkäsittelyssä. Kyllä mullakin on kuulemma joskus kengurubensaa ja tosiaan taskuparkkeja en harjoittele edes omaksi ilokseni, saati muiden... =) Onnea tienpäälle, toivottavasti ei "törmätä"! :LOL:
 
30v ja ajokortti
Minä sain ajokortin keväällä 30-vuotiaana. En ollut ennen rattiin koskenukkaan. Teoriat oli helppo omaksua, mutta ne ekat ajotunnit, voi jessus sentään. Kytkin oli musta helpoin käyttää, mutta auton hallinta. Otin ihan suosiolla lisäajoja ja sain teoriat ja inssin ekalla läpi. Nyt olen paljon ajellu ja jopa rupean siitä nauttimaan. Saa nähä kun lumi tulee!! Nautinkohan enää...Mutta on se niin helppoa kun meilläkin on kolme lasta, mies menee pyörällä töihin eikä enää auto vaan pihalla ole käyttämättömänä!
=)
 

Yhteistyössä